Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:در حال حاضر خدمات‌رسانی به مردم در ۶۲ عرصه در حال انجام است و کمک به مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده متوقف نشده و ۲ هزار گروه جهادی استان در تمامی عرصه‌ها خدمت می‌کنند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیلاظهار داشت:‌ همواره اولویت مهم بسیج سازندگی همراه و همکاری با اقشار آسیب‌پذیر جامعه برای رفع نیازهای ضروری آن‌ها است که به همین منظور گروه‌های جهادی با روحیه‌های تلاشگرانه و عزمی راسخ برای کمک به نیازمندان وارد عمل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اهمیت به اجرای برنامه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی با فعالیت‌های جهادگرانه در استان رقم خورده و به دنبال ارتقای زمینه‌های اشتغال در روستاها و مناطق محروم و نیز توسعه و عمران روستایی برای رفع محرومیت در این مناطق هستیم.

پیرجاهد تصریح کرد:‌ گروه‌های جهادی به دنبال کمک به نیازمندان با عزم راسخ هستند که به همین منظور در طول سال‌های گذشته اقدامات قابل توجهی در راستای بهره‌مندی مددجویان از منزل مناسب، ارائه تسهیلات، اجرای فعالیت‌های عمرانی و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد که با هدف مردم‌یاری در استان رقم خورده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در حال حاضر خدمات‌رسانی به مردم در 62 عرصه در حال انجام است و کمک به مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده علی‌رغم شرایط کرونایی متوقف نشده و 2 هزار گروه جهادی استان در تمامی عرصه‌ها پا به پای هم وارد میدان و عرصه شده و به دنبال خدمت به مردم هستند.

2 هزار و 948 پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی در استان لرستان اجرا شده استرویکرد بسیج سازندگی ایجاد ظرفیت‌ برای تحقق اقتصاد درون‌زا استسردار حزنی: بسیج سازندگی 10 هزار و 500 نفر را صاحب‌خانه کرد

پیرجاهد ادامه داد: گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی در این زمینه برای اجرای طرح کمک مومنانه برای کمک به مردم محقق شده و در مناسبت‌های مختلف توزیع غذای گرم را با همکاری خیران و گروه‌های جهادی و بسیج و سپاه به صورت موفقیت‌آمیز اجرا می‌کنیم و برای تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان حائز شرایط نیز تاکنون اقدامات خوبی انجام یافته است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون نیز تنش آبی در مناطق مختلف استان اردبیل وجود دارد که برای رفع مشکلات این حوزه نیز آبرسانی با تانکرها در حال انجام است تا هیچ روستا و منطقه‌ای به خاطر مشکلات کم‌آبی و شرب دغدغه و نگرانی نداشته باشد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: رویکرد اصلی بسیج سازندگی محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان است که در این زمینه ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه برای طرح‌های خرد و خانگی با جدیت ادامه دارد تا مشکلات موجود را برطرف و انجام اقدامات ارزشمند در استان را رقم بزنیم.

انتهای پیام/144/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ارزش ریالی خدمات ارائه شده به مناطق کم‌برخوردار را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پنج میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا منصوری امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در مورد فعالیت سازمان بسیج جامعه پزشکی در قالب‌های فرهنگی، درمانی و آموزشی، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، توزیع خدمات به جامعه کم‌برخوردار، برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های جریان‌ساز، برگزاری مراسم مختلف با شرکت بسیجیان و مجموعه دانشگاه و برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت‌های مختلف در قالب فعالیت‌های فرهنگی سازمان انجام می‌شود.

وی افزود:چهارشنبه اول هرماه بین ۲۰ تا ۲۴ تیم پزشکی متشکل از پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت محیط و روانشناس به مناطق کم‌برخوردار استان اعزام و پس از ویزیت بیمارانی که برای ادامه درمان نیاز به خدمات تخصصی دارند به صورت رایگان اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به پوشش امدادی و درمانی در سالگرد عملیات بازی‌دراز، خاطرنشان کرد: تمام عوامل بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، ارتش، فراجا، تامین اجتماعی و هلال‌احمر به صورت یک تیم در کنار یکدیگر به شکل منسجم در مراسم سالگرد عملیات بازی‌دراز خدمات ارائه می‌دهند.

منصوری با ارائه آماری از خدمات انجام شده در سالی که گذشت، گفت: ۲۱۶ تیم عمومی در قالب ۱۷ هزار و ۲۸۳ نفر روز طی سال گذشته به مناطق کم‌برخوردار اعزام شدند.

وی اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ پزشک عمومی و متخصص به همراه بیش از ۹۰۰ کادر درمان، بهیار، تیم‌های درمانی در مناطق کم‌برخوردار ارائه خدمت داشته که تعداد ۴۸۳ نفر به پزشک متخصص ارجاع که ۳۶ نفر از این تعداد بستری شدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ارزش ریالی خدمات ارائه شده را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پنج میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است.

کد خبر 749334

دیگر خبرها

  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور