Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص نحوه برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ والیبال عنوان کرد: این نحوه برای ما پسندیده نیست و نظرات خود را نیز به فدراسیون گفتیم. علی‌رغم تعامل خوبی که با فدراسیون داریم، اما در برخی موارد نیز طبیعتا اختلاف داریم و معتقدیم ارزیابی بیشتری در این خصوص صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمدرضا ساکت اظهار داشت:‌ مسابقات با برنامه‌ریزی فدراسیون والیبال با قدرت پیش می‌رود و این رقابت‌ها از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار است اما نبودن ویدئو چک در این سال‌ها مانند فوتبال تاثیر منفی روی قضاوت داوران گذاشته و همه را با مشکل جدی روبه‌رو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته ما در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیش‌بینی هماهنگی‌های را انجام دادیم و اقدامات لازم برای تجهیز سالن ۲۵ آبان اصفهان به ویدئو چک انجام گرفته است. این موضوع برای آمادگی روحی و روانی داوران یک ضرورت است چرا که مسابقات به سمت حساس شدن پیش می‌رود و اگر همه سالن‌ها به سمت تجهیز شدن به این سیستم پیش بروند، اتفاق خیلی خوبی است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان بیان کرد: تیم والیبال ما بر اساس منطق یارگیری کرده و برخی هوچی‌گری‌ها از سوی برخی افراد عارضه‌ای است که آن را می‌بینم و دلیل آن توجیه نتایج خودشان است. برخی با این اقدامات می‌خواهند باشگاه‌های مختلف را به چالش بکشند. برخی مسائل قراردادها و مسائل مختلف تیم‌ها را بیان می‌کنند که زیبنده ورزش نیست و انتظار داریم هر فرد به تیم، مجموعه خود و سازماندهی خود بپردازد و از پرداختن به دیگران خودداری کنند. زمان اینکه افکار را فریب بدهیم و ذهن‌ها را در ارتباط با بیان عملکرد فنی یک تیم، به سمت دیگر ببریم، گذشته است و در ورزش این حرف‌های خیلی تاثیر ندارد و دیگر قابل پذیرش نیست.

وی افزود: انتظار داریم فدراسیون نیز با هرگونه ایجاد فضای رسانه‌ای که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم و با کنایه یک تیم به تیمی دیگر به وجود می‌آید برخورد کند. باید با کسانی که روابط مالی، اداری و اجرایی یک باشگاه را برای توجیه عملکرد خود به چالش می‌کشند برخورد شود.

ساکت در خصوص کادرفنی این باشگاه نیز عنوان کرد: کادرفنی ما از شخصیت فردی، فنی و تجربه بین‌المللی بالا برخوردار است و به همین دلیل باشگاه حمایت لازم را از تیم والیبال و کادرفنی خود دارد. امیدوارم «رحمان محمدی راد» سرمربی تیم و همکارانش که به صورت جدی کار می‌کنند، در مسیر پیش‌رو با سلامتی و سربلندی به اهداف تعریف شده برسند آن‌ها را پیش ببرند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا والیبال چک فوتبال فولاد مبارکه اصفهان روحی و روانی باشگاه سپاهان باشگاه سپاهان لیگ والیبال مردان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد

به گزارش "ورزش سه" مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان با حضور 29 تیم در صربستان پیگیری می‌شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با هدایت آرش صادقیانی سرمربی تیم ملی زیر 17 سال کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کرده است، امروز (شنبه، هشتم اردیبهشت) در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفت و با شکست حریف فینالیست شد.

تیم ایران در این دیدار سه بر دو به پیروزی رسید تا ششمین برد خود در این رقابت‌ها را به دست آورد و راهی دیدار نهایی شود. تیم ایران در ست‌های اول و دوم با امتیاز مشابه 26 بر 24 مغلوب حریف شد، اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 16 و 20 بر 18 به پیروزی رسید تا فینالیست شود.

سرمربی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران درباره عملکرد تیم کشورمان در این رقابت‌ها گفت: تیم ایران در گروه D با تیم‌های اوگاندا، آلمان و بلژیک همگروه بود که در سه مسابقه مرحله مقدماتی موفق به شکست حریفان با نتیجه دو بر صفر شد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد صعود کرد.

آرش صادقیانی تصریح کرد: والیبالیست‌های کشورمان در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با هلند روبرو شدند و این تیم را نیز شکست دادند تا در مرحله یک چهارم نهایی با ایتالیا روبرو شوند و این تیم را نیز از پیش رو برداشتند.

وی با بیان این‌که از ساعت 10:30 امروز (شنبه، هشتم اردیبهشت) به وقت تهران و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفتیم، گفت: خوشبختانه با شکست این تیم راهی دیدار نهایی شدیم.

سرمربی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران با یادآوری حضور چهار تیم قدرتمند ترکیه، ایران، چین‌تایپه و آلمان در مرحله نیمه‌نهایی گفت: ایران با شکست چین تایپه به فینال صعود کرد و در طرف مقابل تیم آلمان هم موفق به شکست سه بر دو ترکیه شد و به دیدار نهایی صعود کرد تا حریف ایران در فینال شود.

وی در پایان گفت: تا کنون مسابقات به صورت دو برد از سه ست برگزار شده بود و در مرحله نیمه‌نهایی و دیدارهای رده‌بندی و فینال، رقابت‌ها به صورت سه برد از پنج ست برگزار می‌شود.

دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان ساعت 19 روز یکشنبه نهم اردیبهشت به وقت محلی (صربستان) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است