Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس کشتی فرنگی چند سالیست که به ورزش اول شهر شیراز تبدیل شده و امسال به شکوفاترین حالت خود رسیده است. کسب چندین مدال بسیار ارزشمند در عرصه های جهانی و المپیک نشان می دهد که چه پتانسیل گرانبهایی از این رشته ورزشی در شهر شیراز وجود دارد.

یکی از جدیدترین نام هایی که درخشیده و امیدواری های زیادی به وجود آورد، سید آرش نگهداری است که رحیم گیوی مربی شیرازی تیم ملی درباره او به ایسنا گفت: آرش برای این دستاورد، خیلی زحمت کشیده و شایستگی هایش را به خوبی اثبات کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اینکه به لحاظ سنی در رده جوانان قرار دارد، اما توانست در رده سنی بزرگسالان بدرخشد و خیلی امیدوار هستم که بتواند پا جای پای برادران گرایی بگذارد.

سید آرش نگهداری که متولد سال 1380 است و در وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی می‌گیرد، به ایسنا گفت: با تمرینات منظم و حساب‌شده ای که تحت نظر مربیانم داشتم، توانستم در رده بزرگسالان به مقام سوم کشوری برسم. برای کسب سهمیه جام تختی، قرار شد که بین سوم مشترک های هر وزن، یک کشتی دیگر برگزار شود که من در آن مسابقه هم پیروز شدم و این سهمیه با ارزش را کسب کردم.

نگهداری افزود: من در این رقابت ها 5 دور کشتی گرفتم که متاسفانه به خاطر یک غفلت کوچک، یکی از آنها را از دست دادم و نتوانستم به رتبه بهتری دست پیدا کنم.

این فرنگی کار جوان شیرازی ادامه داد: خوشبختانه زیر نظر مربی خوب و دلسوزم جناب آقای رحیم گیوی وضعیت بسیار خوبی دارم. ایشان علاوه بر اینکه مربی من هستند، مثل یک برادر بزرگتر مرا آموزش می‌دهند. برای ایشان اخلاق و رفتار خوب چه در داخل سالن و چه در جامعه بسیار مهم است. ایشان شبانه روز زحمت می کشند و ما را تحت نظر دارند. انشاالله بتوانم با کسب مدال خوشرنگ جهانی و المپیک، زحمات پدر و مادر و مربی عزیزم  را جبران کنم.

نگهداری از برادران گرایی به عنوان الگوهای خود یاد و اضافه کرد: من در کنار برادران گرایی تمرین می‌کنم و آنها ایرادهای فنی ام را  به من آموزش می‌دهند که کمک بسیار بزرگی برایم محسوب می‌شود و امیدوارم با الگوبرداری از آنان بتوانم به مدال های جهانی و المپیک برسم. این عزیزان الگوی ورزشی و اخلاقی من هستند و جا دارد که از ایشان هم کمال قدردانی و تشکر را داشته باشم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كشتي فرنگي محمدرضا گرایی استانی ورزشی المپيك برادران گرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

محمدعلی گرایی ‌به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن 82 کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟