Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - نیما صادقی داور درجه S۱ کشورمان هدف داوری کشتی ایران را کسب جایگاه مدرسی در اتحادیه جهانی کشتی عنوان و اعلام کرد مطمئناً با حمایت‌های ویژه فدراسیون کشتی، دسترسی به این جایگاه دور از انتظار نخواهد بود.

صادقی داور کشتی درجه S۱ کشورمان که به تازگی از سوی اتحادیه جهانی به عنوان کمک مدرس داوری انتخاب شده است، اظهار داشت: در سال‌های گذشته و فدراسیون‌های قبل شاهد این بودیم که در بخش‌های مختلف اتحادیه جهانی کشتی نمایندگانی از کشورمان معرفی می‌شدند، اما به نظر من مهمترین بخشی که از آن غفلت شده بود بخش داوری بود چراکه داوران بیشترین اثرگذاری را در مسابقات دارند و قطعاً تمامی علاقمندان به کشتی نیز این حرف من را تصدیق می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این داور مازندرانی کسب کرسی کمک مدرسی توسط خودش را افتخاری برای تمامی جامعه داوری ایران دانست و گفت: بسیاری از دوستان مستحق این جایگاه هستند، البته کمیسیون داوران اتحادیه جهانی نیز بسیار در انتخاب کمک مدرس و مدرسین حساس است و مسائلی همچون تسلط کامل بر زبان انگلیسی، شرکت در کلینیک‌های مختلف و قضاوت‌های بدون نقص و سایر تعاملات در اینگونه انتخابات بسیار تأثیرگذار است.

او با اشاره به اینکه فدراسیون کشتی و شخص علیرضا دبیر وقتی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان حضور پیدا کردند، به خوبی این کمبود را در جامعه‌ی داوری ایران احساس کردند، گفت: از همان زمان تلاش‌ها برای اینکه ما بتوانیم در داوری جهان جایگاهی داشته باشیم شروع شد و خوشحالم که حاصل کار فدراسیون پس از دو سال به ثمر نشست.

قدرت در داوری اتحادیه جهانی کشتی به سود ایران است

صادقی به قدرت داوری در اتحادیه جهانی کشتی اشاره کرد و ابراز داشت: اگر ما صاحب قدرت و نفوذ در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی شویم، قطعاً نمایندگان بیشتری از داوری ایران در المپیک ها، رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی حضور خواهند داشت و اینطور نخواهد بود که برخی کشور‌ها که سطح کشتی آن‌ها نسبت به کشتی ایران در جهان پایین‌تر است ۳ نماینده در المپیک حاضر باشد و از ایران تنها یک نماینده داشته باشیم.

او با بیان اینکه وقتی داوران ببینند که نمایندگان داوری ایران به عنوان کمک مدرس یا مدرس در اتحادیه حضور دارند، قطعاً ملاحظات لازم را در قضاوت‌های خود برای نمایندگان کشورمان انجام خواهند داد خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالم که محمد مصلایی نیز به عنوان کمک مدرس انتخاب شد، شاید در فضای مجازی و یا برخی از محفل‌ها صحبت از اختلاف میان من و مصلایی باشد، اما همه بدانند که ما رفاقت دیرینه داریم و رابطه‌ی بسیار خوبی بین ما برقرار است و هر کمکی که نیاز باشد برای کشتی ایران انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید

خوزستانی‌ها به دنبال میزبانی رقابت‌های کشتی جام تختی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی اتحادیه جهانی کشتی داوری ایران کمک مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏

به گزارش "ورزش سه"، داوری در لیگ یک فرانسه این روزها بیش از ‏هر زمان دیگری جنجالی است تا جایی که رئیس کمیته داوران این ‏کشور در یک برنامه تلویزیونی پذیرفت که در لیگ فرانسه بحران ‏داوری به وجود آمده است. ‏

امروز در ادامه این جنجال‌ها یک داور دو روز پیش از مسابقه‌ای که ‏قرار بود در آن سوت بزند از بازی کنار گذاشته شد و به حالت تعلیق ‏درآمد. رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند جرمی پینیارد که قرار بود ‏پس‌فردا یکشنبه دیدار دو تیم رن و برست را سوت بزند امشب ‏متوجه شد که به دلیل تصمیم‌های جنجالی‌اش در دیدار مارسی و ‏نیس از داوری این مسابقه کنار گذاشته شده است. ‏

کمیته داوران لیگ یک اعلام کرد این داور در دیدار جنجالی مارسی و ‏نیس دو تصمیم اشتباه داشته که در جریان بازی اثرگذار بوده است. ‏او ابتدا فارس مومبانا بازیکن مارسی را به اشتباه با کارت قرمز جریمه ‏کرد و سپس به دلیل خطایی که ظاهرا روی لئوناردو بالردی گرفته ‏شده بود یک پنالتی به سود مارسی اعلام کرد. پنالتی‌ای که توسط ‏اوبامیانگ به گل تبدیل شد. بازی دو تیم که چهارشنبه شب به ‏میزبانی مارسی برگزار شد با تساوی 2-2 به پایان رسید. ‏

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است