Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@00:41:21 GMT

لیگ والیبال؛ صدر و قعر جدول دست نمی خورند!

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۲۰۵۳

لیگ والیبال؛ صدر و قعر جدول دست نمی خورند!

در هفته هفدهم لیگ والیبال تنها دو تیم سپاهان در قامت صدرنشین و آذرباتری ارومیه به عنوان تیم قعرنشین از جایگاه خود در جدول مطمئن هستند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفدهم لیگ برتر والیبال فردا با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، رفسنجان، مریوان، ارومیه (دو دیدار)، اصفهان و آمل پیگیری خواهد شد که در حساس ترین بازی صدرنشین جدول به مصاف شهرداری ورامین می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرداری ارومیه و پیکان درحالی هر دو در جدول رده‌بندی 33 امتیازی شده‌اند که نماینده ارومیه با داشتن یک پیروزی بیشتر (12 برد) نسبت به خودروسازان، در رتبه دوم ایستاده است. در هفته هفدهم شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری ارومیه برای حفظ جایگاه‌شان باید از سد شهداب یزد بگذرند. تیم شهداب درحال حاضر 9 برد و 25 امتیاز در کارنامه دارد و بعد از پیروزی مقابل لبنیات هراز آمل در هفته شانزدهم، با صعود یک پله‌ای به رتبه پنجم رسیده است. با این حساب یزدی‌ها با چنگ و دندان از جایگاه جدیدشان دفاع خواهند کرد. به‌خصوص این‌که این تیم در بازی هفته چهارم دور رفت هم گوی و میدان را به شهرداری ارومیه واگذار کرده بود و حالا جبران این شکست هم انگیزه مضاعفی به شهداب خواهد داد.


پیکان اما برای صعود به رتبه دوم جدول، نیازمند برد خارج از خانه مقابل مس رفسنجان است. خودروسازان 11 برد در کارنامه دارد و صعودشان به رتبه دوم منوط به پیروزی‌شان مقابل مس رفسنجان و البته شکست شهرداری ارومیه در تقابل با شهداب است. هرچند که پیکانی‌ها برای رسیدن به هدف کار آسانی هم مقابل مس رفسنجان نخواهند داشت. چراکه شاگردان اسماعیل بادرنگین که با 8 برد و 23 امتیاز در رتبه هفتم ایستاده‌اند، به دنبال تصاحب رتبه‌های بالاتری در جدول و تثبیت موقعیت برای حضور قطعی در مرحله پلی‌آف هستند.


شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل این هفته میزبان نارنجی‌پوشان سایپا هستند. آملی‌ها 10 برد و 28 امتیاز دارند اما به هیچ وجه به رتبه چهارمی رضایت نخواهند داد. هرچند که لبنیات هراز آمل در صورت پیروزی در بازی این هفته باز هم شاهد ارتقای جایگاه نخواهند بود اما شکست مقابل سایپا رتبه آملی‌ها را دستخوش تهدید خواهد کرد چراکه شهداب یزد در رقابتی نزدیک با لبنیات است.
تیم‌های راه‌یاب ملل مریوان، مس رفسنجان و پاس گرگان که به ترتیب با 24، 23 و 22 امتیاز در رتبه‌های ششم تا هشتم قرار دارند، این هفته برای حفظ جایگاه کار سختی خواهند داشت. راه‌یاب ملل مریوان بعد از باخت هفته گذشته مقابل پاس گرگان، یک پله از رتبه پنجم جدول سقوط کرد. شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه‌یاب این هفته در تقابل با هورسان رامسر (6 برد، 20 امتیاز، رتبه دوازدهم) دو هدف را دنبال می‌کنند؛ تکرار پیروزی دور رفت مقابل حریف و حفظ و شاید هم ارتقای جایگاه. مس رفسنجان همان‌طور که قبلا هم اشاره شد این هفته در تقابل با پیکان است و برای فاصله گرفتن از رتبه هفتمی، نیازمند پیروزی است.


گرگانی‌ها که با غلبه بر راه‌یاب ملل مریوان در بازی هفته گذشته، به رتبه هشتم جدول صعود کردند، این هفته میهمان فولاد سیرجان ایرانیان خواهند بود. شاگردان سعید رضایی در تیم سیرجان، 7 برد و 20 امتیاز دارند و پیروزی مقابل پاس گرگان، منجر به صعود این تیم در جدول خواهد شد.


نکته قابل توجه این‌که علاوه بر فولاد سیرجان، سه تیم شهرداری ورامین، شهرداری گنبد و هورسان رامسر نیز در زمره تیم‌های 20 امتیازی جدول هستند. با این تفاوت که این سه تیم در مقایسه با سیرجان، یک پیروزی کم‌تر در کارنامه دارند. بنابراین نمایندگان ورامین، گنبد و رامسردر صورت پیروزی یا شکست مقابل حریفان در هفته هفدهم، جدول را دستخوش تغییر خواهند کرد.

 

برنامه کامل هفته هفدهم لیگ برتر به قرار زیر است:

* ارومیه، سالن غدیر، ساعت 15
آذرباتری ارومیه – شهرداری گنبد

*سیرجان، سالن شهید سلیمانی، ساعت 16
فولاد سیرجان ایرانیان – پاس گرگان

* رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 16
مس رفسنجان – پیکان

* مریوان، سالن زاگرس، ساعت 16
راه‌یاب ملل مریوان – هورسان رامسر

*آمل، سالن پیامبر اعظم(ص)، ساعت 16
لبنیات هراز آمل – ساپیا

*اصفهان، سالن نقش جهان، ساعت 17
فولاد مبارکه سپاهان – شهرداری ورامین

*ارومیه، سالن غدیر، ساعت 18
شهرداری ارومیه – شهداب یزد

 

لیگ برتر والیبال ایران والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال ایران والیبال راه یاب ملل مریوان لبنیات هراز آمل شهرداری ارومیه هفته هفدهم مس رفسنجان پاس گرگان ساعت 16

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی

برنامه دیدارهای لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی مشخص شد تا حریفان تیم جوانان پسر ایران در این رقابت‌ها مشخص شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ سومین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) از 22 تا 28 اردیبهشت در شهر اسلام‌آباد پاکستان برگزار می‌شود.

پیام تبریک رئیسی به تیم ملی والیبال دانش‌آموزی

تیم والیبال جوانان ایران که خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا آماده می‌کند به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت می‌کند و در نخستین مسابقه خود به مصاف ترکمنستان می‌رود.

تیم‌های ملی والیبال افغانستان، قرقیزستان، پاکستان، سریلانکا و ترکمنستان دیگر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند که در یک گروه به صورت دوره‌ای به مصاف یکدیگر می‌روند و در پایان مرحله گروهی، تیم‌های اول و دوم جدول برای مقام قهرمانی و تیم‌های سوم و چهارم جدول برای مدال برنز مسابقات با هم مسابقه می‌دهند.

این رقابت‌ها در سالن 10 هزار نفری اسلام‌آباد برگزار می‌شود و برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی به وقت محلی به شرح زیر است:

شنبه 22 اردیبهشت
ساعت 13؛ ایران – ترکمنستان
ساعت 15:30؛ سری‌لانکا – قرقیزستان
ساعت 18؛ افغانستان – پاکستان

یک‌شنبه 23 اردیبهشت
ساعت 13؛ قرقیزستان – ترکمنستان
ساعت 15:30؛ سری‌لانکا – پاکستان
ساعت 18؛ ایران – افغانستان

دوشنبه 24 اردیبهشت
ساعت 13؛ سری‌لانکا – افغانستان
ساعت 15:30؛ ایران – قرقیزستان
ساعت 18؛ترکمنستان – پاکستان

روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت تیم‌های شرکت کننده استراحت دارند.

چهارشنبه 26 اردیبهشت
ساعت 13؛ ایران – سری‌لانکا
ساعت 15:30؛ افغانستان – ترکمنستان
ساعت 18؛ قرقیزستان – پاکستان

پنجشنبه 27 اردیبهشت
ساعت 13؛ افغانستان – قرقیزستان
ساعت 15:30؛ ترکمنستان – سری‌لانکا
ساعت 18؛ ایران – پاکستان

جمعه 28 اردیبهشت
ساعت 15؛ دیدار رده‌بندی (تیم سوم جدول – تیم چهارم جدول)
ساعت 17:30؛ دیدار فینال (تیم دوم جدول – تیم اول جدول)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟