Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله نادری ظهر روز سه شنبه در جلسه کمیسیون آرد و نان دشتی افزود:  در روزهای اخیر شهروندان شهرستان برای تامین نان مورد نیاز با مشکلاتی مواجه بودند که پیگیری‌های بعمل آمده سهمیه آرد شهرستان افزایش یافته است.

وی افزود : سهمیه آرد روزانه شهرستان  به ۵۰۰ کیسه افزایش یافته است که امیدوارم با نظارت مستمر و همراهی متصدیان نانوایی ها از این پس  شهروندان برای تامین نان مورد نیاز روزانه مشکلی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری گفت: در زمان حاضر  ۳۵ بازرس به صورت مستمر در زمینه رعایت ساعات پخت، بهداشت فردی و محیط و با  کیفیت خوب نان نظارت خواهند داشت.

فرماندار دشتی  بااشاره  به فروش آرد توسط برخی نانوایی ها  و عدم رعایت ساعت پخت افزود: با تخلفات نانوایی ها در زمینه فروش آرد در بازار آزاد و عدم رعایت شیوه های نامه های بهداشتی و ساعات پخت  به شدت برخورد خواهد شد وبا دستور کمیسیون تعزیرات ویژه گندم آرد و نان نانوایی پلمپ و سهمیه آن قطع خواهد شد.

وی با تاکید بر رعایت پخت نان در سه وعده صبح، ظهر و عصر توسط تمام نانوایی ها از بازرسان خواست  با نظارت مستمر و منظم زمنیه تامین نان خوب و با کیفیت برای شهروندان فراهم کنند.

برچسب‌ها بوشهر آرد ایرنا شهرستان دشتی سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر آرد ایرنا بوشهر آرد ایرنا شهرستان دشتی سازمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز

بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز گفت: پیرو گزارش واصله به واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان در خصوص حمل ۳ لاشه دام سبک با ماشین شخصی از کشتارگاه دام شهرداری به محل قصابی، واحد متخلف با دستور دادستانی و حضور کارشناسان دامپزشکی و پلیس اماکن پلمب گردید.

بهروز حقیقی با اشاره به اینکه هر گونه کشتار دام خارج از ضوابط بهداشتی دامپزشکی کشتار غیر بهداشتی تلقی می‌گردد گفت: حمل و نقل دام کشتار شده در کشتارگاه می‌بایست با ماشین سردخانه دار دارای مجوز دامپزشکی انجام شود است و در غیر اینصورت تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می‌گردد و بازرسان بهداشتی دامپزشکی با واحد‌های متخلف از طریق مراجع قانونی برخورد می‌نمایند.

حقیقی می گوید: شهروندان محترم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و با نشان دامپزشکی درج شده بر روی محصولات خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این خصوص سریعا به اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز در پایان به عرضه کنندگان متخلف فرآورده‌های خام دامی هشدار داد در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی دامپزشکی که سلامت و بهداشت عمومی مصرف کنندگان را به خطر بیندازند با قاطعیت برخورد خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز