Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان  قزوین - شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک گفت: به دلیل افزایش آلودگی هوا و تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا، فعالیت تمامی سنگ شکن‌های معادن، کارخانه‌های آسفالت و واحد‌های بتن مستقر در محدوده معادن این شهرستان آبیک تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

 اگر شرایط پایدار جوی در چند روز آینده بر اساس اطلاعات هواشناسی، تغییر کند و شاهد بارندگی باشیم، این واحد‌ها مجاز به فعالیت خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 موضوع ممنوع شدن این فعالیت‌ها به همه واحد‌ها و انجمن‌های مربوطه ابلاغ شده و در صورت هرگونه تخلف برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

فرماندار آبیک می گوید: با توجه به استمرار آلودگی هوا و تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا، ممنوعیت تردد و ورود کامیون‌ها به سطح شهر تا اطلاع ثانوی تمدید شده است.

ماموران پلیس راهور در مبادی ورودی و خروجی شهر مستقر هستند و از ورود انواع کامیون‌ها به داخل شهر آبیک جلوگیری می‌کنند.

در آستانه برگزاری امتحانات مدارس و با توجه به بالا نبودن شاخص ۲۴ ساعته در شهر آبیک، تعطیلی مدارس در دستور کار نیست و بر اساس مصوبات ستاد کرونا تنها زنگ ورزش مدارس سطح شهرستان آبیک لغو شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلودگی هوا ورود ممنوع تعطیلی مدارس آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمیرالله حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید اداره امور مدارس سمای واحد بابل اظهار کرد: این مدارس دارای ظرفیت مناسب برای افزایش دانش‌آموزشی بر مبنی سیاست‌های معاونت مهارت و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی است که با توجه به امکانات موجود و همکاری انجمن اولیا توان افزایش جمعیت دانش‌آموزی را دارد.

وی افزود:‌ با توجه به هوشمندسازی مدارس سما، تجهیزات و امکانات دانشگاه، همدلی و اتحاد و وفاق کارکنان مدارس سما مردم به سما اعتماد کردند، باید به این اعتماد مردم پاسخ مثبت بدهیم و جمعیت دانش‌آموزشی را افزایش دهیم. معلمان و مدیران در تعالی و شکوفایی دانش آموزان نقش بسزایی دارند، نخبه پروری در سما ضروری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: در راستای اهداف دانشگاه و گام دوم ملی دانشگاه و سند تحول این واحد دانشگاهی در حوزه مدارس سما و علوم تربیتی طبق سیاست‌های دانشگاه حرکت می‌کند. مدیران و معلمان مدارس سما باید برنامه محور باشند، هم‌اندیشی و همفکری مسئولان مدارس با خانواده‌ها سبب تقویت علمی و آموزشی دانش‌آموزان می‌شود.

حسینی تأکید کرد:‌ شهرستان بابل یکی از شهر‌های پرجمعیت استان بوده و دارای ظرفیت دانش‌آموزشی بالای است، مدیران و معلمان با نهادینه کردن دستاورد‌های علمی، فرهنگی و امکانات مدارس سما واحد بابل در جذب حداکثری تلاش مضاعف کنند.

به گزارش آنا، در این مراسم با قدردانی از تلاش بابک حسین زاد و مهدی بیگلری‌‎فیروز به‌عنوان مدیرکل اداره امور مدارس سمای واحد بابل معرفی شد. بیکلری پیش از این رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل را به عهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند