Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر کلانتری سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: بازیکنان بسیار سخت کوش  و با انگیزه ای داریم که می خواهند برابر تیم پرسپولیس از حیثیت خودشان و شهر شیراز دفاع کنند و این امرهم شدنی است و کاری می کنیم کارستان.

وی اضافه کرد: ابتدا برابرحریف دیرینه به دنبال ارایه بازی زیبا و تماشاگر پسند هستیم و سپس با کسب نتیجه می خواهیم خاطره ای خوش برای هوادارانمان در پایان نیم فصل رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری گفت: سیروان قربانی، حمید نعمتی، احسان الوان زاده و رضا آقا بابایی همچنان مصدوم هستند اما سایر بازیکنان این آمادگی را دارند تا بتوانند در ترکیب تیم قرار گیرند هر چند در پست های غیر تخصصی باشد.

کلانتری :اول فصل فریاد زدیم ، باز هم می زنیم 

برای نیم فصل به دنبال گرفتن بازیکن سرباز نیستیم

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی به  مسابقات  نیم فصل دوم لیگ  برتربه مراتب سخت تراشاره کرد و افزود: چند بازیکن در پست های مختلف و به صورت تخصصی در نطر داریم و به دنبال گرفتن بازیکن سرباز هم نیستیم زیرا به نظر نمی رسد بازیکنان خوبی در نیم فصل سرباز شوند.

وی اضافه کرد: هرچند در نیم فصل گرفتن بازیکنان آزاد هم سخت است زیرا آنها قطعا در خواست پول بالایی می کنند که شاید در توان بودجه باشگاه نباشد با این حال از سردار سرتیپ دوم یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس همچون گذشته انتظار داریم حمایت کنند تا تیم را برای نیم فصل دوم به خوبی تقویت کنیم.

 اول فصل فریاد زدیم، باز هم می زنیم

وی اضافه کرد: پیش از اینکه لیگ برتر شروع شود فریاد زدیم که مسئولان استان کمک کنند تا تیم قوی ببندیم و چشم انتظاربازیکنان سرباز نباشیم اما این امر محقق نشد و باز هم فریاد می زنیم به ویژه از استاندار ورزش دوست فارس انتظار داریم در نیم فصل کمک کند تا چند بازیکن خوب مورد نظر را بگیریم.

  کلانتری با اظهار اینکه تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد و چند تیم بالای جدول با وجود داشتن بازیکنان خوب و مطرح باز هم به فکر تقویت در نیم فصل هستند، گفت : وقتی تیم های بالای جدولی به فکر تقویت هستند، دیگر تیم ها هم باید خود را تقویت کنند با بتوانند در یک مبارزه سخت رقابت کنند.

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و پرسپولیس تهران از هفته آخر و پانزدهم  دور رفت مسابقات فوتبال لیگ برتر دوره بیست ویکم پنجشنبه ۲۳ دی ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود و پرونده ۱۶ تیم شرکت کننده در نیم فصل بسته خواهد شد.

آخرین بازی فجر سپاسی و پرسپولیس در لیگ برتر سیزدهم 

آخرین دیدار  دو تیم فجر و پرسپولیس مربوط به چهارم مهر ماه سال ۱۳۹۲ می‌شود که تیم پرسپولیس در تهران با تنها گل سید محمد مهدی سید صالحی به برتری دست پیدا کرد.

تیم فجر سپاسی در لیگ برتر دوره سیزدهم سقوط کرد تا اینکه پس از هشت سال در لیگ برتر دوره ۲۱ دوباره حضور پیدا کرد.

استقلال تهران با ۳۲ امتیاز در آستانه قهرمانی نیم فصل قرار دارد، پرسپولیس و سپاهان هم  به ترتیب با ۲۹ و ۲۸ امیتاز در تعقیب صدرنشین هستند آلومینیوم اراک هم با ۲۳ امتیاز چهارم است.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۱۲ امتیاز چهاردهم است در صورتی که فجریها نتوانند از پرسپولیس امتیاز بگیرند و تیم نفت مسجد سلیمان هم بتواند در خانه اش   استقلال را شکست دهد آنگاه تیم فجر سپاسی در پایان نیم فصل به همراه تیم پدیده مشهد فانوس به دست می شود.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر جام خلیج فارس ۱۶ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تیم قهرمان مشخص خواهد شد و دو تیم انتهای جدول جدول هم راهی دسته یک می شوند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس فجر سپاسی شیراز ایرنا شیراز لیگ برتر فوتبال فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس فجر سپاسی شیراز ایرنا باشگاه پرسپولیس فجر سپاسی شیراز ایرنا شیراز لیگ برتر فوتبال فارس سپاسی شیراز نیم فصل فجر سپاسی لیگ برتر تیم فجر باز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا

داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل جاری فوتبال ایران مشخص شد که موعود بنیادی‌فر در انتخابی جنجالی بازی حیاتی پرسپولیس را سوت خواهد زد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل جاری ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در حالی یکشنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود که کمیته داوران اسامی داوران هر یک از دیدارها را مشخص کرد.

موعود بنیادی‌فرد این فصل ۳ بازی پرسپولیس را قضاوت کرده که این تیم مقابل سپاهان شکست خورد، با استقلال مساوی کرد و گل‌گهر را شکست داد. بازی دربی مقابل استقلال با جنجال پنالتی با کمک داور ویدیویی و درخواست پرسپولیس برای انتشار فایل گفتگوی داوران با سیستم رادیویی ، همراه شد که مدتها بنیادی‌فر را زیر تیغ انتفاد برد.

واقعا دادن ماموریت قضاوت برای پرسپولیس آنهم در چهارمین مرتبه طی یک فصل با تمام حساسیت های موجود، از تصمیمات جنجالی کمیته داوران است که می‌تواند به فاجعه‌ای بزرگتر بدل شود.

کوپال ناظمی هم دیدار استقلال - ذوب‌آهن را سوت خواهد زد. استقلال این فصل در تنها دیدار خود با قضاوت ناظمی از سپاهان شکست خورد و تنها شکست فصل خود را تجربه کرد.

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 گل گهر سیرجان- شمس آذر قزوین 

داور: ایمان کهیش کمک ها: حسن ظهیری، حامد تازه پور و حامد سیری ناظر: ایرج نظری

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان

داور: پیام حیدری کمک ها: حسین مرادی، عباس پورحمیدی و امیر ایار ناظر: حسین خانبان

پیکان تهران - آلومینیوم اراک

داور: محمدحسین زاهدی فرد کمک ها: مهدی شفیعی، بهزاد پناهی و محمدعلی صلاحی ناظر: رسول فروغی

سپاهان - استقلال خوزستان 

داور: حسن اکرمی کمک ها: مهدی سیفی، محسن بابایی و فرزاد منصوری ناظر: سعید بطحایی

نساجی قائمشهر - پرسپولیس

داور: موعود بنیادی فر کمک ها: علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی ناظر:محسن قهرمانی

ملوان انزلی - هوادار تهران

داور:میثم حیدری کمک ها: یعقوب حجتی،علیرضا طاهرخانی و پوریا افشاریان ناظر: فریدون اصفهانیان

فولاد خوزستان - تراکتور تبریز

داور:بیژن حیدری کمک ها: علی احمدی، یوسف مغروری و مسعود حقیقی ناظر: حسن کامرانی فر

استقلال - ذوب آهن اصفهان

داور:کوپال ناظمی کمک ها:امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی و شبیر بهروزی ناظر: محمدرضا ابوالفضلی

دیگر خبرها

  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد