Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:10:14 GMT

علی مبخوت و عموری، غایبان امارات برابر ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۱۸۲۵

فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال امارات برای دیدار برابر ایران اعلام شد که اثری از نام علی مبخوت، عمر عبدالرحمن و اسماعیل مطر در آن دیده نمی شود.

به گزارش "ورزش سه"، برت فان مارویک سرمربی تیم ملی امارات لیست گسترده ای از بازیکنان مدنظر خود برای دو دیدار حساس برابر سوریه و ایران از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد که این فهرست، شامل غیبت چند بازیکن مهم این تیم و در صدر آنها علی مبخوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهترین گلزن تاریخ فوتبال امارات که در جریان دیدار برابر قطر در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های عربی دچار مصدومیت شد، تاکنون موفق به بازگشت به میدان نشده است و فان مارویک باید بدون بهترین بازیکن خود به مصاف سوریه و ایران برود.

اماراتی ها که امید زیادی به درخشش علی مبخوت در دو دیدار حساس پیش رو داشتند، به دلیل مصدومیت این بازیکن و عدم بهبودی کامل قادر به استفاده از او نیستند. البته این لیست طی روزهای آینده باز هم با تغییراتی همراه خواهد بود و باید دید تا چند روز پیش از دیدار برابر سوریه آیا مبخوت قادر به بازگشت به میادین خواهد بود یا خیر.

همچنین، در این لیست شاهد غیبت اسماعیل مطر بازیکن باتجربه اماراتی ها هستیم که در دوره قبلی این رقابت ها به اردوی تیم ملی امارات دعوت شد و حتی برابر کره جنوبی نیز به میدان رفت و بازوبند کاپیتانی را نیز بر دست بست ولی اکنون فان مارویک این بار ترجیح داده است روی نام این بازیکن باتجربه خط قرمز بکشد.

 

 

دیگر بازیکنی که انتظار می رفت به تیم ملی دعوت شود، عمر عبدالرحمن مرد سال فوتبال آسیا در سال های گذشته است. این بازیکن که چندی پیش و پس از مدت ها توانست به میادین بازگردد، در دیدار شباب الاهلی برابر الظفره آسیب دید و توانایی حضور در فهرست نفرات تیم ملی را نداشته است.

 

در این لیست که شامل 32 بازیکن دعوت شده است، نام سباستین تاگلیابوئه، کایو کانیدو، علی خصیف، بندر الاحبابی، محمد جمعه، محمد برغش، عبدالله رمضان و ... نیز دیده می شود. در این لیست، بازیکنانی مانند خلیفه الحمادی، زاید العامری و خلفان مبارک که در فهرست قبلی غایب بودند نیز مجددا به تیم میل دعوت شده اند.

امارات علی مبخوت تیم ملی امارات عمر عبدالرحمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات علی مبخوت تیم ملی امارات عمر عبدالرحمان علی مبخوت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس

به گزارش همشهری‌آنلاین، یک روز پس از سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی و دیدار او با سران اسرائیل، رهبر اپوزیسیون این رژیم به امارات سفر کرد.

دفتر لاپید با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در «یک سفر دیپلماتیک» به ابوظبی با وزیر خارجه امارات شیخ عبدالله بن زاید دیدار کرد.

طبق این روایت، دیدار در خانه وزیر خارجه امارات انجام شد و آنها درباره «تلاش‌های جاری برای دستیابی به توافق برای آزادی گروگان‌ها و این موضوع که غزه پس از پایان جنگ چگونه خواهد بود»، بحث کردند.

دفتر نخست‌وزیر سابق اسرائیل در این دیدار بر «نیاز فوری برای آزادی گروگان‌ها» تاکید کرد و به وزیر خارجه امارات گفت که «هر کشوری در منطقه می‌تواند بر این توافق تأثیر بگذارد».
لاپید افزود:« اسرائیل این منفعت را دارد که به همراه امارات متحده عربی و کشورهای عربی میانه رو، همکاری سیاسی و اقتصادی ایجاد کند که بتواند راه‌‎حل‌هایی برای مشکلات جهانی ارائه دهد و با انواع تهدیدات منطقه‌ای مقابله کند».

کد خبر 848898 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل - امارات خبر ویژه

دیگر خبرها

  • سطح تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • دیدار رهبر اپوزیسیون اسرائیل با وزیر خارجه امارات
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه