Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرشید سمیعی در مورد جلسه امروز کمیته استیناف فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر اظهار داشت: این جلسه طبق درخواست باشگاه گل‌گهر برگزار شد. ابتدا گل‌گهر مطالب خود را بیان کرد و سپس سه باشگاه پیکان، استقلال و سپاهان هم پاسخ‌های خود را ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو نوبت این مسئله تکرار شد اما چیزی که ادله یا مستند جدیدی باشد که در جلسه بدوی مطرح شده باشد در جلسه امروز کمیته استیناف مطرح نشد.

وی افزود: مطالب تکرار مکررات و همان قبلی‌ها ب ود و چیز جدیدی نبود. کمیته استیناف هم اعلام کرد این مسائل را بررسی خواهد کرد ممکن است خیلی سریع جواب بدهند یا اینکه وقت بیشتری را صرف کنند. استعلام‌هایی را اخذ کرده و با افراد دیگری بخواهند صحبت کنند. از لحاظ فنی مسائل مانند سابق بود و شاید نظر شخصی من این باشد.

معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره اینکه آیا انتظار دارد کمیته استیناف رأی کمیته انضباطی را تأیید کند، عنوان کرد: انتظار، درخواست و خواسته من این است. رأی قبلی تأیید شود اما مسئولیت با کمیته استیناف است. نمی‌توانیم برای کسی تعیین تکلیف کرده و مثل باشگاه‌های دیگر بگویم باید رأی اینگونه یا آنگونه شود. خواسته و درخواست ما این است رأی کمیته انضباطی تأیید شود اما آن جایی که این موضوع را تشخیص می‌دهد کمیته استیناف است که اعضایش مستقل و با تجربه هستند. ان‌ شاءالله آنچه خواسته ما است اتفاق بیفتد.

سمیعی در مورد وضعیت اعتراض باشگاه فولاد به استفاده استقلال از سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند پاسخ داد: نامه‌ای که باشگاه فولاد به سازمان لیگ زد شکوائیه نبود و استعلام بود در ذیل این نامه اشاره شده که اتهامی را متوجه باشگاه استقلال نمی‌کنیم و این نامه شکوائیه نیست زیرا در نامه شکوائیه باید اتهامی متوجه کسی باشد. سازمان لیگ هم جواب نداد و گفت برای پاسخ دادن به استعلام‌ها مکلف نیستند. زیرا اگر بخواهد پاسخ استعلام فولاد را بدهم از فردا از هم استعلام می‌کنند و می‌خواهند مدارک همدیگر را ببینند.

وی اضافه کرد: سازمان لیگ به فولاد گفت اگر مدعی چیزی است باید شکایت کند. به این دلیل که فولاد مهلت قانونی را برای شکایت از دست داده بود در نتیجه هیچگونه شکایتی از این باشگاه علیه استقلال تاکنون ثبت نشده است.

معاون حقوقی باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا کمیته استیناف بازه زمانی را برای اعلام رأی خود در پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر اعلام کرده است، پاسخ داد: اصلاً زمانی مشخص نشد گفتند ممکن است خیلی سریع‌ رأی بدهند یا اینکه زمان بیشتری را صرف پرونده کنند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته استیناف گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل

به گزارش همشهری آنلاین، پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدارهای حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

کد خبر 847447 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف