Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی چمران صبح امروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهر و پس از سپردن ریاست شورا به پرویز سروری با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: دستور جلسه اول امروز شورا در خصوص قیمت‌گذاری و بهای خدمات پروژه‌های شهری بود که طرحی ارائه شده بود که بر اساس آن مشخص شود که بر چه اصول و اساسی قیمت تمام شده بهای خدمات در حوزه عمران مشخص شود؛ اما این طرح قبلا نیز وجود داشته و دو کمیسیون عمران و بودجه پس از بررسی تصمیم گرفتند که برای جلوگیری از ایجاد ساختار جدید و با توجه به اینکه این مسئله در شهرداری وجود داشت آن را رد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دیدیم که رد این طرح ممکن است برای عده‌ای توقع ایجاد کند که ما با اصل طرح مواجه‌ایم و قرار شد این طرح در کمیسیون بررسی شود تا از ابعاد دیگری به آن رسیدگی شود.

تهران درآستانه تصمیم بزرگ | مشکل ۲۰ ساله پایتخت حل می‌شود؟

او با بیان اینکه در رابطه با مخالفت هیات تطبیق فرمانداری با مصوبه انتقال نمایشگاه بین‌المللی تهران به شهر آفتاب روز گذشته نامه‌اش را مشاهده کرده و تعجب کردم، گفت: آنها می‌گویند که چون اساسنامه نمایشگاه در مجلس تصویب شده و بین‌المللی است شورا نمی‌تواند وارد شود اما ما کاری به اساسنامه و ارتباطات بین‌المللی و جایگاه والا و بالای آن نداریم و می‌گوییم بر اساس مصوبه هیات دولت و شورا از آنجایی که برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب موجب آزار و اذیت می‌شود، نمایشگاه‌های پر ازدحام به شهر آفتاب منتقل شود که در این زمینه با هیات تطبیق و وزارت صمت مکاتبه خواهیم کرد.

پاسخ چمران به ابهام درباره زمین نمایشگاه بین‌المللی تهران بعد از انتقال به شهر آفتاب ممنوعیت برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه بین‌المللی تهران | شهر آفتاب ۴ سال است رها شده

چمران در خصوص چرایی عدم اعلام وصول طرح دو فوریتی که به امضاء همه اعضا رسیده بود، گفت: دوستان پیشنهاد دادند که در شهرداری تهران پست‌های دو شغله نداشته باشیم که من هم این طرح را امضاء کردم اما عدم استفاده از دو شغله‌ها متن قانون است و در این زمینه با آقای زاکانی صحبت کردیم و او هم تاکید کرد که به قانون تمکین کرده و بنا ندارد که خلاف قانون کاری کند که خود به خود این مسئله وصول نشد.

کد خبر 649389 برچسب‌ها شهرداری شورای شهر شهر آفتاب نمایشگاه بین‌المللی تهران تهران وزارت صنعت، تجارت و معدن نمایشگاه مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر شهر آفتاب نمایشگاه بین المللی تهران تهران وزارت صنعت تجارت و معدن نمایشگاه مدیریت شهری نمایشگاه بین المللی تهران شهر آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت سوئد با تحقیقات بین‌المللی درباره انفجار «نورد استریم»

سوئد با درخواست چین برای انجام تحقیقات بین‌المللی درباره انفجار در خط لوله نورد استریم مخالفت کرد و مدعی شد چنین تحقیقاتی بی‌نتیجه خواهد بود.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه سوئد در پاسخ به درخواست چین برای انجام تحقیقات بین‌المللی درباره انفجار در خط لوله انتقال گاز نورد استریم گفت انجام چنین تحقیقی بی فایده است، چون نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد.

چندی پیش معاون نماینده چین در سازمان ملل متحد خواستار انجام تحقیاتی با رهبری این سازمان درباره انفجار در خط لوله انتقال گاز نورد استریم شده بود.

وزارت خارجه سوئد در واکنش به این درخواست پکن مدعی شد که تحقیقات درباره این حادثه پیشتر توسط مقامات سوئد و با در نظر گرفتن اصل بی‌طرفی انجام شده است.

در بیانیه وزارت خارجه سوئد آمده است که تحقیقات دیگری هم در سطح ملی در جریان هستند و نیازی به انجام تحقیقات بین‌المللی نیست، زیرا نتیجه‌ای نخواهد داشت.

در ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۲، چند انفجار در خطوط لوله انتقال گاز نورد استریم ۱ و ۲ در قلمرو آبی دانمارک و سوئد روی داد که به باور بسیاری از کشورها، حاصل اقدامات خرابکارانه بود. از آن زمان طرف‌های ذیربط گمانه زنی‌های مختلفی درباره این حادثه انجام داده‌اند، اما واقعیت ماجرا هنوز روشن نشده است.

خطوط لوله نورد استریم گاز روسیه را به آلمان می‌رساند و به شدت مورد مخالفت آمریکا بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید
  • سی‌وچهار دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در یک نگاه
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟
  • ۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب
  • مخالفت سوئد با تحقیقات بین‌المللی درباره انفجار «نورد استریم»
  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد