Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس سرپرستار بخش ۲ ICU بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) اعلام کرد که با تلاش تیم پزشکی و پرستاری این بیمارستان، بیمار مبتلا به بیش از ۹۰ درصد درگیری ریوی ناشی از کرونا، به زندگی دوباره بازگشت.

سمیه ده بزرگی سه‌شنبه ۲۰ دی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به نجات این بانوی ۴۷ ساله مبتلا به کووید۱۹ گفت: این بیمار در اثر کرونا با درگیری بالای ۹۰ درصد ریوی، بیش از چهل روز در این بخش بستری بود و به دلیل درگیری بالای ریوی و تنگی نفس شدید، با انجام لوله گذاری(اینتوبه) به دستگاه تنفسی وصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پس از حدود ۶ هفته به لطف خداوند و تلاش صادقانه و شبانه روزی پرستاران و پزشکان، دستگاه تنفسی از بیمار جدا و این بانوی میانسال با حال عمومی خوب ترخیص شد.

سرپرستار بخش مراقبت‌های ویژه ۲ بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) از تلاش‌های های تمام کارکنان این مرکز درمانی، به ویژه بخش بستری این بیمارستان قدردانی کرد.

سید کوشا میرمسعودی، مدیر بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)نیز  از پیگیری تیم درمانی این بیمارستان و کیفیت بالای خدمات که منجر به نجات این بیمار شد، قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بیمارستان حضرت علی اصغر ع کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر شبکه بهداشت درمان سلماس گفت: بیمار خانم ۷۴ ساله با سابقه مشکلات قلبی در بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس بستری بود که با توجه به نیاز به خدمات تخصصی پس از پذیرش بیمار در بیمارستان تخصصی قلب سیدالشهدای ارومیه درخواست آمبولانس هوایی شد.

 

دکتر ثانی افزود: این اعزام با بالگرد، اولین اعزام هوایی برای انتقال بیمار به مرکز استان در سال جاری بودچرا که استفاده از اورژانس هوایی در سرعت انتقال و امداد و نجات بیماران بدحال و مصدوم تأثیر بسزایی دارد.

 

انتقال بیمار از بیمارستان به محل اعزام بالگرد توسط کادر فوریت اورژانس ۱۱۵ سلماس انجام شد.

دیگر خبرها

  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ببینید | تلاش مرد فداکار برای رساندن دارو به دختر بیمار
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز