Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@15:12:12 GMT

معرفی گوشی هوشمند تاشو جدید آنر +عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۳۷۱۷

معرفی گوشی هوشمند تاشو جدید آنر +عکس

شرکت آنر از گوشی هوشمند تاشو جدید خود به نام Honor Magic V رونمایی کرد، این محصول به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل اول مجهز خواهد شد.

به گزارش مشرق، گوشی هوشمند تاشو Honor Magic V به جدیدترین تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل اول مجهز شده است، این محصول از صفحه نمایش بزرگ تاشو ۷.۹ اینچی برخوردار است که برای محافظت بیشتر کاملاً بسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابعاد صفحه نمایش خارجی بسیار شبیه چیزی است که در تلفن‌های هوشمند معمولی دیده می‌شود. صفحه نمایش اصلی ۷.۹ اینچی OLED منعطف گوشی Honor Magic V دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح تصویر ۱۹۸۴ * ۲۲۷۲ پیکسل است و از حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت برخوردار است. این محصول اولین گوشی تاشو است که گواهی IMAX Enhanced را دریافت کرده است.

گوشی Honor Magic V دارای سه ماژول ۵۰ مگاپبکسلی در پنل پشتی خود است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لنز ۲۳ میلی متری، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لنز ۱۳ میلی متری و دوربین طیف رنگی ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود. دو دوربین سلفی ۴۲ مگاپیکسلی نیز وجود دارد که در حفره‌های درون صفحه نمایش اصلی و پوششی قرار گرفته‌اند. گوشی تاشو Honor Magic V با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۴۷۵۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود، یک شارژر سیمی ۶۶ واتی نیز وظیفه شارژ کردن آن را بر عهده دارد.

محصول ذکر شده با استفاده از رابط کاربری Magic UI ۶.۰ مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. گوشی تاشو Honor Magic V در رنگ‌های نقره‌ای تیتانیومی، مشکی و نارنجی عرضه می‌شود و قیمت آن از ۱.۵۷۰ دلار آغاز می‌شود و تا ۱.۷۲۵ دلار برای حافظه ذخیره سازی داخلی ۵۱۲ گیگابایت افزایش می‌یابد. هنوز مشخص نشده است که آیا این محصول در خارج از کشور چین نیز عرضه خواهد شد یا خیر؟

منبع:ایمنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت تکنولوژی علم و فناوری گوشی موبایل گوشی تلفن همراه گوشی هوشمند گوشی تاشو آنر فناوری گوشی موبایل خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت صفحه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • معرفی چری تیگو ۹ پلاگین هیبرید در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی