Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری طرح نسخه الکترونیک در سازمان بیمه سلامت از بیمه شدگان این سازمان درخواست کرد که با مراجعه به سامانه خدمات شهروندی سازمان بیمه سلامت یا اپلیکیشن «بیمه سلامت من»، شماره تلفن همراه خود را اعلام یا اصلاح کنند.

بهمن برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بیمه سلامت در این رابطه بیان کرد: شماره تلفن همراه برخی از بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت در سامانه نسخه الکترونیک جهت ارسال پیامک خدمات، نیازمند اصلاح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر به این دلیل که شماره تلفن همراه برخی از بیمه شدگان ثبت نشده یا به نام سرپرست خانوار ثبت شده، شرح خدماتی که دریافت می‌کنند برای سرپرست خانوار پیامک می‌شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل از بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت می‌خواهیم که با مراجعه به سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت به آدرس http://bimehsalamatiranian.ir یا اپلیکیشن «بیمه سلامت من» که از «کافه بازار» و «مایکت» و سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت قابل دانلود و نصب است، شماره تلفن همراه خود را اعلام یا اصلاح کنند.

برزگر گفت: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت همچنین از طریق سامانه شهروندی یا اپلیکیشن «بیمه سلامت من» می‌توانند به خدماتی مانند تمدید اعتبار، بازیابی کد رهگیری، مشاهده وضعیت پوشش بیمه‌ای، مشاهده اطلاعات خانوار، مشاهده تاریخچه خدمات، جست‌وجوی مراکز طرف قرار داد، مشاهده و چاپ صفحه اول دفترچه، نظرسنجی خدمات ارائه شده دسترسی داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین به زودی امکان ثبت نام برای بیمه سلامت از طریق سامانه شهروندی و اپلیکیشن نیز فراهم خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان اظهار کرد: اگر افراد شماره تلفن همراه به نام خود ندارند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و ثبت خدمات غیر حضوری، شماره تلفن همراهی که به نام خودشان نیست و می‌خواهند پیامک خدمات برای آن شماره ارسال شود را اعلام و ثبت کنند.

برزگر گفت: با اصلاح و اعلام شماره تلفن همراه، کد رهگیری خدمات دریافتی، علاوه بر این‌که به پزشک در سامانه نشان داده می‌شود، برای تلفن همراه بیمار نیز پیامک شده و می‌تواند با همان کد رهگیری به داروخانه یا مراکز پاراکلینیک برای دریافت خدمات تجویز شده یا دارو، مراجعه کند.

وی بیان کرد: همچنین بیمه شدگان هنگام مراجعه به مطب نیز می‌توانند شماره تلفن همراه که به نام خودشان باشد و با شماره ملی تطابق دارد را ارائه کرده تا در سامانه ثبت شده و کد رهگیری و شرح خدمات برای خودشان ارسال شود.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس بیمه سلامت بیمه سلامت من تلفن همراه مذاکرات وین بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس سازمان بیمه سلامت شماره تلفن همراه سامانه شهروندی بیمه شدگان کد رهگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است