Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-یک مقام نظامی صنعاء از جدایی 16 هزار نفر از ائتلاف متجاوز به یمن از زمان صدور فرمان عفو عمومی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا،«ریاض صلاح بلذی» از مسؤولان منطقه پنجم نظامی صنعاء در اظهاراتی اعلام کرد، از زمانی که صنعاء فرمان عفو عمومی صادر کرده 16 هزار نظامی از ائتلاف متجاوز جدا شده‌اند و هزاران نفر از این «فریب خوردگان» قصد بازگشت به سمت صنعاء را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش «الخبر الیمنی»، بلذی افزود، نیروهای صنعاء مسؤولیت تأمین امنیت بازگشت افراد فریب خورده تا رسیدن آنها به شهرها و روستاهایشان را بر عهده دارد. فرمان عفو عمومی فرصتی است که باید قبل از آنکه فرصت از دست رود، از آن استفاده کنند.
در ادامه این گزارش آمده، دلایل جدایی نظامیان از صفوف ائتلاف متجاوز متعدد است اما بارزترین آنها رفتار بد افسران سعودی و اماراتی و توهین آنها بعلاوه اهمال پزشکی در قبال مجروحان و قطع چند ماهه حقوق‌هاست.
الخبر الیمنی در پایان افزود، «کمیته ریاستی» مرحله سوم ارتباط با افراد فریب خورده در صفوف ائتلاف را آغاز کرده و پیش‌بینی می‌شود که نظامیان و شخصیت‌های سیاسی از صفوف ائتلاف جدا شوند و به صفوف صنعاء بپیوندند.
حدود یک سال پیش، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که رهبران دولت نجات ملی این کشور فرمان عفو عمومی برای کسانی که تمایل به پیوستن به این دولت دارند، صادر کرده‌اند.

فارس

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یمن فرمان عفو عمومی ائتلاف متجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کاهش زمان صدور بارنامه تا تخلیه و بارگیری به موقع برای افزایش سرعت بازرگانی

تین نیوز

مدیرکل راه آهن شرق با بیان اینکه فرایند بارگیری و اعزام واگن ها در این اداره کل در کمترین زمان و بدون توقف انجام می شود گفت: اقدامات مناطق مستقر در مسیر قطارهای شرق و مقاصد تخلیه، در سرعت بازرگانی نقش مهمی دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علی حکامی قاسمی افزود: سرعت بازرگانی در راه آهن از زمان بارگیری واگن و صدور بارنامه زمان سفر تا تخلیه در مقصد محاسبه می شود و اداراتی که این فرآیند را به طور کامل در حوزه استحفاظی خود دارند در این شاخص اثرگذارتر هستند.

حکامی قاسمی بیان کرد: اداره کل راه آهن شرق به عنوان مبدا بارگیری و محل کسب درآمد شرکت راه آهن، ماموریت تسریع سیر واگن های خالی دریافتی از مرز اداره کل تا مبادی بارگیری و صدور بارنامه را بر عهده دارد و پس از بارگیری، سیر واگن ها طبق برنامه ابلاغی با لوکوموتیوهای تخصیصی و در نظر گرفتن رسوب واگن ها و تاریخ صدور بارنامه، انجام می شود.

رضایت مسافرین از اولویت پیش فروش اینترنتی بلیت قطار

مدیرکل راه آهن شرق با اشاره به اقدام راه آهن در تغییر نحوه پیش فروش بلیت و اولویت عرضه بلیت از طریق سکوهای اینترنتی گفت: این اقدام جسورانه، رضایتمندی مردم در سطوح مختلف را به دنبال داشت، زیرا با حذف بازار سیاه و رفتارهای غیر حرفه ای برخی آژانس های متولی، موجب افزایش ظرفیت در سامانه و دسترسی اختیار و قدرت انتخاب توسط مسافرین شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ناتو زنگ خطر را به صدا درآورد
  • جنگ هیبریدی روسیه با اروپا
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • از کاهش زمان صدور بارنامه تا تخلیه و بارگیری به موقع برای افزایش سرعت بازرگانی
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  • ◄ کاهش زمان صدور بارنامه و تخلیه و بارگیری به‌موقع در راه‌ آهن شرق