Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:51:34 GMT

ماموریت جدید سرمربی سابق فوتبال زنان (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۳۴۴۰

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال زنان ایران امروز رسماً رأی مجمع انتخاباتی هیات فوتبال گیلان را به دست آورد و به عنوان نایب‌رئیس کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از چهره‌های ویژه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان گیلان، مریم آزمون بود؛ سرمربی سابق تیم ملی بزرگسالان فوتبال زنان ایران که بعد از تشکیل دوباره تیم‌های ملی، در کسوت سرمربی تیم جوانان کار خود را دنبال می‌کند اما در کنار حضور در تیم ملی، آزمون از شهریورماه عهده‌دار سمت جدیدی هم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با حکم قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان، به عنوان سرپرست نایب رییسی زنان این هیات برگزیده شده بود و بعد از 4 ماه فعالیت در این کسوت، امروز مجمع انتخاباتی برای قطعی‌شدن حکم نایب‌رئیسی آزمون با حضور اعضای مجمع و شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در مجمع انتخاباتی امروز، مریم آزمون با کسب 28 رأی توانست رسماً به عنوان نایب‌رئیس زنان هیات فوتبال گیلان برگزیده شود تا عملاً در نقش جدید فوتبالی‌اش ابقا شده باشد.

 

 

پیش از حضور آزمون در هیات فوتبال استان گیلان، پوران واحدی بیش از یک دهه مسوولیت امور و نایب رییسی بانوان هیات فوتبال گیلان را عهده‌دار بود.

گفتنی است که مریم آزمون دانش آموخته تربیت بدنی بوده و جزو مدرسان رسمی فدراسیون فوتبال به شمار می‌آید که حالا در کنار کسوت مدرسی و البته سرمربیگری تیم ملی فوتبال جوانان زنان ایران، به عنوان نایب‌رئیس زنان هیات فوتبال استان گیلان نیز مشغول به فعالیت شده است.

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان هیات فوتبال استان گیلان مجمع انتخاباتی نایب رئیس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم