Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:31:01 GMT

پست برق ۲۳۰ کیلوولت صنایع اهواز وارد مدار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۵۴۸۰

پست برق ۲۳۰ کیلوولت صنایع اهواز وارد مدار شد

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: عملیات احداث پست برق ۲۳۰ به ۳۳ کیلوولت صنایع اهواز به پایان رسیده و وارد مدار شده است.

محمود دشت‌بزرگ در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عملیات احداث پست برق ۲۳۰ به ۳۳ کیلوولت صنایع اهواز به پایان رسیده و وارد مدار شده است. این پست که با هدف پایداری شبکه برق کلانشهر اهواز طراحی و احداث شده است، ۵۰ مگاولت آمپر ظرفیت دارد و ارزش سرمایه‌گذاری آن ۲۵۰۰ میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بهره‌برداری از پست ۲۳۰ کیلوولت صنایع، ظرفیت جدیدی جهت کاهش محدودیت و جلوگیری از خاموشی در شبکه اتفاق افتاده است و کمک می‌کند که بارگیری از پست های پربار منطقه (مهدیس و اهواز) کاهش و متعادل شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بیان کرد: یکی دیگر از اهداف احداث پست برق صنایع، برق‌رسانی به شهرک های صنعتی و مشترکین جدید خانگی و عمومی در منطقه و کمک به توسعه پایدار کلانشهر اهواز است.

دشت بزرگ با اشاره به اینکه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان وظیفه تامین و پایداری برق در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد، گفت: از مهرماه ۱۴۰۰ تاکنون و با احتساب این ظرفیت جدید، ۳۶۵ مگاولت آمپر در بخش انتقال و فوق توزیع به ظرفیت شبکه تحت نظارت این شرکت در این دو استان‌ اضافه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان پست برق شرکت برق منطقه ای خوزستان کیلوولت صنایع پست برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر حسینیه اندیمشک پربارش ترین نقطه خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهر حسینیه اندیمشک با ۵۵.۵ میلی متر بارندگی پربارش‌ترین نقطه استان بوده است.
محمد سبزه زاری افزود: در این مدت نیز در شهر‌های ماهشهر ۱۷.۵، استگاه کشاورزی اهواز ۱۴.۸ میلی متر باران باریده است.


وی ادامه داد: این میزان در شهر‌های مسجدسلیمان و لالی ۸، شادگان ۵، ایستگاه صفی آباد دزفول ۳.۲، شوش ۳، بهبهان ۲.۶، ایذه ۲.۳ و  دهدز ۱.۴ میلی متر به ثبت رسید.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: بارش باران نیز در شهر‌های شوشتر ۰.۸، گتوند و اهواز ۰.۶ و رامهرمز و آبادان ۰.۱ میلی متر بوده است.

دیگر خبرها

  • رشد ۳۱ درصدی صادرات در خوزستان
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • شهر حسینیه اندیمشک پربارش ترین نقطه خوزستان
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • سیستم تله‌متری بارگیری میعانات گازی در مدار قرار گرفت
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • پست برق ۱۳۲ ‌کیلوولت‌ شاهد بهبهان برق‌دار شد
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز