Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،‌ رستمیان اضافه کرد: با همکاری مردم و کادر درمان به شرایط خوبی از نظر بیماری کرونا رسیده ایم، ولی نمی‌توان از ویروس کرونا و خطرات آن غافل شد.


وی افزود: اصل بر مسافرت نرفتن است، اما با این حال باید آمادگی این را داشته باشیم که اگر شرایط ویژه‌ای از سوی این ستادها برای سفر اعلام شد و اقداماتی برایش تعریف کردند، غافلگیر نشویم و از قبل هماهنگی و آمادگی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز با بیان اینکه در کمیته‌های یازده گانه خدمات سفر برنامه‌های مختلفی در صورت سفرهای نوروزی اندیشیده شده گفت: نظارت بر مراکز بین راهی، هتل‌ها، مهمان پذیرها و سامان دهی سرویس‌های بهداشتی و مراکز اقامتی در دستور کار است.


ارسطوزاده افزود: تیم‌هایی از بازرسان دانشگاه علوم پزشکی نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی را پیگیری و نسبت به رفع اشکالات اقدام می‌کنند.


وی گفت: روند استاندارد سازی هتل‌ها و مراکز بوم گردی از سال گذشته در حال انجام است و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.


ارسطوزاده افزود: بخش خصوصی ۱۸۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در تاسیسات گردشگری انجام داده که باعث افزایش ۸۰ درصدی ظرفیت اقامتگاه‌های استان می‌شود.


مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان هم در این جلسه تاکید کردند، پایین بودن آمار مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌ها در روزهای اخیر دلیلی بر بی خطر بودن ویروس نیست و با توجه به موارد شناسایی امیکرون ممکن است در پایان بهمن رنگ بندی شهرها تغییر کند.

کد خبر 649410 برچسب‌ها سفر - گردشگری نوروز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سفر گردشگری نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفت‌و‌آمد کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده بود که از مناطق کم‌برخوردار برای درمان به تهران سفر می‌کنند.

اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان

جامعه هدفِ این طرحِ همسو با ماهیت کسب‌وکار شرکت اسنپ کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.
این کودکان و خانواده‌هایشان اغلب از مناطق کم‌برخوردار هستند و در منطقه‌ محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد این گروه به مراکز درمانی است.

طرح تخفیف‌ ویژه‌ ۲۰ درصدی به موسسات نیکوکاری از جمله طرح‌های مشابهی است که در تمام طول سال برای تسهیل رفت‌آمد و کاهش هزینه‌های موسسات نیکوکاری اجرا می‌شود.

معرفی خیریه‌ پزشکی نوین

ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منابع لازم برای درمان کودکان زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کم‌برخوردار است. در راستای این هدف نیز بستر مناسبی را برای همکاری با نیروهای متخصص پزشكى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.

این خیریه کودکان کم‌برخورداری را که برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمان بهبودی کامل همراهی و حمایت می‌کند.

دیگر خبرها

  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • ‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی