Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه تورنتو می گوید جذب اینسینیه از روی برنامه قبلی و مطالعه نبوده است.

بیل منینگ می گوید با باز کردن سایت ترنسفرمارکت تصمیم به جذب اینسینیه گرفته است.

به گزارش طرفدار و به نقل از بلیچر ریپورت، باشگاه تورنتو موفق شد لورنتزو اینسینیه را به طور رایگان به خدمت بگیرد تا این بازیکن از فصل آینده در لیگ آمریکا توپ بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور این بازیکن در لیگ آمریکا و جدایی رایگان او از ناپولی موضوعی بود که حواشی زیادی ایجاد کرد. اینسینیه در این باشگاه حقوق زیادی خواهد گرفت. پولی که نه ناپولی و نه هیچ باشگاهی در اروپا حاضر نبود به این مهاجم پرداخت کند. 

حال بیل منینگ، مدیرعامل باشگاه تورنتو از روش جالب جذب این بازیکن رونمایی کرده و مشخص شده است که اقدام تیم تورنتو برای جذب اینسینیه با برنامه قبلی و فکر شده نبوده است. منینیگ در این باره گفت:

حقیقتا تابستان گذشته سایت ترنسفرمارکت را باز کردم و صفحه مخصوص به تیم ملی ایتالیا را باز کردم. آنها تازه قهرمان یورو شده بودند و  می خواستم ببینم کدام یک از بازیکنان این تیم در روزهای پایانی قراردادشان هستند. لورنتزو یکی از معدود بازیکنان تیم ملی بود که قراردادش رو به پایان بود. نگاهی به بازیکنانی که فکر می کردم در کلاس جهانی هستند و می توانند در بازار برای ما ارزشمند باشند، انداختم و لورنتزو اولین اسم این لیست بود. او بازیکنی است که مردم دوست دارند برای تماشای بازی هایشان بیایند.

به همین خاطر باید گفت که سایت ترنسفرمارکت نقش زیادی در رفتن اینسینیه به تورنتو داشته است. 

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها جلسه فوری مجلس برای بررسی حذف سرخابی ها از آسیا است نه سفر اینفانتینو! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس فوری؛ سردار آزمون گزینه اصلی یوونتوس برای جانشینی فدریکو کیه زا ایجنت توانزبه: ظاهرا تعصب جرارد روی لیورپول در عدم استفاده از اکسل تاثیر گذار بود دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در بازی منچستریونایتد - استون ویلا مشخص شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سایت ترنسفرمارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری خطاب به اسرائیلی‌ها

پوستر جدید رسانه KHAMENEI.IR بر اساس سروده رهبر انقلاب و با اقتباس از تصویر عبور موشک‌ها و پهپادهای ایرانی از فراز کنیست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در عملیات وعده صادق رونمایی شده است.

دیگر خبرها

  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • نیوزلند در حال بررسی پیوستن به پیمان «آکوس» است
  • عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری خطاب به اسرائیلی‌ها
  • زلنسکی: پس از پایان جنگ انتظار داریم به عضویت ناتو درآییم
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!