Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@15:55:25 GMT

واکنش کاپیتان اینتر به شایعه توافق با اونانا

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۴۶۶۴

واکنش کاپیتان اینتر به شایعه توافق با اونانا

سمیر هندانوویچ، کاپیتان اینتر فردا شب توقع دیداری دشوار در مقابل یوونتوس را در ذهن دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سمیر هندانوویچ در فصل جدید دوباره به روزهای اوج خود بازگشته و نقش مهمی در نتایج درخشان اینتر در این فصل ایفا کرده است. اگرچه شایعات زیادی در مورد قطعی شدن انتقال آندره اونانا، سنگربان کامرونی آژاکس به اینتر وجود دارد، اما سمیر هندانوویچ مدعی شد از رقابت درون دروازه استقبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سمیر هندانوویچ گفت: "من مثل همیشه توقع دارم بازی برابر یوونتوس برابر اینتر باشد است. این دیدار مثل بازی های دیگر نیست و تقابل ما با یوونتوس همیشه سخت بوده است. شرایط فعلی دو تیم مهم نیست و ما انتظار یک بازی دشوار را داریم. کسب عناوین قهرمانی نه تنها برای من، بلکه برای همه بازیکنان اینتر مهم است و شما برای رسیدن به چنین اهدافی فوتبال بازی می کنید.

 

 

برای قطعی شدن قهرمانی در لیگ ایتالیا هنوز راهی طولانی در پیش داریم. دوباره ویروس کرونا شیوع پیدا کرده و ما باید مراقب باشیم و اینتر باید به همین مسیر با احتیاط و حفظ انضباط تیمی دهد. ما از قدرت خود آگاه هستیم و نگاه حریفان به اینتر نیز در این مدت تغییر کرده است. گل لاتزیو مقابل اینتر؟ بدون اشتباه هیچ گلی در فوتبال به ثمر نمی رسد. همه اشتباه می کنند و این اتفاق برای ما نیز رخ داد. ما همیشه سعی می کنیم توپ را حفظ کنیم و مانند بازی های اخیر خود مستحکم عمل کنیم.

 

شایعات انتقال آندره اونانا به اینتر؟ این اخبار آزارم نمی‌دهد و من همیشه از رقابت در این پست استقبال می کنم. مهم اعتماد به نفس است و من به آینده فکر نکرده و فقط در امروز و فردا زندگی می کنم."

آژاکس اینتر میلان آندره اونانا سمیر هاندانوویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آژاکس اینتر میلان آندره اونانا سمیر هندانوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه

 با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد. در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به تسخیر دانشگاه کلمبیا توسط دانشجویان
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد