Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@20:26:24 GMT

داوران لیگ برتری هدست‌دار می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۳۹۷۰

داوران لیگ برتری هدست‌دار می‌شوند

با اعلام سرپرست دپارتمان داوری، قرار است در نیم‌فصل دوم داوران لیگ برتری مجهز به هدست شوند.

به گزارش ایمنا، در حاشیه دومین جلسه کمیته داوران، رضا سخندان سرپرست دپارتمان داوری در گفتگو با خبرنگاران به موضوع تجهیز داوران به البسه جدید و البته هدست اشاره کرد و او در صحبت‌های خود به موضوع مشکلات مالی فدراسیون فوتبال و البته تحریم‌ها هم گریزی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال سخندان از نهایی‌شدن ورود هدست‌های جدید برای داوران لیگ برتری خبر داد و گفت: با وجود مشکلات تحریمی، از راه غیرمستقیم قرار است هدست‌های داوران وارد کشور شود و فکر می‌کنم با توجه به تعطیلی یک ماهه در بازه زمان نیم‌فصل، این هدست‌ها را بتوان در این بازه زمانی وارد کشور کرد.

وی افزود: با این حال احتمالاً از آغاز نیم‌فصل دوم همگی داوران لیگ برتر دارای هدست خواهند بود؛ شرکتی که پیشتر قرار بود از آن خریداری کنیم، در چهار یا پنج بازی آزمایش شد اما مورد قبول نبود و سرانجام با شرکت طرف قرارداد فیفا به توافق رسیدیم.

رضا سخندان در تکمیل صحبت‌های خود گفت: نکته مهم در مورد هدست‌های جدید، هماهنگی آن با دستگاه VAR است و در صورت ورود تکنولوژی کمک داور ویدئویی، نیازی به هزینه مجدد نیست و می‌توان از همین هدست‌ها استفاده کرد. منبع: ورزش سه کد خبر 548126

منبع: ایمنا

کلیدواژه: داوران لیگ برتر لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم تیم ملی فوتبال ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق داوران لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند

به گزارش همشهری آنلاین سعید دقیقی با اشاره به اعطای مالکیت پرسپولیس و استقلال به ۲ هلدینگ بزرگ، گفت: شهرداری قزوین با سهام ۶.۶ درصد سهامدار عمده بانک شهر محسوب می‌شود و حالا این بانک نزدیک ۴۰ درصد مالکیت باشگاه پرسپولیس را در اختیار دارد؛ یعنی از سهم و منابع شهرداری قزوین به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی هزینه شده برای اینکه باشگاه پرسپولیس را خریداری کنند و هیچ عیبی ندارد که تقریباً ۱۰۰ میلیارد از جیب مردم قزوین برای خریداری باشگاه پرسپولیس هزینه شده اما ما هم تقاضا داریم که ارگان‌هایی مانند شهرداری برای تیم شمس‌آذر که دغدغه مردم قزوین است هزینه کنند.

دقیقی در پایان بیان کرد: اگر شهرداری و شورای شهر قزوین سالیانه ۳۰ میلیارد برای حمایت از شمس‌آذر اختصاص دهند به نفع مردم شهر خواهد بود و قطعاً این موضوع مطالبه مردم است تا تیمشان قوی‌تر از گذشته بدون دغدغه مالی کار کند؛ توجه کنید این درخواست من به عنوان یک شهروند قزوینی است چون دوست دارم تیم شمس‌آذر قوی‌تر از قبل در لیگ کار کند و حتی بتواند سهمیه آسیا بگیرد.

کد خبر 848225 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • مربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال