Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحیدی گفت: محدودیت‌های تردد در صورت به همراه داشتن کارت واکسن و تست‌ پی سی آر منفی با کشورهای همسایه برداشته شده است.

به گزارش برنا؛ احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا، اظهار کرد: محدودیت‌های تردد در صورت به همراه داشتن کارت واکسن و تست‌ پی سی آر منفی با کشورهای همسایه برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: البته از بین کشورهای اروپایی، با کشورهای فرانسه و انگلیس محدودیت‌ها برقرار است. این جمله را وحیدی وزیر کشور در نشست خبری امروز سه‌شنبه گفت و ادامه داد تردد در مرزهای زمینی با رعایت جدی دستورالعمل های بهداشتی و به همراه داشتن کارت واکسن کرونا ممکن است.

وزیر کشور ادامه داد: مدارس کشور با تزریق درصد بالایی از دُز اول و دوم واکسن کرونا می‌توانند بازگشایی شوند و بازگشایی مدارس باید به طور قاطع انجام شود. ممانعتی برای برگزاری کلاس های دانشگاه‌ها به صورت حضوری وجود ندارد و باید دانشگاه‌ها بازگشایی شوند.

وحیدی درباره اجرایی شدن فازهای مختلف طرح مدیریت هوشمند ویروس کرونا، تصریح کرد: اکنون وارد مرحله چهارم این طرح شدیم و با کارمندان ناقض، توسط مسئولان ذیربط برخورد می شود و از حضور کارمندان خاطی در محل کار ممانعت می‌شود و آن ها را به عنوان افرادی که مرخصی بدون حقوق گرفتند لحاظ کنند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان ناقض طرح حمل و نقل شهری و برون‌شهری که واکسن نزده‌اند، به آنها پیامک زده شده که باید حتماً واکسن خود را تزریق کنند و اگر در طول زمان به این مسئله توجه نکنند برابر مقررات نمی‌توانند فعالیت کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر کشور فرانسه انگلیس ویروس حقوق حمل و نقل پیامک وزارت کشور ویروس کرونا محدودیت های تردد محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای جدید وزیر کشور از تقسیم تهران به استان های شرقی و غربی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور در رابطه با تقسیمات استان تهران اظهار کرد: تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد.

بنابر روایت فارس، وی ادامه داد: الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد یا نه؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

وحیدی در خصوص تعیین تکلیف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز تصریح کرد: بر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903195

دیگر خبرها

  • سیاست همسایگی دولت سیزدهم
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • خبرهای جدید وزیر کشور از تقسیم تهران به استان های شرقی و غربی
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا