Web Analytics Made Easy - Statcounter

اما راهکارهایی وجود دارد که شما با راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی چند شریکی، با کمترین ریسک و نگرانی، درآمد زیادی بدست آورید. یکی از بهترین روش های مدیریت مسائل مالی در چنین شراکت‌هایی، روشی است که به وسیله آن بشود امور مالی را بدون دخالت افراد مدیریت کرد. مانند سرویس تسهیم درگاه پرداخت اینترنتی زیبال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب همراه ما باشید تا ضمن اشاره به برخی از مهمترین چالش‌های مالی کسب و کارهای چندشریکی، به شما بگوییم چگونه‌ می‌شود با صرف کم‌ترین هزینه و بدون ریسک، این شرایط را مدیریت کرد و از آن به نفع خود سود برد.
 

چالش‌های کسب و کارهای چند شریکی

زمانی که شما بخواهید به همراه دو یا چند شریک، کسب و کاری را شروع کنید، به مسائل مختلفی اعم از همخوانی ویژگی‌های اخلاقی ، صداقت و شرافت افراد، مسئولیت‌پذیری و بسیاری موضوعات دیگر توجه خواهید کرد.

اما در این بین، یکی از مهمترین مسائلی که معمولا شراکت‌ها را دچار مشکل و سوء تفاهم می‌کند و گاهی ممکن است به بهم‌خوردن شراکت و روابط  نیز منجر شود، مبحث مالی است.

زمانی که درآمدی از یک کسب و کار چند شریکی بدست می آید، چالش‌های زیر پدیدار می‌شوند:

اینکه هر شریک چقدر سهم دارد؟

آیا به موقع و کامل سهم خود را دریافت خواهد کرد؟

فردی که سهم همه افراد به حسابش واریز می‌شود، چگونه می‌تواند به موقع سهم هر فرد را به حسابش واریز کند تا نارضایتی از تاخیر و یا کم و کاستی مبلغ بوجود نیاید؟

آیا مالیات مبلغ بالایی که قرار است بین افراد تقسیم شود بر عهده یک فرد است؟

هزینه مالی و اتلاف وقت فردی که سهم دیگران را واریز می‌کند چه می‌شود؟

افراد چقدر باید بعد از فروش هر محصول یا خدمت منتظر بمانند تا سهمشان را دریافت کنند؟

تمام این سوال ها ، مسائل به ظاهر ساده ایست که ذهن افراد را در یک کسب وکار چند شریکی درگیر می‌کند و به مرور باعث ایجاد مشکل و اختلاف خواهد شد.

زیبال پرداخت یار رسمی بانک مرکزی به عنوان ارائه‌دهنده درگاه پرداخت اینترنتی، روشی تعریف کرده است که تمام این دغدغه ها برطرف شوند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بدون ایجاد بار مالی و زمانی برای یک فرد، سهم افراد به صورت خودکار به حساب‌شان واریز شود.

"در بخش بعدی، سرویس تسهیم درگاه پرداخت زیبال را با هم بررسی خواهیم کرد."

درگاه پرداخت زیبال چگونه مسائل مالی را در کسب و کارهای اینترنتی مدیریت کرده است؟

زمانی که شما درگاه پرداخت زیبال را روی سایت خود داشته باشید، می‌توانید در همان مراحل اول نصب درگاه، شماره حساب شرکا را در پنل تعریف کنید، نسبت سهم هر فرد را تعریف کنید، همچنین می‌توانید تنظیم کنید که در چه بازه‌ای و در چه تاریخی واریزی‌ها صورت بگیرد.

با انجام هر تراکنش به هر مبلغی، سهم هر فرد به صورت خودکار به حساب‌هایی که در پنل قبلا تعریف شده است واریز خواهد شد.

به این ترتیب سهم شرکا دقیقا مطابق آن چه که تعریف شده است، در زمان دلخواه (یعنی زمانی که شما آن را تعریف کرده‌اید)، پس از انجام هر تراکنش، به حساب افراد واریز می‌شود.

فارغ از اینکه در سایت خود، چه محصولی را می‌فروشید و یا چه خدماتی را ارائه می‌دهید، با دریافت درگاه پرداخت اینترنتی زیبال، بدون آن که نیاز باشد به بانک بروید و سهم هر فرد را واریز کنید، و یا چند بار کارت به کارت انجام دهید و کارمزدهای پی در پی  از حساب‌تان کسر شود، بدون ایجاد بار سنگین حسابداری مالی، می‌توانید تمرکز شرکا و خودتان را روی توسعه و پیشرفت کسب و کارتان بگذارید.

تیم پشتیبانی حرفه‌ای پرداخت یار زیبال، همیشه پاسخگوی سوال‌ها و ابهامات شما در مورد راهکارهای پرداختی ارائه‌شده‌ توسط این پرداخت یار است.

لذا می‌توانید به سایت زیبال مراجعه کنید و از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی، درباره نحوه ایجاد درگاه پرداخت در سایت خود و سرویس‌ها و راهکارهای متنوع پرداختی زیبال، اطلاع کسب نمایید.

برچسب‌ها کسب و کارهای اینترنتی تبلیغات آنلاین فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کسب و کارهای اینترنتی تبلیغات آنلاین فضای مجازی کسب و کارهای اینترنتی تبلیغات آنلاین فضای مجازی درگاه پرداخت کسب و کارهای سهم هر فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از برات الکترونیک زنجیره تامین مالی

صبح امروز با حضور سید احسان خاندوزی آیین رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تامین (سپامی) برگزار شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو برات الکترونیکی قابلیت توسعه زیرساخت سفته و امکان تامین مالی بنگاه ها، گردش اعتبار به جای وجه نقد، اعتبارسنجی اهلیت و توان بنگاه‌ها، مبارزه با پولشویی و ارتقای شفافیت مبادلات بانکی را دارد.

سامانه مدیریت یکپارچه سفته و برات الکترونیکی بر اساس بند (ج) ماده ۶۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور و سایر قوانین و مقررات موضوعه ایجاد شد.

ضرورت تامین مالی بنگاه‌های فعال شبکه زنجیره تامین مالی، رفع موانع موجود در مدیریت جریان نقدینگی و سرمایه در گردش در زنجیره تامین مالی و لزوم نوآوری و تعریف ابزار‌های جدید و مطمئن برای بهره گیری در زنجیره تامین مالی از کارکرد‌های کلیدی برات الکترونیکی است.

توسعه زیرساخت سفته و برات الکترونیکی وزارت امور اقتصادی و دارایی ـ خزانه داری کل کشور و طراحی و پیاده سازی برات الکترونیکی ویژه زنجیره تامین مالی پیاده سازی از کارکرد‌های این ابزار است.

از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در این زمینه می‌توان به طراحی تمام فرآیند‌های برات الکترونیکی ویژه زنجیره تامین از مرحله صدور، قبول ظهرنویسی، انتقال، تسویه کامل، تدریجی و تنزیل اشاره کرد.

برات الکترونیکی از قابلیت‌هایی همچون زنجیره تامین با قابلیت توسعه زیرساخت سفته و برات الکترونیکی، امکان تامین مالی بنگاهها، گردش اعتبار به جای وجه نقد، اعتبارسنجی اهلیت و توان بنگاهها، مبارزه با پولشویی و ارتقای شفافیت مبادلات بانکی برخوردار است.

برات الکترونیکی ویژه زنجیره تامین به صورت کاملا الکترونیکی و برخط و با امضای دیجیتال تمام ذی نفعان صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • رونمایی از برات الکترونیک زنجیره تامین مالی
  • نقدینگی بزرگ‌ترین چالش صنعت دارو/ بانک‌ها وام نمی‌دهند
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت