Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرپرستار بخش ۲ ICU بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) با اشاره به نجات این بانوی ۴۷ ساله مبتلا به کووید ۱۹ گفت: این بیمار در اثر کرونا با درگیری بالای ۹۰ درصد ریوی، بیش از چهل روز در این بخش بستری بود و به دلیل درگیری بالای ریوی و تنگی نفس شدید، با انجام لوله گذاری (اینتوبه) به دستگاه تنفسی وصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمیه ده بزرگی افزود: پس از حدود ۶ هفته به لطف خداوند و تلاش صادقانه و شبانه روزی پرستاران و پزشکان، دستاه تنفسی از بیمار جدا شده و با حال عمومی خوب ترخیص شد.

سرپرستار بخش مراقبت های ویژه ۲ بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) از تلاش های های تمامی کارکنان این مرکز درمانی، به ویژه بخش بستری این بیمارستان قدردانی کرد.

همچنین «سید کوشا میرمسعودی» مدیر بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) از پیگیری تیم درمانی این بیمارستان و کیفیت بالای خدمات که منجر به نجات این بیمار شد، قدردانی کرد

کد خبر 5397428

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز واکسن کرونا ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه قاسم سلیمانی آمار کرونا عکس استانها شهید گمنام گرگان آلودگی هوا سانحه تصادف ایلام واکسن کرونا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

مرد ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

تیم جراحی این بیمار شامل : آیت اللهی (پزشک متخصص اورولوژی)، احراری (پزشک متخصص اورولوژی)، کیانفر (پزشک متخصص بیهوشی) و پرسنل اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی تفت، آقایان سرخی زاده، طباطبایی و صباغچی بود.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

 منبع: روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی تفت

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • ببینید | تلاش مرد فداکار برای رساندن دارو به دختر بیمار
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی