Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال نام لژیونر ایرانی را میان گلزنان برتر خود قرار داد.

فدراسیون جهانی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) رده‌بندی گلزن‌ترین مدافعان فوتبال قرن بیست‌و‌یکم را منتشر کرد و مدافع ایرانی السلیه  رامین رضائیان در این رتبه بندی  جایگاه بیست‌و‌نهم کسب کرد.

رضاییان در دوران بازیکنی اش در مجموع   ۶۰ گل به ثمر رسانده که  ۵۲ گل آن در لیگ‌‌های باشگاهی، ۴ گل در جام‌های حذفی باشگاهی، ۲ گل در رقابت‌های باشگاهی بین‌المللی و ۲ گل نیز در تیم ملی ایران زده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرسی نخست  این رده بندی را  سرخیو راموس مدافع پاری‌سن‌ژرمن و کاپیتان سابق رئال مادرید با ۱۲۷ تصاحب کرده، مارکوس تولیو تاناکا از ژاپن با ۱۰۴ گل  به جایگاه دوم  و عبدالرحمن حشود از الجزایر به کرسی سوم رسیده اند. 

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها جلسه فوری مجلس برای بررسی حذف سرخابی ها از آسیا است نه سفر اینفانتینو! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس فوری؛ سردار آزمون گزینه اصلی یوونتوس برای جانشینی فدریکو کیه زا ایجنت توانزبه: ظاهرا تعصب جرارد روی لیورپول در عدم استفاده از اکسل تاثیر گذار بود دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در بازی منچستریونایتد - استون ویلا مشخص شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد

به گزارش خبرآنلاین قطعا علی دایی یکی از مفاخر فوتبال ایران و آسیا است و غیر از جنبه‌های فنی و آموختن آموخته‌هایش به نسل جدید، حتی از نظر ژورنالیستی هم به سود ماست که در فوتبال حاضر باشد و کار کند، اما راستش فضایی که این روزها ساخته شده، طوری نیست که جای دایی خیلی در آن خالی به نظر برسد. تعارف که نداریم؛ در این فوتبال حاشیه بر متن می‌چربد، پرده‌های حرمت دریده شده و روزی ۲۰ تا بیانیه و مصاحبه جنجالی منتشر می‌شود. دنیای اقتصاد نوشت:کار فنی ضعیف است و ره‌آورد چندانی ندارد. رنک لیگ ایران در رتبه‌بندی باشگاه‌های قاره مدام تنزل می‌کند و تیم‌های ملی‌مان هم یکی پس از دیگری ناکامی به بار می‌آورند، اما تا دل‌تان بخواهد دعوا و درگیری داریم، تنش‌های اعصاب خردکن و جنجال‌های زردی که حال آدم را به هم می‌زنند. در این مدت خیلی از آدم‌حسابی‌ها از فوتبال ایران رفتند یا شاید ناچار به ترک آن شدند؛ از مهدی مهدوی‌کیا که هر چقدر در هامبورگ تقدیر می‌شود در ایران مجالی برای کار آسان نمی‌یابد تا کریم باقری که در اوج موفقیت از پرسپولیس جدا شد.

راستش این است که شاید این حوزه با حال زار این روزهایش آماده همکاری محترمانه با علی دایی هم نباشد. او «عزیز» یک ملت است؛ یک سرمایه اجتماعی و چهره‌ای ملی که باید قداستش حفظ شود. آیا واقعا امروز چنین امکانی مهیاست؟ قطعا این‌طور نیست و شاید به همین دلیل هم هست که خود دایی طی یکی، دو سال گذشته به دفعات تاکید کرده منعی برای کار ندارد، با این حال خودش از وضع فعلی لذت می‌برد و ترجیح می‌دهد به فوتبال برنگردد.

هیچ‌کس دقیقا نمی‌داند دایی بهار ۹۸ با چه پشت پرده‌ای از فوتبال ایران رفت، اما اگر امروز قصد قضاوت داشته باشیم، منصفانه باید بگوییم آن اتفاق، فعل‌وانفعال‌های بعدش و نیز تصمیماتی که خود دایی گرفت، چه بسا باعث ارتقای جایگاه او نزد بخش بزرگی از مردم ایران شد. او حالا حتی نسبت نزدیک‌تری با لقب همیشگی‌اش یعنی «شهریار» دارد؛ اسطوره‌ای که در سطحی بالاتر از کشمکش‌های روزمره فوتبال ایران نشسته و از یک موقعیت معتبر و خدشه‌ناپذیر برخوردار است.

مردم ایران این دایی را مقرب‌تر هم می‌دانند؛ مردی که هرازگاهی یک ویدئو از او در جایگاه ممتازش منتشر می‌شود. گاهی دایی را در حال‌ پذیرایی از بچه‌های بهزیستی در دفتر کارش می‌بینیم و گاهی مثل همین اواخر یک بانوی ر زمی‌کار مدال قهرمانی‌اش را به او تقدیم می‌کند. حیف نیست که این جایگاه دوباره به چالش‌های فوتبال نه چندان پاکیزه ایران آلوده شود؟ 23302 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898129

دیگر خبرها

  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده‌ایم
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد