Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان از البرز- سردار سپهر گفت: طرح حاج قاسم سلیمانی، موثرترین و ارزان‌ترین راه مقابله با کرونا است، زیرا این طرح ما را برای روز‌های سخت آماده می‌کند و تمام زیرساخت‌های علمی لازم را دارد.

طرح حاج قاسم سلیمانی به شناسایی بیماران کرونایی و ارائه خدمت به آنان در منازل می‌پردازد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در جلسه مقابله با این ویروس در البرز می‌گوید: در اپیدمی‌ها ابتدا باید اقتدار مدیران ستاد اعمال شود تا بتوان ضمانت اجرای درست تصمیمات را ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، فرهنگ سازی و توانمندسازی مردم باید درست اجرا شود، زیرا فقط با همراهی مردم به موفقیت می‌رسیم و اگر مردم آموزش ببینید، بار وزارت بهداشت کم می‌شود.

سردار سپهر گفت: تجاربی که در مقابله با ویروس کرونا به دست آورده ایم حتما باید ثبت شود تا در آینده بتوان از آن استفاده کرد.

دبیر ستاد سلامت مدیریت بیماری کرونا نیز گفت: ۲۲هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای افزایش و تقویت تجهیزات پزشکی درنظر گرفته شده است.

ویسی می‌گوید: اگر ۹۵ درصد از جامعه استفاده از ماسک را در دستورکار خود قرار دهند، شیوع امیکرون تا ۳۵درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

به گفته او، مبنای رنگ‌بندی‌های کرونایی، باید مراجعات سرپایی باشد و از آن‌جا که تزریق واکسن میزان بستری هارا کاهش داده است دیگر نمی‌توان آن را ملاک رنگ‌بندی قرار داد.

استاندار البرز نیز گفت: باید تلاش کنیم و دقت لازم را به خرج دهیم تا عادی‌انگاری در مقابله با کرونا بالانرود.

به گفته عبداللهی، باید تبلیغات تزریق دز سوم واکسن کرونا را افزایش پیدا کند تا میزان آن در سطح استان از ۱۵ درصد بیشتر شود.

انتهای پیام/د. خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقابله با کرونا سردار سلیمانی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز پیش از ظهر یکشنبه از پروژه ادامه بلوار ماهان و در امتداد آن بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهید ناصربخت که به دانشگاه خوارزمی نیز می‌رسد، بازدید کرد.

تکمیل این مسیر، بار زیادی از ترافیک خیابان شهید بهشتی و گره‌های ترافیکی در محدوده حصارک کرج را کاهش می‌دهد و سبک می‌کند.

استاندار البرز در این بازدید که با همراهی مهرداد کیانی شهردار کرج انجام شد، بر ضرورت تکمیل این پروژه و رفع موانع و معارضان آن تاکید کرد.

کد خبر 6090704

دیگر خبرها

  • روش‌های پیشگیری و قطع ریزش موی سر، ابرو و مژه
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج