Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مسئول سازمان بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری از توزیع ۵۰ تن مرغ میان نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، هوشنگ فولادی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز هفدهمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز بیش از 50 تن مرغ در میان نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بحران کرونا توزیع می‌شود، افزود: این تعداد از کمک‌های مومنانه به هر 10 شهرستان استان ارسال و توزیع می‌شود.

 وی با بیان اینکه کمک‌های مومنانه و بسته‌های مرغ به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان توزیع می‌شود، ادامه داد: کمک‌رسانی و مواسات، تا زمان اتمام بحران کرونا به همت خیّران نیک‌اندیش و نهادها و ارگان‌های خدمات‌رسان ادامه خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا در استان در هر مرحله توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی، بسیجیان و پایگاه‌های بسیج سطح استان، پایش و شناسایی می‌شوند.

600 سری جهیزیه و 30 هزار بسته معیشتی در بیستمین مرحله رزمایش مواسات استان هرمزگان توزیع شدهشتمین مرحله رزمایش مواسات همدلی به یاد شهید سلیمانی در استان فارس برگزار می‌شود310 میلیارد تومان در طرح مواسات بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

فولادی در پایان خاطرنشان کرد: در مرحله هفدهم از رزمایش مواسات و کمک مومنانه، سعی و تمرکز بر دست‌گیری از اقشار نیازمندی شده است که تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی نیستند.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری مرحله رزمایش مواسات بسیج سازندگی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تأمین آب ۱۲۰ روستای استان به همت بسیج سازندگی سپاه فتح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حسن رضایی، امروز_ چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت_ در نشست با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و تبریک هفته معلم، اظهار کرد: آموزش و پرورش می‌تواند تمدن‌ساز باشد و یکی از پایه‌های تمدنی آموزش و پرورش است و معلمان در جامعه نقش انبیا را دارند که سرمنشا خیر و برکت برای جامعه هستند.

وی به هفدهم اردیبهشت و تشکیل بسیج سازندگی در سال ۱۳۷۹ پرداخت و افزود: بسیج سازندگی با تفکر جهادی در بخش عمرانی، فرهنگی، جهادی و دیگر بخش‌ها در شهر و روستا خدمت‌رسانی دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های بسیج سازندگی در این هفته پرداخت و گفت: در هفته بسیج سازندگی بیش از ۷۰ برنامه داریم و چون استان ما بیش از ۱۰ درصد آب‌های کشور را تأمین می‌کند و نتوانستیم بهره کافی را ببریم، امروز تأمین آب شرب برای روستاهای کهگیلویه و بویراحمد یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌ها است، در همین راستا با همکاری آب و فاضلاب حدود ۱۲۰ روستا آب شربشان تأمین شده است و هم‌اکنون در روستاهای شهرستان باشت و بهمئی در حال آب‌رسانی هستیم.

وی بابیان اینکه آب‌رسانی یکی از اولویت‌های مهم است، تصریح کرد: طرح آب‌خیزداری برای کشاورزی با همکاری دولت از طریق انعقاد قرارداد جهت موضوعات کشاورزی دنبال شده‌است.

رضایی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدا، خاطرنشان کرد: دو هزار شهید در کهگیلویه و بویراحمد داریم که دو هزار جهیزیه هر یک با نام یک شهید توزیع می‌شود که هم اکنون یک‌هزار جهیزیه تقدیم شده است و تا پایان کنگره و شهریورماه یک‌هزار مورد دیگر هدیه داده می‌شود.

وی افزود: در ایام نوروز بیش از پنج گروه جهادی برای سیل سیستان و بلوچستان اعزام شد و بیش از ۳۰ باب منزل، ۳۰ میلیارد اقلام مختلف روغن، برنج وسایل گرمایی و سرمایشی، پتو و ایزوگام نیز ارسال شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۸۵ گروه جهادی با بیش از ۵۰۰ عضو در ایام نوروز به مدت ۱۰ روز با خدمات مختلف آموزشی، عمرانی، پزشکی و دندان‌پزشکی در مناطق مختلف استان حضور داشتند.

وی تصریح کرد: توزیع ۲۰۰ هزار افطاری از طریق خیران، اجرای طرح شهید عجمیان برای مدارس و دانش‌آموزان و کمک به ترمیم مدارس، برگزاری انتخابات مجمع جهادگران شهرستان که از بین گروه‌های جهادی انتخاب می‌شود و نماینده مجمع از بین آنها انتخاب و در مجمع کشوری معرفی و تصمیم‌سازی می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه در زمینه کمک‌های مومنانه ۳۰۶ دستگاه تبلت بین دانش‌آموزان محروم توزیع شد، خاطرنشان کرد: ۲۱۱۵ بسته لوازم تحریر، ۱۶ هزار بسته معیشتی، آزادی ۳۰ زندانی غیرعمد، معرفی برترین‌های جهادی، سرکشی مداوم از گروه‌های جهادی، کاشت بیش از ۵۷ هزار نهال مثمر و غیر مثمر در سطح استان در راستای فرامین رهبری معظم انقلاب برای کاشت چهار میلیارد در یک سال که حدود یک میلیون نهال سهم بسیج سازندگی سپاه فتح و تاکنون بوده که حدود ۵۷ هزار کاشت و آماده واگذاری درخت غیر مثمر هستیم.

وی به راه‌اندازی ۷۰۸ صندوق خرد و خانگی با ۸۲ تعاونی که تسهیلات به خانواده‌ها پرداخت می‌کنند اشاره کرد و گفت: تعداد اعضای صندوق بیش از ۳۱ هزار نفر هستند و در بحث تسهیلات آموزش و حمایت داریم که مبلغ ۱۵۰ میلیون تا ۳۰۰ میلیون تومان است و اگر طرح توجیهی باشد تا چهار میلیارد تومان پرداخت می‌شود و این پرداخت در حوزه کشاورزی، دامداری، صنایع دستی، خیاطی و همه بخش‌ها را شامل می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیش از هفت هزار فقره وام اشتغال داشتیم که بخشی از آنها در حوزه جهاد روشنایی و پنل روشنایی با ۷۱ مورد در شهرستان بویراحمد توزیع شد.

وی در حوزه عمرانی علاوه بر آبرسانی تکمیل پروژه‌های دولت با تعداد ۱۰ مورد مصلی، تکمیل فاز کتابخانه چرام و لیکک، تکمیل چمن مصنوعی، تشکیل اورژانس بین جاده‌ای در موشمی و زیلایی، حدود ۵۰ پروژه و خاک‌برداری، تکمیل فرهنگ‌سرای لنده، پایگاه سلامت مادوان، تکمیل آب شرب حدود ۲۶۱ کیلومتر، احداث یک باب پمپاژ آب و آبرسانی به ۱۲۲ روستا انجام شد.

رضایی با بیان اینکه دهستان سیوکی بیشترین اعزام رزمنده به دفاع مقدس را داشته است، گفت: در این دهستان پروژه‌های مختلفی از جمله آب‌رسانی، زمین چمن مصنوعی انجام شده و تا پایان کنگره شهدا خدمت‌رسانی ادامه دارد و همچنین در ده برافتاب، دیشموک، دیل، گچساران خدمات ویژه‌ ای ذیل برنامه ملی کنگره شهدا خواهیم داشت.

کد خبر 749709

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی