Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق کلهر روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به برگزاری المپیک زمستانی ۲۰۲۲ از اواسط بهمن ماه به میزبانی چین اظهار داشت: به همین منظور رقابت های گزینشی در رشته آلپاین برای انتخاب و اعزام ورزشکاران به این المپیک در چند مرحله برگزار شد که مرحله نهایی آن هفته آینده به میزبانی پیست بین المللی دیزین انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این رقابت در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده برگزار می شود، گفت: در این دوره حدود ۵۰ ورزشکار از کشورمان و یک ورزشکار از کشور سوئیس در ۲ بخش آقایان و بانوان در رشته های مارپیچ بزرگ و کوچک با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

کلهر در بخش دیگری از سخنانش  بیان داشت : امروز  گواهینامه استاندارد تجهیزات پیست بین المللی دیزین صادر شد و این پیست پس از بهره برداری آزمایشی از فردا چهار شنبه به صورت کامل بازگشایی می شود.

پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.
ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

برچسب‌ها البرز چین پیست دیزین فدراسیون اسکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز چین پیست دیزین البرز چین پیست دیزین فدراسیون اسکی پیست بین المللی دیزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تانک روس قهرمان شد و غش کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور روسیه با برگزاری دیدار‌های نهایی ۶ وزن المپیکی برگزار شد و در وزن ۹۷ کیلوگرم عبدالرشید سعدالله‌یف توانست به عنوان نخست برسد. البته او که در فینال ۴-۰ از علیخان جبراییلوف عقب افتاده بود و به سختی پیروز شد، به دلیل فشار زیادی که تحمل کرد، پس از مسابقه در کنار تشک از حال رفت و دقایقی روی زمین دراز کشیده بود.

سعدالله‌یف به دلیل مخالفت کمیته بین‌المللی المپیک، قادر به حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک نبود و تاکنون حضور او در المپیک منتفی است مگر آنکه فدراسیون کشتی روسیه بتواند با رایزنی این کشتی گیر را به المپیک برساند. 

همچنین ماه گذشته، سرویس مطبوعاتی فدراسیون کشتی روسیه گزارش داد که کمیته بین‌المللی المپیک سعدالله‌یف را از شرکت در مسابقات باکو منع کرد.

سعدالله‌یف که برای ششمین بار قهرمانه روسیه شد در صحبت‌هایی گفت: اگر من به المپیک برسم، هواداران آنجا عبدالرشید کاملاً متفاوتی را خواهند دید. تمام تلاشم را خواهم کرد و هر چه در توان دارم روی تشک خواهم گذاشت تا قهرمان شوم. امسال اولین سالی است که بعد از مدت‌ها حضور کامل و مستمری روی تشک داشتم.

فدراسیون کشتی روسیه اعلام کرده به این حکم اعتراض خواهد کرد و تلاش می‌کند این حکم تغییر کند. خود سعدالله‌یف نیز این محرومیت را ناعادلانه و غیرمنتظره خواند، چون قبلاً در وضعیت بی‌طرف کشتی گرفته بود.

سعدالله‌یف در مجموع ۵ طلا و یک نقره جهان و ۲ طلای المپیک در کارنامه خود دارد و به دنبال حضور سوم در المپیک است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش جالب امباپه: نه رئال، نه بایرن! (عکس)
  • صعود اسکواش باز خوزستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری