Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:04:36 GMT

برنامه کامل دور چهارم جام حذفی انگلیس اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۴۵۷۱

برنامه کامل دور چهارم جام حذفی انگلیس اعلام شد

برنامه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس مشخص شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، دور سوم رقابت‌های جام حذفی انگلیس به پایان رسید و مهمترین اتفاق در این دور حذف آرسنال و نیوکاسل تیم های لیگ برتری بود. یونایتد نیز در آخرین دیدار توانست حریف خود استون ویلا را شکست دهد و راهی دور بعد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب برنامه دور چهارم این رقابت‌ها مشخص شده است. بر این اساس منچسترسیتی باید به مصاف فولام برود و لیورپول هم از کاردیف سیتی میزبانی خواهد کرد.

یاران سامان قدوس در تیم برنتفورد نیز باید با اورتون بازی کنند.

برنامه کامل بازی‌های دور چهارم جام حذفی انگلیس به شرح زیر است:

کریستال پالاس - هارتل‌پول یونایتد
بورنموث - بورهام وود
هادرزفیلد تاون - بارنزلی
پیتربورو - کوئینزپارک‌رنجرز
کمبریج یونایتد - لوتون‌تاون
ساوتهمپتون - کاونتری‌سیتی
چلسی - پلی‌موث آرگایل
اورتون - برنت فورد
کیدرمینستر هریس - وستهام
منچستریونایتد - میدلزبورو
تاتنهام - برایتون
لیورپول - کاردیف‌سیتی
استوک‌سیتی - ویگان
ناتینگهام فارست - لسترسیتی
منچسترسیتی - فولام
ولورهمپتون - نوریچ‌سیتی

بازی‌های این مرحله از رقابت‌ها ماه آینده برگزار می‌شود که همانند دور سوم به صورت تک حذفی خواهد بود و در صورت مساوی شدن کار به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی کشیده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام حذفی انگلیس جام حذفی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس روبروی تاتنهام به میدان رفت و در یک بازی جذاب و تماشایی توانست با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم را از آن خود کند.

با وجود نتایج نه چندان خوب در چند هفته اخیر، به نظر می‌رسد که لیورپول هنوز هم به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در این فصل امیدوار است و کسب پیروزی برابر تاتنهام باعث شد که همچنان در جمع مدعیان حضور داشته باشد. تیم یورگن کلوپ به رهبری محمد صلاح توانست به امتیاز ۷۸ برسد تا امیدش را از دست ندهد.

این بازیکن یکی از جذابیت‌های لیگ برتر انگلیس برای هواداران است چون سال به سال رکوردهای جذابی را به ثبت می‌رساند و نشان داده است که یکی از مهم‌ترین مهره‌ها و اعضای یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های حاضر در فوتبال این کشور است.

رهبر تیم ملی مصر در حال حاضر توانسته اسن حداقل ۲۵ گل در شش فصل از هفت فصلی که پیراهن لیورپول را به تن داشته است به ثمر برساند. او در این فصل ۱۸ گل در لیگ برتر، پنج گل در لیگ اروپا، یک گل در جام اتحادیه و یک گل هم در جام حذفی وارد دروازه حریفان کرده است.

یکی دیگر از نقاط قوت صلاح در ارسال پاس گل است که در بازی برابر تاتنهام هم توانست یکی از آنها را برای هاروی الیوت ارسال کند و این بازیکن ۲۱ ساله با یک شوت باورنکردنی و درخشان توانست دروازه حریف را باز کند.

همین پاس گل به صلاح کمک کرد که به اولین بازیکنی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تبدیل شود که توانسته است در سه فصل متوالی آمار تعداد گل بیشتر از ۱۰ و تعداد پاس گل بیشتر از ۱۰ را به ثبت برساند.

علاوه بر این، این پنجمین فصلی است که صلاح در آن توانسته است بیشتر از ۱۰ گل به ثمر برساند و حداقل ۱۰ پاس گل ارسال کند. او پیش از این در فصل‌های 23-2022، 22-2021، 20-2019 و 18-2017 هم آماری مشابه را ثبت کرده بود. نکته جالب ماجرا اینجا است که تنها یک بازیکن پیش از این موفق به ثبت چنین رکوردی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شده که وین رونی افسانه‌ای بود.

لیورپول در دو بازی باقی مانده از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باید دوشنبه هفته آینده روبروی استون ویلا و میدان برود و یکشنبه هفته بعد از آن به مصاف ولورهمپتون خواهد رفت. آنها باید تحت هر شرایطی در این دیدارها به پیروزی برسند اما در عین حال امیدوار باشند که فولام بتواند در دیدار برابر تیم پپ گواردیولا آنها را همراهی کند و آرسنال هم در بازی مقابل منچستریونایتد امتیاز از دست بدهد.

احتمال کسب عنوان قهرمانی در این فصل برای آنها بسیار پیچیده است اما نکته مثبت در تمامی شرایط این است که آنها می‌توانند در فصل آینده بار دیگر به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگردند. هر چند نباید فراموش کرد که قرارداد صلاح با لیورپول در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و شاید این آخرین فصل حضور او در آنفیلد بود.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان