Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا روز سه شنبه در نشست کارگروه استانی گندم، آرد و نان استان اظهار داشت: بنا به ضرورت و با توجه نیاز بر اساس گزارش های رسیده حضور میدانی و سرکشی از نانوایی ها امروز صبح انجام گرفت.

وی افزود: یکی از کارهای کارگزاران دولت در دولت سیزدهم این است که مدیران میدانی باشند و وظیفه است از صدر تا ذیل، از استاندار تا سطح روسای ادارات و سایر مسوولان استان باید حضور میدانی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام یادآور شد: به واسطه ضعف مدیریتی، وقت استاندار که مربوط به ۶۰۰ هزار نفر از مردم استان بوده از صبح تا الان هدر شده است.

بهرام نیا با اشاره به کارگروه گندم، آرد نام استان اظهار داشت: من از شما گله دارم چون بحث نظارتی و مدیریتی است زیرا هرجا نظارت ضعیف باشد در آن انحراف مشاهده می شود و هر جا نظارت بیشتر باشد، انحراف کمتر است.

وی افزود: قوت لایموت مردم نان است و در مقیاس ملی بیشترین افراد نان خور در استان‌های زاگرس نشین هستند که از نظر درآمد ملی باز کمترین درآمد را مردم این منطقه دارند. 

استاندار ایلام گفت: باید حساسیتی از نظر وجدانی و کاری داشته باشیم و به عنوان وظیفه آنرا تلقی کنیم، آیا این کار استاندار است که نانوایی ها را بگردد؟ شما به وظیفه خودتان عمل نمی کنید و همین موجب نارضایتی مردم شده است.

بهرام نیا اظهار داشت: گزارش های متعدد نشان می دهد اکثر نانوایی ها روزهای جمعه تعطیل ، کیفیت پایین نان، وزن نان بسیار کم شده، مسایل بهداشتی نیز دچار نقصان و همه این مسایل موجب نارضایتی مردم شده است، این وضع مدیریت نیست.

وی افزود: در بازدید صبح در طول مسیر سه نانوایی تعطیل بود و از ۹ نانوایی بازدید شده هشت نانوایی دارای تخلف بودند که در محل برای آنها پرونده تشکیل شد.

استاندار ایلام گفت: رییس صنف باید برای اعضای اتحادیه کلاس اخلاق مداری و مشتری مداری و ارایه خدمات مناسب نحوه برخورد، نحوه صحبت برگزار کند زیرا این افراد روزانه با عموم مردم سرو کار دارند و باید بهترین برخورد با آنها داشته باشند.

بهرام نیا، برگزاری کلاس های آموزش با کمک فنی و حرفه ای افزایش مهارت را از دیگر اقدامات  مهم اتحادیه نانوایی های استان برشمرد.

وی همچنین در خصوص پایین بودن کیفیت آرد در مقطعی از سال برای استان نیز گفت: این سو مدیریت شماست که درصد اختلاط گندم را متناسب با هم در نظر بگیرید که در طول سال کیفیت آرد حفظ شود.

استاندار ایلام نسبت به افزودن مواد غیر مجاز نظیر جوش شیرین و بلانکیت تذکر داد و یادآور شد: این افزودنی ها باید اصلاح شود، نمی شود سلامت مردم را به خطر انداخت.

بهرام نیا اظهار داشت: درصد سبوس آرد باید استاندارد باشد و علت اینکه کارخانجات آرد، سبوس گندم را بیش از حد استاندارد می گیرند تا گرانتر بفروشند ناشی از ضعف نظارت و برخورد است.

وی با اشاره به اینکه در بازدید از ۸۰ درصد نانوایی های سطح شهر ایلام همگی دچار مشکل بودند، اضافه  کرد: این جای
گله مندی از مدیران مربوطه است زیرا عرضه نان با کیفیت مطالبه مردم است، اگر نمی توانید کار را به اهلش بسپارید.

بهرام نیا اظهار داشت: در این شرایط اقتصادی مردم باید نان سالمی داشته باشند و افرادی که کوتاهی کردند، تلنگری باشد که بخودشان بیایند زیرا ما در همه زمینه های میدانی ورود می کنیم.

وی بهترین و با کیفیت ترین نان را نان دارای سبوس و تیره برشمرد و گفت: باید آگاهی لازم به مردم در زمینه نوع و کیفیت نان ارایه شود زیرا ظاهراً مردم نان سفید را دارای کیفیت می دانند در حالی که این امر نیازمند فرهنگ سازی است.

استاندار ایلام گفت: فرمانداران در همه زمینه ها باید بصورت میدانی ورود کنند زیرا به آنها ابلاغ شده و باید نظارت ها را جدی بگیرند.

بهرام نیا افزود: از فرماندار مهران تشکر می کنم که به عیادت فرزند عشایری که در برخورد با مین دچار سانحه شده رفتند.

وی تاکید کرد: مدیرانی که به وظیفه خود عمل نمی کنند، ابتدا تذکر شفاهی و سپس کتبی و در آخر عذر آنها را می خواهیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار ایلام صبح امروز از شماری از نانوایی های سطح شهر ایلام بازدید که بلافاصله برای نانوایی های متخلف دستور تشکیل پرونده داد و کارگروه‌ گندم، آرد و نان را در راستای همین بازدید تشکیل داد.

برچسب‌ها ایلام نانوا نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام نانوا نانوایی ایلام نانوا نانوایی استاندار ایلام نانوایی ها بهرام نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه در جلسه بررسی و توجه به اقشار کم‌بضاعت تحت پوشش نهادهای حمایتی، اظهار داشت: توانمندسازی مددجویان به‌عنوان یکی از وظایف پیگیری‌کننده توسط دستگاه‌های حمایتی بوده و حمایت‌های اعتباری و پشتیبانی وظیفه تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

وی تصریح کرد: در حمایت و رفع مشکلات اقشار محروم و کم‌بضاعت باید از ظرفیت‌ها و توانایی‌های مردم استفاده کرد.

استاندار لرستان، اظهار کرد: لرستان دارای ثروت، سرمایه و دارایی‌های بی‌شماری اعم از آب‌وخاک، محیط جغرافیایی و مردمانی متمدن، مؤمن، شجاع و وفادار به‌نظام اسلامی است.

شفقت، گفت: حمایت از اقشار کم‌بضاعت در نظام اسلامی به‌عنوان یک وظیفه یادشده و دولت موظف به پشتیبانی از این افراد است.

وی افزود: توجه به جامعه نیازمندان و پشتیبانی از آنها در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد داشت و موظف به رعایت ضوابط هستیم.

استاندار لرستان با اشاره به این موضوع که در بین مردم باید فرهنگ‌سازی شود تا بتوانیم دغدغه‌های را برطرف کنیم، ادامه داد: دغدغه برای برطرف‌کردن مشکلات افراد بی‌بضاعت و کم‌بضاعت از وظایف ما است و باید طبق برنامه‌ریزی رسیدگی شود که مردم نسبت به همنوعان خود بی‌تفاوت نباشند.

شفقت، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به‌عنوان نهادهای انقلابی و حمایتی باید نسبت به سرمایه‌گذاری در مناطق کم‌برخوردار استان اقدام کنند و ما به‌عنوان نماینده دولت وظیفه فراهم‌کردن شرایط این سرمایه‌گذاری را خواهیم داشت.

وی گفت: در این راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی باید توانمندسازی افراد تحت پوشش را در دستور کار قرار دهند و این مهم در اولویت ما قرار خواهد داشت و تا ارتقای سطح برخورداری مردم افزایش یابد همچنین فراهم‌شدن فرصت سرمایه‌گذاری و ثروت سازی در مناطق محروم فراهم شود.

استاندار لرستان، افزود: این دو نهاد انقلابی در ابتدای انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) بنا نهاده شد و نشان از اهمیت به قشر محروم دارد که در این راستا نقش رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم و فرهنگ‌سازی به اقشار کم‌درآمد مهم تلقی می‌شود.

شفقت به نقش مهم بانک‌ها در حمایت از اقشار کم‌بضاعت و اشتغال و خودکفایی آنها اشاره کرد و گفت: بانک‌ها باید نسبت به پرداخت تسهیلات اقدامات لازم را به‌صورت جدی انجام دهند.

وی اظهار داشت: اشتغال فرزندان شهید و ایثارگر در اولویت قرار گیرد همچنین توجه به ارتباطات و تعاملات مسئولان به خانواده‌های شهیدان فراموش نشود چرا که مجری اهداف شهدا هستیم.

استاندار لرستان، افزود: امیدواریم بتوانیم با کمک همگانی رفاه اجتماعی در شأن نظام اسلامی را برای مردم لرستان فراهم کنیم.

شفقت همچنین به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان اشاره کرد و خواستار تعیین و تکلیف سریع برج‌های دوقلوی میدان ۲۲ بهمن خرم‌آباد شد و از مسئولان کشوری برای حضور در استان و بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام دعوت کرد.

کد خبر 6088427

دیگر خبرها

  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود