Web Analytics Made Easy - Statcounter

طراحی دکوراسیون نقش بسیار مهمی در زیباسازی و جلوه محیط داخلی ساختمان دارد. المان‌ و ابزارهای بسیار متنوعی در دکوراتیو ساختمان جای دارند که علاوه بر جنبه‌های زیبایی بخشی به نظم محیط داخلی نیز کمک بسیاری می‌کنند.

در بین این لوازم دکوراتیو برخی از آن‌ها مانند میز کنسول ابهت و جذابیت خاصی به  دکوراسیون می‌بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید این مسئله به دلیل قدمت استفاده از کنسول در فرهنگ ایرانیان است. حال فروشگاه اینترنتی دکورال با تولید انواع میز کنسول چوبی در طرح‌ها و مدل‌های بی‌نظیر و بسیار متنوع این امکان را برای کاربران خود فراهم ساخته که با تهیه انواع کنسول و محصولات گروه میز چوبی جلوه خاص و منحصر به فردی به دکوراسیون خود ببخشند.‌ اگر هنوز تصمیم خود را برای خرید کنسول قطعی نکرده‌اید، بهتر است ابتدا با این وسیله دکوراتیو آشنا شوید.

 

میز کنسول و انواع آن

کنسول نوعی میز یا نیمه میز است که جنبه تزئینی و دکوراتیو دارد و در بیشتر خانه‌های امروزی با اهداف زیبایی شناختی و کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این میز معمولا با آینه ست آن عرضه می‌شود. همه انواع میز کنسول به دیوار می‌چسبند اما نحوه قرارگیری آینه آن به مدل کنسول و سلیقه کاربر بستگی دارد. ممکن است آینه به صورت رومیزی یا دیوارکوب همراه کنسول عرضه شود. در آینه کنسول چوبی جدید معمولا آینه به صورت دیوارکوب و به شکل یک تکه آینه بزرگ یا آینه‌های چند تکه ست عرضه می‌شود. کنسول در جنس‌های مختلف ساخته می‌شود که در بین آن‌ها میز کنسول چوبی به دلیل ماهیت انرژی‌زایی و گرمابخشی چوب بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد. ضمن اینکه تنوع در این میز چوبی بسیار بالا است. در واقع چوب، متریالی انعطاف پذیری بوده و امکان ایجاد طرح‌های مختلف دارد. به همین دلیل شاهد انواع مختلفی از کنسول چوبی هستیم که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

کنسول چوبی کلاسیک

این نوع میز دارای طراحی متفاوتی است که به آن جنبه کلاسیک بودن بخشیده است. شما می‌توانید در انواع کنسول کلاسیک شاهد نقش و نگارهایی باشید که جذابیت خاصی به میز بخشیده‌اند. می‌توان کنسول چوبی معرق را نوعی کنسول کلاسیک دانست.

کنسول چوب و فلز

این کنسول همان طور که از نام آن مشخص است، تلفیقی از چوب و فلز است. این نوع طراحی بیشتر در کنسول چوبی جدید دیده می‌شود که در آن پایه‌ها از جنس فلز هستند و نمای خاصی به میز بخشیده‌اند.

کنسول چوبی ساده

این نوع از میز کنسول عاری از هر گونه طراحی شلوغ و پیچیده است و در نهایت سادگی زیبایی خاص و فوق العاده‌ای دارد. از آنجا که معمولا افراد بر روی کنسول لوازم تزئینی و دکوراتیو قرار می‌دهند، سادگی این نوع میز زیبایی و جذابیت لوازم دکوراتیو را بیشتر به رخ ببینده می‌کشد. از طرفی با توجه به اینکه این روزها سبک دکوراسیون ساده بیشتر توسط کاربران پسندیده می‌شود، کنسول چوبی ساده به پرطرفدارترین انواع کنسول تبدیل گردیده است.

کنسول چوبی مدرن

جوامع امروزی به سرعت به سمت زندگی مدرنیته در حرکتند و می‌توان این موضوع را در ترکیب دکوراسیون خانه‌ها به وضوح مشاهده کرد. ممکن است هنوز هم بسیاری از لوازم تشکیل دهنده دکوراسیون خانه‌ها سبک سنتی و کلاسیک خود را حفظ کرده باشند اما لوازمی مانند کنسول مدرن جای خود را در دکوراسیون خانه‌ها باز کرده‌اند. این نوع کنسول دارای طرح‌های زاویه‌دار و کنده‌کاری‌های خاصی است.

کنسول چوبی خام

این نوع کنسول از انواع مختلفی از چوب ساخته شده اما هنوز هیچ طرحی بر روی آن حک نشده است. افرادی که دستی در طراحی بر روی چوب دارند یا امکان طراحی کنسول به هر نحوی برایشان فراهم است می‌توانند این نوع میز چوبی را تهیه کنند.

مزایای استفاده از میز کنسول

کنسول علاوه بر اینکه جنبه زیبایی دارد، کاربردهای متنوعی نیز برای آن تعریف می‌شود. با توجه به اینکه کنسول در کدام قسمت خانه قرار گیرد، می‌توان از آن به شکل‌های مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال اگر کنسول چوبی را در اتاق نشیمن قرار دهید، می‌توانید زیبایی اتاق را چند برابر کرده و علاوه بر آن  لوازم و ظرف و ظروف خاص را داخل آن بچینید. معمولا کنسول‌هایی که با این جنبه استفاده می‌شوند، نزدیک آشپزخانه قرار می‌گیرند. همچنین می‌توانید کنسول را در اتاق خواب و در کنار تخت خواب قرار داده و به عنوان دراور استفاده کنید. کنسول چوبی کوچک انتخاب ایده آلی برای استفاده در اتاق خواب و قرار دادن لوازم شخصی در آن است. جالب است بدانید میز کنسول نمونه به روز شده گنجه‌ها و کمدهای کوچکی است که افراد در قدیم مورد استفاده قرار می‌دادند. بنابراین استفاده از کنسول بخشی از فرهنگ مردم ایران به شمار می‌رود.

قیمت کنسول چوبی جدید

قیمت این وسیله به فاکتورهای متعددی بستگی  دارد. به عنوان مثال: جنس چوب به کار رفته در کنسول و کیفیت و ماندگاری آن، طرح و مدل میز و ابعاد آن در قیمت کنسول نقش دارند. بسیاری از افرادی که به فروشگاه اینترنتی دکورال مراجعه می‌کنند به دنبال آینه و کنسول چوبی ارزان قیمت هستند. زمانی می‌توان به چنین محصولی رسید که ضمن کیفیت بالا، ماندگاری و دوام طولانی مدت، زیبایی و طرح و مدل جذاب از قیمت مناسبی برخوردار باشد. با توجه به اینکه این روزها اکثر خریدها به صورت اینترنتی انجام می‌شود، می‌توان از مزایای خرید اینترنتی در کاهش چشمگیر قیمت کنسول چوبی استفاده نمود.

فروشگاه اینترنتی دکورال

فروشگاه اینترنتی دکورال به عنوان معتبرترین سایت فروش انواع محصولات دکوراتیو، مدل‌های متنوع و بی‌نظیری از کنسول را با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می‌کند. تیم مجرب دکورال ضمن در نظر گرفتن سلیقه طیف وسیعی از مشتریان خود، به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان هستند. شما می‌توانید ضمن خرید انواع میز کنسول سایر محصولات گروه میز چوبی شامل میز تلفن، میز تلویزیون، میز عسلی، میز جلو مبلی و میز پذیرایی، آینه و ویترین را نیز از سایت دکورال با مناسب‌ترین قیمت تهیه کرده و با کنسول خود ست کنید. استفاده از محصولات دکوراتیو ست، جذابیت و هارمونی خاص و متفاوتی به دکوراسیون داخلی می‌بخشد و دکورال این امکان را برای مشتریان محترم فراهم ساخته که با خرید اینترنتی کنسول و سایر محصولات ضمن یک تجربه خوب از خرید اینترنتی، تحول جذابی در دکوراسیون داخلی خود ایجاد کنند. برای خرید از سایت دکورال با کلیک بر روی لینک مقابل https://decoral-co.com وارد سایت شوبد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: میز کنسول میز چوبی خانه ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نوسروده‌ حجت الاسلام محمد حسین انصاری نژاد در استقبال از غزل رهبر حکیم و ادیب انقلاب، منتشر شد.

فرصت زیتونی خدا

مطلع غزل امین شعر انقلاب این است:

دِلا! ز معرکه‌ی محنت و بلا مگریز
چو گِردباد به هم پیچ و، چون صبا مگریز..

چه گفت آینه بر خیز و از بلا مگریز
به جز به حضرتِ روحی له الفدا مگریز

به روزِ واقعه شرطِ ولا بلانوشی‌ست
به شامِ حادثه برخیز از بلا مگریز

از آن درخت تو انی انااللهی بشنو
به حُکمِ لاتَخَف از بیمِ اژد‌ها مگریز

بزن به گُرده‌ی دریا عصای معجزه را
هزار نیل بر آشوب با عصا مگریز

اگربه هم بخورَد نظمِ آسمان مهراس
به وقتِ چرخشِ منظومه‌ی هدا مگریز

به شرحِ سلسله‌ی موج‌ها کسی می‌گفت
که از خدای به دامانِ ناخدا مگریز

در استجابت گیسوی لیله الاسراست
امامِ آینه‌ها دست بر دعا، مگریز

بر این کرانه، شبیخونِ خشم زیتون‌هاست
از این کرانه‌ی زیتونی خدا مگریز

به رودِ باختری آن سوارِ موعود است
از آن کرانه صدا می‌زند تو را، مگریز

تمامِ معرکه گُلچرخ ذوالفقار علی‌ست
تمام معرکه توفان لافتیٰ، مگریر

به هر کران هیجان ستارگان بنگر
ستاره سوختگان را بزن صدا، مگریز

به خون غزه که شرب الیهود شد سوگند
در آ به قلعه‌ی خیبر از آن غزا مگریز

به پیشِ تیغِ علی مرحب آمده‌ست دو نیم
به پشتِ معرکه هنگام مرحبا مگریز

بگو به خصم در این آسیا بگردانی
تورا که گفت در این دور آسیا مگریز

بگو به مدعی انکارِ آفتاب چرا
در این تجلی و الشمس و الضحیٰ مگریز

جراحتی‌ست اگر قبله‌ی نخستین را
اجابتی‌ست در آن قبة الصّفا مگریز

چه گفت آینه «فّرو إلی الامام» تو را
چه گفت آینه الا به سوی ما مگریز

اگر تمامِ زمین غرقِ شمر و حرمله شد
در اقتدا به شهیدانِ کربلا مگریز

صدای کیست به لبیک یا امین الله
قسم به شورِ امینانِ کبریا مگریز

بیا به ساحتِ دارالشفای چشمِ امین
دلِ شکسته‌ام از نسخه‌ی شفا مگریز.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • کاردرمانی در منزل چقدر هزینه دارد؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟