Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@07:02:15 GMT

استراحت به نوراللهی برای بازی حساس امارات

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۴۱۲۵

استراحت به نوراللهی برای بازی حساس امارات

ستاره ایرانی شباب الاهلی با استراحت یک جلسه‌ای آماده دیدار مقابل شارجه خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شباب الاهلی امارات در حالی از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه آل‌راشد مقابل تیم خورفکان قرار می‌گیرد و آخرین مسابقه‌اش در نیم‌فصل نخست را برگزار می‌کند که در این دیدار از هافبک ایرانی خود بهره نمی‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد نوراللهی که از هفته دوم لیگ برتر امارات به فهرست شباب الاهلی اضافه شده و پس از آن در تمام مسابقات حضور ثابت یا تعویضی داشته، امروز برابر خورفکان برای نخستین بار در لیست بازی قرار نگرفته است.

این ملی‌پوش ایرانی که در ۱۱ مسابقه فصل جاری لیگ برتر امارات ۲ گل مقابل الجزیره و الظفره به ثمر رسانده، امروز با تصمیم مهدی علی سرمربی شباب الاهلی در لیست دیدار با خورفکان حضور ندارد تا پس از یک جلسه استراحت، آماده جدال حساس آینده تیمش برابر شارجه در جام ریاست جمهوری شود.

 

احمد نوراللهی در حالی امروز مقابل خورفکان در ترکیب و فهرست نفرات شباب الاهلی قرار نگرفته که طی ۹ مسابقه اخیرشان(پنج بازی لیگ برتر، دو دیدار جام حذفی، یک مسابقه جام ریاست جمهوری امارات و یک بازی سوپر کاپ)، همواره در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش بوده و در تمام آنها ۹۰ دقیقه بازی کرده بود.

 

تیم فوتبال شباب الاهلی یکشنبه شب هفته آینده، حساس‌ترین مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی جام ریاست جمهوری امارات باید به مصاف شارجه برود که بخاطر همین بازی، احمد نوراللهی امروز با وجود حضور در ورزشگاه آل‌راشد و تماشای دیدار تیمش، برابر خورفکان استراحت می‌کند.

امارات شباب الاهلی احمد نورالهی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات شباب الاهلی احمد نورالهی شباب الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی، دروازه‌بان با تجربه هوادار که در تیم‌های پرطرفدار دروازه‌بانی کرده و فصل‌های پراتفاقی را پشت سر گذاشته، امسال در هوادار شرایط متفاوتی را پشت سر گذاشت.

او در فصل آرام خود گلر اول هوادار است و از ابتدای فصل در ۲۴ بازی لیگ و یک بازی جام حذفی به طور متوالی و کامل بازی کرده بود.

حقیقی با تصمیم مسعود شجاعی از لیست هوادار برای بازی حذفی مقابل مس سونگون کنار گذاشته شد تا به استراحت بپردازد. این گلر باتجربه حالا باید خود را آماده بازی سخت و حساس برابر صنعت نفت آبادان کند‌.

هوادار با دروازه‌بانی آرشا شکوری ۱۷ ساله با نتیجه سه بر یک مس سونگون را شکست داد و راهی مرحله بعدی شد.

دیگر خبرها

  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان