Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:56:03 GMT

سالم سازی سواحل بوشهر جدی‌تر دنبال شود

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۶۰۳۵

سالم سازی سواحل بوشهر جدی‌تر دنبال شود

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی عصر سه‌شنبه در نشست ستاد ساماندهی سواحل شهرستان بوشهر اظهار داشت: در راستای رسیدگی به ساجل بوشهر باید اقدامات مناسب از سوی دستگاه‌های مربوطه دنبال و پیگیری شود.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل‌های مربوطه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان بوشهر برای سالم سازی سواحل باید همه ادارات جلسات و بازدیدهای مستمر را انجام داده و نقاط قوت و ضعف شناسایی و پیگیری‌های لازم در راستای رفع مشکلات انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بوشهر تاکید کرد: کمیته آموزش توسط اداره بنادر و دریانوردی تشکیل شود و بایتسی نسبت به برگزاری هر ۱۵ روز جلسات سواحل اقدامات لازم انجام شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه وظایف مربوط به ساماندهی، نظارت و هماهنگی امورات مربوط به سواحل کشور بر عهده وزارت کشور است، دستگاه‌های مختلف وظیفه دارند در راستای تأمین منابع مالی، ایجاد زیر ساخت‌ها، تأمین تجهیزات و تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با وزارت کشور همکاری کنند

رحیمی تاکید کرد: بازدید از سواحل و گزارش نواقص و ارائه پیشنهادات لازم را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 5397622

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر صالح رحیمی فرمانداری بوشهر ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه قاسم سلیمانی آمار کرونا گرگان آلودگی هوا عکس استانها ایلام سانحه تصادف شیوع کرونا واکسن کرونا خسارات سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضاییه، اظهار کرد: پیشاپیش شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گویم. همانطور که مستحضر هستید در زمان امام صادق (ع) فرصتی برای نشر، ترویج و گسترش معارف بلند اسلامی فراهم آمد و شاگردان مبرزی از متکب ایشان آموختند و به تبلیغ اسلام واقعی پرداختند. همچنین روز معلم و شهادت استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم؛ استاد مطهری از شاگردان مکتب امام صادق (ع) و متخلق به اخلاق اسلامی بودند.

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود