Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمال ایران به دلایل مختلف یک مقصد گردشگری پررونق است. به‌خصوص در تابستان بیشتر مردم و گردشگران خارجی به شمال کشور می‌روند و از فضایی با طراوت لذت می‌برند. قیمت اقامتگاه در شمال بالاست، در واقع قیمت‌های بالاتر به دلیل تقاضای بیشتر یک اصل رایج و ساده در علم اقتصاد است.

واضح است که با ورود انبوه گردشگران در ایام مختلف و تعطیلات تابستانی، قیمت ویلا در مناطق شمالی افزایش می‌یابد، بنابراین اگر قصد دارید به شهرهای شمالی ایران بروید و به دنبال ویلاهای ارزان قیمت هستید، باید شهر مورد نظر و سکونتگاه خود را به درستی انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویلا و اقامتگاه بومگردی تفاوت‌های زیادی باهم دارند که می‌توانید در این مقاله به شناخت آنها برسید.

اجاره ویلا جنگلی

با سفر به شمال و جستجوی بهترین ویلاهای جنگلی در شمال ایران، تنکابن با جنگل‌های بارانی، فراموش نشدنی است. اما در دل این جنگل‌های سرسبز، مجتمع مسکونی چالدره یکی از استراحتگاه‌های مناسب در دل جنگل‌های تنکابن با امکانات خیلی خوب وجود دارد است. علاوه بر آن در این شهر می‌توانید ویلاهای بسیار زیبایی پیدا کنید و اقامت خود را در آنجا بگذرانید.

مجتمع آپارتمانی چالدره در سال 1385 آماده خدمت‌رسانی شد و در سال 1394 با بازسازی و نوسازی،  بهتر از قبل برای مسافران و گردشگرانی که به شمال و تنکابن آمدند خدمات ارائه کرد. علاوه بر این مجتمع ویلاهای شکل گرفته در تنکابن متشکل از کلبه‌های چوبی زیبایی است که از طریق دیوارهای چوبی خود بوی رطوبت شمالی را به مسافران القا می‌کند و با اجاره ویلای جنگلی می‌توانید از این محیط لذت ببرید.

اجاره ویلا شمال در کدام شهرهای شمال ارزان‌تر است؟

می‌توان گفت در شمال ایران، استان‌های گیلان و مازندران همه‌ساله پذیرای خیل عظیمی از مسافران هستند. شهرستان لاهیجان در استان گیلان‌گران‌ترین شهر از نظر اجاره ویلا برای چند شب است، پس اگر پول زیادی برای اجاره ویلا ندارید توصیه می‌کنیم به لاهیجان نروید.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر با ورود به گیلان سعی کنید به شرق این استان رفته و به استان  مازندران بروید، به‌این ترتیب هزینه کمتری برای اقامت خود خواهید داشت. همچنین به‌یاد داشته باشید که در شهرهای جاده شرقی گیلان و مازندران می‌توانید ویلاهای ارزان‌تری پیدا کنید و به اجاره ویلا بپردازید.

اجاره ویلا شمال

اما در شهرهایی مانند لاهیجان، لنگرود، املش و سیاهکل باید هزینه بیشتری برای اجاره ویلا پرداخت کنید. به این دلیل که این شهرها جاذبه‌های گردشگری بیشتری برای مسافران دارند، بنابراین همچنان به همان اصل افزایش تقاضا و افزایش قیمت می‌رسیم.

 همچنین در نظر داشته باشید که مناطقی مانند شیطانکوه در لاهیجان، لیلاکوه در لنگرود و سیاهکل نیز مناطق بسیار گرانی در شمال هستند و برای اجاره ویلا در آن باید هزینه زیادی را اختصاص دهید پس اگر می‌خواهید سفری ارزان داشته باشید از اجاره ویلا در این مناطق خودداری کنید. در چابکسر که بین استان‌های گیلان و مازندران قرار دارد، قیمت اجاره ویلا بالاست.

اقامتگاه بومگردی شمال

اقامت در اقامتگاه‌های بوم‌گردی نسبت به اجاره کلبه جنگلی به شما کمک می‌کند تا در مورد مردم محلی، محیط‌های آن‌ها از جمله گیاهان و جانوران و نحوه زندگی سازگار با محیط‌زیست و زندگی پایدار بیاموزید. انتخاب یک اقامتگاه بوم گردی برای اقامت  به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که هم سفر می‌کنید و هم به محیط اطراف خود کمک مثبتی می‌کنید.

انتخاب اقامتگاه‌های بوم‌گردی پرطرفدار در شمال کار آسانی نیست چراکه تمام این اقامتگاه‌ها بسیار زیبا هستند. چراکه هر کدام از آنها برای سفری آرام، پر از طبیعت بکر و سنتی مناسب است. اگر به دنبال یک سفر ماجراجویانه و اجاره ویلا شمال هستید، اقامت در این اقامتگاه‌ها طعم ماجراجویی شما را چندبرابر خواهد کرد.

مازندران را همه می‌شناسند و با طبیعت و طراوت هزار رنگ آشنا هستند. اقامتگاه بومگردی جنت در رامسر در این استان واقع شده است. روستای گانات رودبار، محل این اقامتگاه است. اقامتگاه بومگردی هیچ تفاوتی با هتل ندارد. از ساختمان تمیز و شیک و نمای چوبی آن گرفته تا اتاق‌های بازسازی شده با معماری سنتی، همه برای اقامتی راحت آماده است.

اقامتگاه بومگردی جنت با بیش از 30 سال تجربه می‌تواند فضایی فراموش نشدنی را برای مهمانان خود ایجاد کند و برای همیشه در اذهان عموم غرق شود. این اقامتگاه در منطقه ییلاقی رامسر واقع شده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که به دنبال فرار از آلودگی‌ها و شلوغی شهرهای بزرگ هستند.

اقامتگاه بومگردی نسا

 اقامتگاه بومگردی نسا در مازندران در 48 کیلومتری شهر تنکابن و در انتهای مسیر 3000 کیلومتری به روستای یوش بروید. اقامتگاه بوم گردی نسا که در روستای یوش واقع شده است، یکی از استراحتگاه‌هایی است که به هتل جنگلی نیز معروف است. بدنه چوبی و قرار گرفتن در ارتفاعات این اقامتگاه یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های اقامتگاه برای بسیاری از گردشگران و مسافران است.

سرویس بهداشتی و حتی سیستم گرمایش و سرمایش فصول مختلف در این اقامتگاه وجود دارد. فقط به یاد داشته باشید که ورودی طبقه اول اقامتگاه از پله‌های چوبی تشکیل شده است. برای رسیدن به اقامتگاه باید چهارده کیلومتر را در جاده خاکی طی کنید. سعی کنید خط تلفن همراه خود را همیشه روشن نگه دارید. زیرا خطوط اعتباری در حین حضور در این منطقه دارای مشکل آنتن‌دهی هستند.

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اقامتگاه بومگردی اجاره ویلا شمال اقامتگاه بوم داشته باشید اقامتگاه ها بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)

گل مادوئکه به استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • افکار عمومی آمریکا نمی‌تواند نسبت به جنایات در غزه بی‌تفاوت باشد
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا