Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان- «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد که موضع حزب‌ الله حمایت از فراخوان برای گفت‌وگوی ملی بوده و با مشارکت در این گفت‌وگوی ملی موافقت کرده است.

رعد در مصاحبه با شبکه الجدید تاکید کرد که لبنان در شرایط سختی قرار دارد و پریشانی پیش آمده نیاز به گفت‌وگو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین لبنانی‌ها خود باید کشورشان را بسازند.

پیش از این «میشل عون» رئیس‌ جمهور لبنان از تمامی احزاب این کشور خواسته بود برای جلوگیری از فروپاشی دولت، بهبود اوضاع مالی و اقتصادی، گسترش تمرکززدایی اداری و مالی و استراتژی دفاعی با یکدیگر یک گفت‌وگوی ملی ترتیب دهند. با این حال «سعد الحریری» نخست وزیر مستعفی لبنان این گفت‌وگو را رد کرده و این کار را برای بعد از انتخابات پارلمانی مناسب دانسته است.

روز گذشته نیز دو تن از مسئولان لبنان فاش کردند که  آمریکا پروژه‌ تازه‌ای برای این کشور طرح‌ریزی کرده و قصد دارد فقر و گرسنگی را در این کشور افزایش دهد، همچنین فکر تجزیه لبنان و جنگ داخلی را در سر می‌پروراند.

در به وجود آمدن بحران‌های سیاسی و اقتصادی لبنان چندین عامل خارجی و داخلی وجود دارد. اعمال سیاست‌های مالی و پولی وابسته به غرب در نظام بانکداری لبنان و حمایت تمام عیار از «ریاض سلامه» رئیس کل بانک مرکزی این کشور از سوی آمریکا و سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکا، عربستان و فرانسه در این کشور باعث بحرانی مالی در لبنان شده است و در پی این بحران مردم لبنان با انواع بحران اقتصادی، اجتماعی و سیاسی روبرو شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات منطقه تحولات لبنان حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ راکت باران کریات سوراخه توسط حزب‌الله لبنان

حزب‌الله لبنان تصاویری از راکت‌باران شهرک کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی با راکت‌های کاتیوشا و فلق را منتشر کرد.

دریافت 37 MB

دیگر خبرها

  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • فیلم/ راکت باران کریات سوراخه توسط حزب‌الله لبنان
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند