Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:21:14 GMT

شکست تلخ فردوس قم در شب بی‌دقتی بازیکنان

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۵۱۳۴

شکست تلخ فردوس قم در شب بی‌دقتی بازیکنان

به گزارش ایرنا، در ادامه بازی های هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم فردوس قم و کراپ الوند در ورزشگاه خالی از هوادار شهید حیدریان به مصاف هم رفتند.

کراپ الوند بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان ثانیه های نخست قفل دروازه فردوس قم را باز کرد تا نشان دهد حریف دست و پا بسته ای نیست.

در ادامه فردوسی ها به خود آمدند و ابتدا توسط سعید قلندری و سپس مسعود عباسی دروازه مصطفایی دروازبان کراپ را باز کردند تا امید به اردوی فردوس بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود فردوس قم در جریان بود با بی دقتی بازیکنان فردوس، کراپ سه مرتبه دیگر موفق به گلزنی شد تا نیمه اول با نتیجه ۴ بر ۲ به نفع تیم میهمان به پایان برسد.

روح الله ایثاری بازیکن فردوس قم همچنین در نیمه اول این دیدار یک بار از روی نقطه اول و یک بار هم از روی نقطه دوم پنالتی دو فرصت بسیار آماده گلزنی را از دست داد.

نیمه دوم این بازی مهیج و جذاب نیز با حملات پردامنه فردوس و ضدحمله های خطرناک کراپ دنبال شد تا اینکه شهاب بشری دوست با شوتی از راه دور گل سوم فردوس را به ثمر رساند اما این گل حسن ختامی بر گلهای پرتعداد این دیدار بود و در نهایت کراپ البرز ۴ بر ۳ نماینده قم را مغلوب فرصت شناسی خود کرد.

گل های کراپ الوند را در این دیدار مسلم اولاد قباد، مهدی جاوید، حمیدرضا ره انجام و محمدشجری به ثمر رساندند. کراپ الوند بازی رفت را نیز با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسیده بود.

فردوس قم تا پایان هفته هفدهم لیگ برتر با کسب ۱۹ امتیاز در رده هشتم و کراپ البرز با ۳۷ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال قم کراپ الوند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال قم کراپ الوند لیگ برتر فوتسال قم کراپ الوند کراپ الوند فردوس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه 4-2 شکست خورد. بارسا علیرغم از دست دادن رتبه دوم، با این نتیجه قهرمانی زودهنگام رئال مادرید را مسجل کرد.

ژاوی هرناندز پس از شکست تیمش گفت:"توضیحی برای این شکست ندارم. ما روی مسابقه مسلط بودیم و آن را کنترل کرده بودیم. نتوانستیم گل سوم را بزنیم و سپس سه گل خوردیم."

ناراحتی از شکست؟

واقعاً مایه شرمساری است. ما خیلی خوب بازی می‌کردیم. در این مسابقه فقدان رقابت و بلوغ و همینطور خطاهای فردی را دیدیم که نباید در این سطح اتفاق بیفتد.

گفتگو با سرمربی حریف؟

میشل به من گفت که نمی‌توانست باور کند چطور در این بازی برنده شدند. باید این فصل را فراموش کنیم و فصل بعد دوباره تلاش کنیم.

گل‌های حریف؟

آن‌ها به خاطر اشتباهات ما در عرض دو دقیقه دو گل به ثمر رساندند. فصل گذشته اشتباهات فردی را کم کردیم اما در این فصل آن‌ها را دو برابر کردیم! امیدواریم 12 امتیاز باقیمانده را کسب کنیم.

ذهنیت تیم؟

ما در مورد ذهنیت تیم زیاد صحبت می‌کنیم تا سعی کنیم از این نوع اشتباهات اجتناب کنیم، اما این اشتباهات همچنان اتفاق می‌افتد. باید خیلی تغییر کنیم تا بتوانیم در فصل آینده دوباره رقابت کنیم. در هر وضعیت نامطلوبی، ما از نظر روانی دچار فروپاشی می‌شویم. این مسئله مربوط به بلوغ است.

واکنش شما به نتیجه؟

ما مسابقه‌ای را که کنترل کرده بودیم، باختیم. امروز آرام ماندن بسیار سخت است. بسیار ناراحت و عصبانی‌ام. 60 دقیقه اول خوب بودیم. واقعاً مایه شرمساری است. ما امروز دو روی یک سکه را زندگی کردیم. بازی درخشان تا دقیقه 60. بعد از دقیقه 60 هم مانند تمام فصل، اتفاقات قدیمی تکرار شد.

دیگر خبرها

  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • اقدام جوانمردانه بازیکنان نفت در شرایط حساس