Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز سوم از هفته سوم رقابت‌های لیگ بین‌المللی اسکی آلپاین و انتخابی المپیک زمستانی ۲۰۲۲ با پیشتازی حسین ساوه شمشکی در بخش مردان و عاطفه احمدی در بخش بانوان به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، رقابت‌های سومین روز از هفته سوم مسابقات بین‌المللی اسکی آلپاین (انتخابی المپیک زمستانی) با قهرمانی عاطفه احمدی در بخش بانوان و حسین ساوه شمشکی در بخش مردان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان سومین روز مسابقات در رشته مارپیچ کوچک در بخش بانوان عاطفه احمدی قهرمان شد، مرجان کلهر و مریم کیاشمشکی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش مردان نیز حسین ساوه شمشکی به عنوان نخست دست پیدا کرد، سید مرتضی جعفری در جایگاه دوم قرار گرفت و نیکولا نیمیر از کشور سوئیس به مقام سومی رسید.

این رقابت‌ها که تا روز چهارشنبه 22 دی ادامه دارد تحت نظر فدراسیون جهانی اسکی و فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی توسط شرکت تله کابین دربندسر و هیئت اسکی استان تهران در دو بخش بانوان و آقایان در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ساوه شمشکی بخش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی

با حکم عباس اورسجی، صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کبدی منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با حکم عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان این فدراسیون منصوب شد.

خادم دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی بوده و پیش از این معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان را در کارنامه خود دارد.

پیش از این منصوره ابوجعفری به مدت 3 ماه سرپرست نایب رئیسی کبدی بانوان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان