Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری استان خراسان جنوبی گفت: کارخانه اکسید منیزیم و امثال این کارخانه در استان کم نظیر و یا بی نظیر هستند و باید مورد حمایت قرار بگیرند.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در بازدید از کارخانه اکسید منیزیم که روز دوشنبه ۲۰ دی ماه صورت گرفت، اظهار کرد: با دو هدف بازدید از کارخانه تولید اکسید منیزیم صورت گرفت، اولاٌ آشنایی با ظرفیت‌های اقتصادی استان و وضعیت فعالیت واحد‌های صنفی و تولیدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی گفت: آشنایی با واحد‌های تولیدی و صنعتی موجب می‌شود تا در کارگروه‌های اقتصادی که در استان تشکیل می‌شود تصمیمات بهتری اتخاذ شود و حمایت‌های مقتضی صورت پذیرد.

حجت الاسلام حمیدی ادامه داد: هدف دوم بازدید از فعالان اقتصادی و کارخانه‌های تولیدی، رسیدگی به مشکلات در جهت رفع موانع تولید و تحقق شعار سال است.

وی افزود: کارخانه اکسید منیزیم شهرستان سربیشه دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان و حتی کشور است و نیاز به تولیدات این کارخانه درکشور مخصوصاً صنعت فولاد سازی بسیار زیاد است.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: باتوجه به اینکه این کارخانه در سه شیفت مشغول فعالیت است مشکل چندانی ندارد و فقط نقدینگی که از طریق تعهدات و قرارداد‌های بانکی باید در اختیار کارخانه قرار می‌گرفت با مشکل مواجه شده است که در گارگروهی که در استان تشکیل خواهد شد بررسی و درجهت رفع این مشکل با همکاری بانک‌ها اقدام خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی خاطرنشان کرد: کارخانه اکسید منیزیم و امثال این کارخانه در استان کم نظیر و یا بی نظیر هستند و باید مورد حمایت قرار بگیرند و بانک‌های عامل تعامل و همکاری لازم را داشته باشند تا با شرایط و مشکلات اقتصادی موجود بتوانند فعالیت کنند و محصولاتی راکه می‌شود در داخل تولید و مورد استفاده قرار بگیرد از خارج وارد نشود.

در جلسه‌ای که باحضور رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در این کارخانه تشکیل شد گزارش فعالیت‌ها و مشکلات موجود کارخانه توسط سید مجید هاشم آبادی مدیر مجتمع مواد نسوز کشور که ریاست کارخانه اکسید منیزیم سربیشه را بر عهده دارد ارائه شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری قوه قضاییه کارخانه اکسید منیزیم خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی

ایسنا/خوزستان رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در سال گذشته، با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

علی دهقانی اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مساله روبه‌رو هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: به این منظور در سال گذشته این اداره در استان خوزستان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تاسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده شدند و به چرخه تولید در آمدند و با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

دهقانی با بیان اینکه مطابق قانون تجارت، ورشکستگی بنگاه اقتصادی با صدور رای قطعی از محاکم قضایی، محقق می‌شود، گفت: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، ۱۴ پرونده مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار مزایده برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد