Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@09:50:04 GMT

افشای مشخصات گوشی پرچمدار تاشو موتورولا Razr 3

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۲۵۱۷

افشای مشخصات گوشی پرچمدار تاشو موتورولا Razr 3

فرارو- بر اساس مشخصات منتشر شده، مدل جدید گوشی تاشو موتورولا به تراشه پیشرفته اسنپدراگون محصول شرکت کوالکام مجهز خواهد بود.


به گزارش فرارو، در ماه دسامبر ۲۰۲۱، Chen Jin، مدیر تجارت موبایل شرکت لنوو در چین تایید کرد که این شرکت بر روی نسل سوم گوشی تاشو Razr کار می‌کند. به تازگی وبسایت XDA develpers گزارشی را منتشر کردند که نشان می‌داد گوشی موتورولا ریزر ۳ برخلاف مدل‌های قبلی که دارای مشخصات میان رده بودند، به عنوان یک دستگاه پرچمدار وارد بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون، گزارش جدیدی از وبسایت Technik News اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات Razr 3 فاش کرده است.


وبسایت XDA developers گزارش داد که از طریق منابع خود دریافته است که گوشی تاشو Razr ۳ توسط چیپست Snapdragon 8 Gen 1 هدایت خواهد شد. همان طور که می‌دانیم، اولین گوشی تاشو موتورولا ریزر به تراشه اسنپدراگون ۷۱۰ و مدل نسل دوم آن به چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G مجهز شده بودند.


فضای ذخیره سازی گوشی پرچمدار Razr 3 در نسخه‌های متفاوتی ارائه می‌شود. رم گوشی احتمالا در اندازه‌هایی مانند ۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت وارد بازار خواهد شد. حافظه داخلی گوشی نیز احتمالاً در گزینه‌هایی مانند ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت عرضه شود. نمایشگر این گوشی برخلاف مدل‌های قبلی دارای بریدگی قطره‌ای نخواهد بود. در عوض، در بالای صفحه نمایش از یک سوراخ پانچ بهره می‌برد.


در زمینه اتصال، انتظار می‌رود دستگاه به واسطه پشتیبانی از NFC و UWB (Ultrawide-band) با موقعیت‌یابی دقیق‌تر وارد بازار شود. در مورد صفحه نمایش دستگاه گزارش شده است که گوشی Razr 3 دارای یک پنل AMOLED تاشو است که نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این گوشی تاشو همچنان دارای صفحه نمایش ثانویه خواهد بود، اما هیچ اطلاعاتی در مورد اندازه و وضوح تصویر آن وجود ندارد.


وبسایت Technik News همچنین فاش کرد که گوشی تاشو Razr 3 با اسم رمز Maven شناخته می‌شود و دارای صفحه نمایش تاشو Full HD+ با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ خواهد بود. می‌توان نتیجه گرفت که صفحه نمایش این گوشی AMOLED خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌باشد.


تنظیمات دوربین پشتی Razr 3 شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OV50A OmniVision و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای عکس‌های ماکرو و فوق عریض است. برای عکس‌های سلفی نیز دوربین ۳۲ مگاپیکسلی OmniVision در نظر گرفته شده است. دوربین‌های پنل پشتی و جلویی قادر به فیلمبرداری اسلوموشن ۱۲۰ فریم در ثانیه FHD و فیلمبرداری ۶۰ فریم در ثانیه UHD 4K خواهند بود. در پایان باید افزود که این گوشی پرچمدار روی سیستم عامل اندروید ۱۲ که از پیش نصب شده است، اجرا می‌شود.


حدس زده می‌شود که گوشی تاشو Razr 3 ممکن است در ژوئن ۲۰۲۲ عرضه شود. هرچند به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و مشکل کمبود تراشه، ممکن است عرضه آن تا چند هفته به تعویق بیفتد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: گوشی تاشو Razr صفحه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه کشف شده استان برای شناسایی توسط مالباختگان در سامانه نما منتشر شد. این کالاها در سامانه نمای پلیس آگاهی برای اطلاع مالباختگان به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ درخواست جدید مالباختگان به پلیس آگاهی البرز برای شناسایی اموال مسروقه ارجاع شده است. مالباختگان تا پیش از راه اندازی سامانه نما برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه می‌کردند که فعالیت این سامانه علاوه بر عدم مراجعه به مقر پلیس، دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف شده را آسان کرده است.

سرهنگ شجاعی بیان کرد: در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال مکشوفه با عکس کالای کشف شده بارگذاری شده و مالباختگان می‌توانند برای ورود به سامانه نما کد ملی خود را وارد کرده و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت شده را وارد کنند تا اصالت کالا مشخص شود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز عنوان کرد: مالباختگان شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام کنند تا به محض کشف آنها، اطلاع رسانی سریع انجام شود.

کد خبر 6089960

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳