Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@14:48:23 GMT

طراحی داخلی اداری مدرن

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۳۷۱۸

طراحی داخلی اداری مدرن

کمد اداری - طراحی داخلی دفتر کار 

در گذشته اداره و محل کار دکوراسیون ویژه‌ای داشت که امروزه به آن دکوراسیون مدرن گفته می‌شود. در این مقاله به موضوع طراحی داخلی اداری مدرن و هم‌چنین بررسی انواع کمد اداری  می‌پردازیم.

طراحی داخلی اداری مدرن

ما ساعت‌های زیادی از روز را در محیط کارمان هستیم، بنابراین طراحی فضای شغلی‌مان اهمیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه شرکت‌ها و بعضی ادارات با المان‌های کلاسیک طراحی چیده می‌شوند ولی طراحی داخلی اداری مدرن طرفداران بسیار زیادی دارد.

طراحی داخلی اداری مدرن یک سبک ویژه است که محیطی دلنشین و زیبا فراهم می‌آورد. احتمالا در بعضی فیلم‌های مدرن این نوع دکوراسیون را دیده باشید. طراحی داخلی اداری مدرن سبکی است که از سده‌ها و دوره‌های تاریخی قدیمی به جا مانده است. این سبک ویژگی‌های خاص خود را دارد. در ادامه ویژگی‌های طراحی داخلی اداری مدرن را یکی‌یکی بررسی می‌کنیم.

استفاده از چوب و چرم در مبلمان و دکوراسیون اداری

به طور معمول در طراحی داخلی اداری مدرن از صنایع چوبی استفاده زیادی می‌شود. میز خدمت، کمد اداری ‌ها از جنس چوب ساخته و استفاده می‌شوند. در این نوع طراحی چوب و چرم جایگاه ویژه‌ای دارند. به طور معمول مبلمان چرم در این نوع طراحی به کار می‌رود. در طراحی داخلی اداری مدرن از مبلمان راحت و بزرگ برای میزبانی در قرارهای کاری استفاده می‌شود. اگر فضای محیط به قدر کافی بزرگ باشد میز و صندلی‌های راحت نیز برای تشکیل جلسات کاری در سالن قرار داده می‌شود. 

کاربرد رنگ‌های گرم در طراحی مدرن 

ویژگی دیگر این سبک طراحی کاربرد رنگ‌های گرم همچون قهوه‌ای و قرمز در آن است. البته می‌توان با رنگ‌هایی مثل کرم و سفید نیز دکوراسیون مدرن را طراحی کرد. با این حال بخاطر کاربرد عنصر چوب در این طراحی رنگ‌های گرم مناسب‌ ترند. رنگ‌ وسایل نباید اختلاف چندانی داشته باشند، به عنوان مثال نمی‌توان پرده‌های سفید را با مبلمان قهوه‌ای ترکیب کرد. 

طراحی داخلی اداری مدرن متناسب فضاهای بزرگ

نکته دیگر این است که طراحی داخلی اداری مدرن مناسب فضاهای نسبتا بزرگ است. نمی‌توان در یک اتاق کوچک مبلمان، میز خدمت و کتابخانه‌ها، همگی را به کار برد. بنابراین برای طراحی محیط اداری بر اساس سبک مدرن نیاز به فضایی نسبتا بزرگ داریم. 

در ادامه باهم بررسی می‌کنیم که برای طراحی داخلی اداری مدرن غالبا از چه وسایلی باید استفاده کنیم.

طراحی داخلی دفتر کار 

یکی از مهم‌ترین المان‌های طراحی دکوراسیون داخلی به کار بردن اشیا و وسایل مناسب است. در طراحی داخلی اداری مدرن هم این اصل مهم باید رعایت شود. طراحی داخلی دفتر کار  یا میز مدیریت یکی از مهم‌ترین وسایل در چیدمان اداری است. معمولا مراجعین یا میهمانان اول از همه متوجه میز مدیریت شما می‌شوند. بنابراین پیش از هرچیز به یک میز چوبی با طراحی زیبا و ابعاد مناسب نیاز دارید. در خرید طراحی داخلی دفتر کار هرچه می‌توانید دست و دلبازی به خرج دهید. این قسمت از محیط کارتان اهمیت ویژه‌ای دارد. به ویژه برای طراحی دکوراسیون اداری به شیوه مدرن میز کار یک وسیله ضروری است که باید استحکام و زیبایی کافی را داشته باشید. در این قسمت از مقاله لیستی از انواع طراحی داخلی دفتر کار  قرار داده‌ایم که به شما در انتخاب طراحی داخلی دفتر کار کمک خواهد کرد.

کمد اداری  

این اشیا نیز از مهم‌ترین بخش‌های طراحی داخلی اداری مدرن هستند. شما برای نگه‌داری پوشه و مدارک اداره یا محل‌ کارتان حتما به کمد اداری نیاز دارید. این کمد باید طبقات کافی و بزرگ برای جا دادن همه پرونده‌ها و کمد اداری داشته باشد. قسمت پایین کمدها نیز کشورهایی قرار دارد که می‌توان اسناد دیگر را در داخل آن قرار داد. 

طراحی داخلی دفتر کار از یک میز کارمندی ساده تا میزهای خدمت چند قسمتی متفاوت است. ساده‌ترین نوع میز تنها از قسمت پیشخوان و پایه تشکیل شده است. گاهی یک یا دو کشوی کوچک نیز به میز اضافه می‌شود. میزهای ریاست معمولا در قسمت پایینی دارای فضایی برای نگه‌داری مدارک و وسایل کوچک هستند. در طراحی اداری مدرن از میزهای کارشناسی با تلفیق چوب و چرم استفاده بیشتری می‌شود. این میزها معمولا ابعاد بزرگی دارند و جای زیادی را هم می‌گیرند.

گلدان‌ها و اشیا زینتی

بدون شک مثل هر محیط دیگری در محیط کار نیز به برخی اشیا زینتی مثل گلدان و مجسمه نیاز دارید. البته نباید در به کار بردن اشیا زینتی افراط کرد. تنها یک گلدان یا مجسمه زیبا برای میز کارتان کافی است. برای داخل کتابخانه هم می‌توان مجسمه‌های کوچک به کار برد.

مبلمان راحتی مدرن 

حتی در محیط کاری نیز باید مبلمانی برای پذیرایی از مهمانان تان داشته باشید. در طراحی مدرن از مبلمان راحت و جادار استفاده می‌شود. مبل‌ها باید با میز، کمد و کتابخانه‌ها و همچنین پرده‌ها تناسب رنگ داشته باشند.


هزینه طراحی دکوراسیون اداری 

ممکن است شما قصد داشته باشید اتاق یا فضایی را به کارتان اختصاص دهید. برای طراحی فضا به شیوه مدرن لازم است کار را به طراحان حرفه‌ای بسپارید. هزینه این سبک طراحی برای شما کم نخواهد بود چرا که باید از صنایع چوبی بهره گرفت. فضایی که در نظر می‌گیرید نباید کوچک باشد. معمولا تیم‌های حرفه‌ای طراحی می‌توانند از سالن‌های متراژ متوسط فضایی ایده‌آل خلق کنند.

به طور کلی طراحی داخلی اداری مدرن نیاز به دانش و اصول طراحی دارد. این سبک طراحی یادگار سده‌های گذشته است. زیبایی و اصالت دو مشخصه اصلی سبک مدرن است. در این سبک طراحی دکوراسیون اداری بیش از همه از صنایع چوبی استفاده می‌شود. کاربرد رنگ‌های گرم، مبلمان راحتی بزرگ، کمد اداری  و طراحی داخلی دفتر کار  بزرگ از اصول این سبک طراحی است.

کد خبر 649383 برچسب‌ها رپرتاژ آگهی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی طراحی داخلی دفتر کار طراحی دکوراسیون دکوراسیون اداری سبک طراحی رنگ های گرم برای طراحی محیط کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در تشریح عملکرد سال ۱۴۰۲ حوزه فاضلاب از ۱۱۰۰ کیلومتر شسشوی شبکه فاضلاب شهرها و نیز ویدئو متری ۳۷ کیلومتری شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در سطح استان قزوین خبر داد.

وی تکمیل و افتتاح اولین تصفیه خانه مدرن فاضلاب روستایی در نیکویه، تکمیل فاز اول تصفیه خانه شریفیه، پیشرفت ۸۵ درصدی تصفیه خانه فاضلاب آبگرم و استفاده از سامانه نانو کلر در سیستم گندزدایی تصفیه خانه فاضلاب تاکستان را از دیگر خدماتی برشمرد که با هزینه ای بالغ بر ۷۸۵ میلیارد ریال صورت گرفته است.

بیرنوندی، در بخش دیگری از توضیحات خود از اتمام ۸ قرارداد مربوط به پروژه های فاضلاب، انعقاد ۶ قرارداد جدید و ۱۰ قرارداد در حال انجام خبر داد و برگزاری مناقصات احداث مدول اول تصفیه خانه شهرستان البرز، تجهیز تصفیه خانه نیکویه، احداث لاگون های جدید در تصفیه خانه فاضلاب قزوین با مجموع هزینه ۲۷۶۰ میلیارد ریال را از عملکردهای سال گذشته برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان عقد قرارداد مطالعات پژوهشی بومی سازی دانش تصفیه فاضلاب در اجتماعات کوچک استان و انجام مطالعات مرحله دوم فاضلاب در شهرهای قزوین و تاکستان و نیز مطالعات فاضلاب اقبالیه،اسفرورین و چوبیندر، ضیاء آباد و روستاهای آتان و آکوجان منطقه الموت را از جمله فعالیت های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899495

دیگر خبرها

  • قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد (فیلم)
  • قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد | ویدئو
  • انسان مدرن اولیه تک‌شاخ سیبری را دیده بود
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • وقتی یوهان کرایوف در دهه ۷۰ میلادی مانند یک فوتبالیست مدرن بازی می کرد / فیلم
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین