Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، روز گذشته امیر آبادی فراهانی- نماینده مردم قم در مجلس که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، گفت که که اگر ارز ترجیحی حذف شود، براساس پیش بینی‌های دولت قیمت هر کیلو مرغ ۶۰ هزارتومان و براساس پیش بینی مجلس قیمت مرغ ۸۰ هزار تومان خواهد شد.

در این راستا و در پاسخ به این سوال که آیا با حذف ارز ترجیحی قیمت مرغ به ۸۰ هزارتومان خواهد رسید یا خیر، حبیب اسدالله نژاد- مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی به ایسنا گفت: جلسات کارشناسی با وزارت جهاد و سازمان حمایت برگزار شد و در آن تشکل‌ها نظرات خود را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان حمایت نظرات خود را مطرح کرد. ولی آن جلسات خروجی قیمتی مشخصی نداشتند.

وی ادامه داد: قیمت مرغ تابع مولفه های تولید از جمله ذرت، سویا و جوجه یکروزه و...است. در ابتدا باید مشخص شود قیمت و نوع ارز و قیمت نهاده های تولید چقدر خواهند شد و سپس براساس آن قیمت نهایی را تعیین کرد.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی اضافه کرد: البته براساس پیش بینی اولیه قیمت مرغ به ۸۰ هزار تومان نخواهد رسید و خیلی پایین تر از این عدد خواهد بود. صرفا این اعداد گمانه زنی بوده و پیش بینی ما کمتر از ۶۵ هزارتومان است.

منبع: الف

کلیدواژه: پیش بینی قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 744661

دیگر خبرها

  • قیمت جدید تخم‌مرغ اعلام شد
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود
  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • پیش‌بینی تازه بورل از زمان پایان جنگ اوکراین
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳