Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@09:37:22 GMT

امارات بدون بهترین گلزن خود مقابل ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۴۷۴۴

امارات بدون بهترین گلزن خود مقابل ایران

علی مبخوت به اردوی امارات برای دو دیدار بعدی انتخابی جام جهانی دعوت نشده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اهداف، علی مبخوت، بهترین گلزن تیم ملی فوتبال امارات که با ۷۹ گل زده یکی از برترین گلزنان جهان نیز محسوب می‌شود، به دلیل مصدومیت در فهرست اولیه تیم ملی امارات برای دو دیدار برابر سوریه و ایران حضور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او آخرین بار در جام ملت‌های عرب برای تیم ملی امارات در قطر به میدان رفت و به دلیل مصدومیت در ۶ دیدار بعدی تیم فوتبال الجزیره در امارات غایب بوده است.

این خبر بدی برای برت فن مارویک، سرمربی هلندی است که تیمش تلاش می‌کند رتبه سوم گروه را حفظ کند و بتواند در پلی آف شرکت کند. حالا اماراتی‌ها باید بدون بهترین مهاجم خودشان دو دیدار بعدی را برگزار کنند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در دیدار رفت توانست با یک گل امارات را شکست دهد. مهدی طارمی برای ایران در زمین امارات گلزنی کرد و سردار آزمون نیز یک ضربه پنالتی را از دست داد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: امارات علی مبخوت ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، بردلی بارکولا در پیروزی پاری سن ژرمن مقابل ‏بارسلونا در دیدار برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان نقش مهمی ‏داشت. این ستاره جوان باعث اخراج آرائوخو شد و بارسای 10 نفره ‏مقابل پی‌اس‌جی توان مقاومت نداشت. ‏

در آستانه دیدار رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مقابل دورتموند، ‏بارکولا در مصاحبه‌ای با آر ام سی اسپورتس درباره دو ستاره بزرگ پاری ‏س ژرمن صحبت کرد: کیلیان امباپه و عثمان دمبله.‏

بارکولا ابتدا درباره بازی حساس تیمش با دورتموند گفت:" من به ‏سرمربی‌ تیم و هم‌تیمی‌هایم اعتماد کامل دارم. همه چیز دارد خوب ‏پیش می‌رود و ما آماده‌ایم. من در پی‌اس‌جی مشغول پیشرفت ‏هستم و از شانس خوبم کنار ستاره‌هایی واقعا بزرگ کار می‌کنم. ‏گوش دادن به نصیحت‌های ستاره‌های بزرگی مثل امباپه و دمبله ‏چیزی نیست که برای همه اتفاق بیفتد". ‏

ستاره جوان پی‌اس‌جی در ادامه گفت:" امباپه در نصیحت‌هایش ‏همیشه به من می‌گوید هرگز برای شوت زدن و گلزنی تعلل نکن. ‏بدون اینکه فکر کنی آنچه غریزی می‌دانی درست است را انجام بده. ‏عثمان دمبله هم همیشه نصیحت دیگری دارد. او می‌گوید دریبل بزن ‏و پا به توپ حرکت کن وقتی توان و استعدادش را داری". ‏

دیگر خبرها

  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است