Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- خبرنگار اماراتی از پیشنهادات جدید به مهاجم ایرانی شباب الاهلی رونمایی کرد.

این روزها اخباری مبنی بر توجه باشگاه سلتیک اسکاتلند به مهدی قایدی مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه شباب الاهلی دبی مطرح می شود.

روز گذشته یکی از رسانه های امارات از رد شدن پیشنهاد اول ستلیک برای جذب قایدی از سوی باشگاه شباب الاهلی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این رسانه در ادامه اعلام کرد غول فوتبال اسکاتلند دست بردار نیست و در حال تدارک پیشنهادی جدید است.

در جدیدترین خبر در این زمینه سلطان آل علی خبرنگار سرشناس اماراتی در صفحه توئیترش نوشت: وکیل مهدی قایدی بازیکن ایرانی اخبار مطرح شده در زمینه رد شدن پیشنهاد سلتیک از سوی باشگاه شباب الاهلی را تکذیب کرد.

این خبرنگار ادامه داد: علاوه بر این موضوع، مهدی قایدی با اقدامی جنجالی و فالو کردن صفحه ریلی مگ گری بازیکن استرالیایی تازه وارد سلتیک بیشتر به شایعات پیوستن به سلتیک دامن زد. همچنین منابعی از وجود پیشنهادهایی از آلمان و انگلیس برای قایدی خبر دادند.

 خبرآنلاین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شباب الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست

اتحاد کلباء در شبی که مهدی قایدی برایش گل زد، شکست سنگینی را تجربه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، اتحاد کلباء در جام ریاست‌جمهوری امارات به مصاف تیم آماده و سرحال الوصل رفت. همچنان که پیش بینی می‌شد این الوصل بود که توانست پیروزی آسانی را در این بازی به دست آورد. الوصل با نتیجه چهار بر یک در این بازی به پیروزی دست پیدا کرد.

مهدی قایدی، ستاره ایرانی اتحاد کلباء، در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۶۸ در حالی که بازی با یک گل به سود الوصل دنبال می‌شد گل تساوی را به زیبایی به ثمر رساند اما در ادامه اتحاد کلباء سه گل دیگر را دریافت کرد تا شکست سنگینی را پذیرا شود.

قایدی در دقایق پایانی تعویض شد. این بازیکن ایرانی در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در لیگ امارات داشته و از بهترین بازیکنان تیمش بوده است. او به احتمال خیلی زیاد در ترکیب تیم منتخب فصل قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • فیلم/ سنگ‌ِتمام هواداران سلتیک انگلیس برای فلسطین
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • (ویدئو) گل زیبای مهدی قایدی به الوصل
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • هنرنمایی مهدی قایدی چشم‌ها را به خود خیره کرد (فیلم)
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • غوغای هواداران فلسطین در باشگاه سلتیک انگلیس | ویدئو
  • فیلم| در ورزشگاه سلتیک انگلیس غوغا شد/ حمیات باورنکردنی هواداران تیم سلتیک از فلسطین