Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای شهر کرج از ورود دستگاه نظارتی به موضوع احداث پناهگاه سگ‌های بلاصاحب در حلقه دره که طی قراردادی از سوی شهرداری با یک مرکز نیکوکاری انجام گرفته است، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، جواد چپردار در جلسه روز سه شنبه شورای شهر  با اشاره به نطق پیش از دستور دبیر جلسه  موضوع واگذاری زمین در حلقه دره به یک مرکز خیریه  پرداخته بود، اظهار داشت : بنده به عنوان عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست و ناظر سازمان، از ورود دستگاه نظارتی به موضوع مطلع هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان بجنورد: مبارزه با اخلال‌گران بازار در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های نظارتی باشدآغاز فعالیت تیم‌های نظارتی پس از اختصاص بودجه به مناطق شهرداری تهراننهادهای نظارتی به نحوه خرید سهام توسط هیئت مدیره یک بانک ورود کنندوی افزود:دستگاه نظارتی به موضوع احداث پناهگاه سگ‌های بلاصاحب در حلقه دره که طی قراردادی از سوی شهرداری کرج با یک مرکز نیکوکاری انجام گرفته ورود کرده است.چپردار با اشاره به اینکه از شهرداری کرج انتظار این است که تذکر دبیر شورا را ثبت و در کوتاه ترین زمان به آن پاسخ دهد، افزود در این خصوص مکاتباتی انجام شده و در حال جمع آوری مدارک و مستندات هستیم.

رئیس شورای شهر کرج همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود به اهمیت عملکرد سامانه 137 در شهرداری پرداخت و اذعان کرد: این سامانه به عنوان پل ارتباطی مستقیم شهروندان با شهرداری که مشکلات و درخواست های مردم را احصاء و اعلام می کند باید در رأس توجه مدیران قرار گیرد.

چپردار تاکید کرد: مدیران کم توجه به این سامانه و درخواست‌های اعلامی از سوی شهروندان مورد ارزیابی و تذکر قرار خواهند کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه نظارتی حلقه دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود

استاندار قم با بیان اینکه باید شرایط واگذاری زمین به مردم را تسهیل کنیم، گفت: شرایط فعلی برای مردم راحت نیست و هدف ما از ترویج مهاجرت معکوس مردم از شهر به روستا با این شرایط محقق نخواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری ظهر امروز در همایش اعضای شوراهای اسلامی استان قم که به مناسبت روز ملی شوراها در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در قرآن تأکید شده که امور خود را با خرد جمعی پیش ببرید.

وی با اشاره به اینکه انسان یک موجود اجتماعی است، مطرح کرد: خلقت انسان به‌صورتی بوده است که باید مشکلات خود را به‌صورت اجتماعی و گروهی حل کند.

استاندار قم با بیان اینکه نکات بسیاری در رابطه با اهمیت شورا و نقش خواص در شوراها وجود دارد، عنوان کرد: شوراها ارتباط نزدیک‌تری با مردم دارند و بهتر از مشکلات آگاهی دارند.

وی با تأکید بر اینکه اصل هدف خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: باید شکرگذار باشیم که خداوند توفیق خادمی و نوکری مردم را به ما داده است.

آقامیری با بیان اینکه باید شرایط واگذاری زمین به مردم را تسهیل کنیم، تصریح کرد: شرایط فعلی برای مردم راحت نیست و هدف ما از ترویج مهاجرت معکوس مردم از شهر به روستا با این شرایط محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز اصالت روستا را نیز تبدیل به شهری کرده‌ایم، یادآور شد: روستا باید خودگردان بوده و محصولات مورد نیاز خود را توسط مردم تأمین کند.

استاندار قم با بیان اینکه البته واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود، گفت: قطعاً با شورایی که خوش‌نشین را از افراد مهاجر تشخیص ندهد، برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای مصوبات خط قرمز مجموعه مدیریت استان خواهد بود، اذعان کرد: عملکرد 11 نفر از مدیران کل استانی در حال بررسی است و قطعاً اتفاقی در این راستا رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود
  • حمله سگ بلاصاحب به پسر ۱۲ ساله در کرج
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • ببینید | خبر بد هواشناسی برای این استان‌ها؛ ورود سامانه بارشی قوی در راه کشور
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد