Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:12:26 GMT

میزبانی یزد از کارگران کشور در ۳ رشته ورزشی

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۶۲۲۲

میزبانی یزد از کارگران کشور در ۳ رشته ورزشی

به گزارش خبرنگار مهر، جمال تقی نژاد در دومین نشست هم اندیشی هیات ورزش کارگران استان یزد که به میزبانی هیات ورزش کارگران شهرستان ابرکوه برگزار شد، اظهار داشت: قرار است این جلسات به صورت دوره ای و به میزبانی هیات های شهرستانی برگزار شود تا تمام اعضا با محدودیت ها و ظرفیت های موجود ورزشی هر شهرستان آشنا شده و برای بهبود شرایط ورزش کارگری تلاش بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مصوبات جلسه قبل افزود: برخی از مصوبات از سوی اعضای هیات استان انجام شده ولی در مجموع عملکرد عالی نداشتیم؛ برخی از برنامه های پیش بینی شده از جمله آموزش، مسابقات انتخابی و حتی اعزام تیم‌های کارگری تحقق پیدا نکرده و تا پایان سال باید به صورت ویژه در این زمینه ها فعالیت شود.

رئیس هیات ورزش کارگران استان یزد همچنین با اشاره به میزبانی سه رویداد قهرمانی کارگران کشور در دو ماه آینده گفت: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با فدراسیون ورزش کارگری کشور همچنین برگزاری جلسات متعدد در زمینه میزبانی از کارگران کشور، سعی داریم در دو ماه باقیمانده از سال جاری، سه رویداد کشوری را برگزار کنیم؛ برگزاری قطعی این مسابقات منوط به صدور مجوز از سوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کروناست.

وی، افتتاح دفتر هیات ورزش کارگران ابرکوه را قابل تحسین عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری منظم جلسات هم اندیشی هیات های شهرستانی باعث شناسایی ضعف ها و نقاط قوت شهرستان در زمینه فرهنگی و ورزشی کارگران می شود؛ برای اینکه تحول چشمگیری در حوزه ورزش کارگری در سطح شهرستان ها را شاهد باشیم، نیازمند انتخاب اعضای توانمند در بدنه هیات های شهرستانی هستیم.

در ادامه این نشست هریک از اعضای هیات استان گزارشی از عملکرد خود در سه ماهه سوم سال را ارائه کردند و برای بهبود شرایط ورزش کارگری هم اندیشی صورت گرفت؛ همچنین اعضای هیات ورزش کارگران شهرستان ابرکوه احکام خود را از سوی امام جمعه این شهرستان و دیگر مسئولان دریافت و فعالیت خود را آغاز کردند.

کد خبر 5397640

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد اداره کل ورزش و جوانان استان یزد اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان يزد ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه قاسم سلیمانی آمار کرونا گرگان آلودگی هوا عکس استانها شیوع کرونا ایلام سانحه تصادف خسارات سیلاب واکسن کرونا هیات ورزش کارگران ورزش کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان

ایسنا/کرمان امروز ۱۱ اردیبهشت ماه فرماندار رفسنجان با همراهی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر به سطح شهر مراجعه و با اهدای گل به کارگران ، روز کارگر را به آنها تبریک گفتند.

حسین رضایی در حاشیه این اقدام، با تبریک روز کارگر با بیان اینکه این سخت‌کوشان به عنوان پیشانی تولید نقش مهمی در چرخه اقتصاد و تولید کشور دارند، گفت: در دین مبین اسلام نیز به اهمیت کار و کارگر پرداخته شده است.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: ما در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کارگری بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ۲۰ درصد یعنی عمده آن‌ها در معدن مس سرچشمه فعالیت دارند.

وی افزود: تولیدات کارگران در رفسنجان در همه حوزه‌ها اعم از کاشی و سرامیک، قطعه ماشین(رینگ آلومینیوم)، مس، پوشاک، دستکش و ملزومات بیمارستانی است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر گفت: محور تحقق شعار سال کارگران سخت ‌کوش واحدهای صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات این قشر را جزء برنامه‌ محوری خود می‌دانیم.

محمود شریفی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

وی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و اضافه کرد: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • افزایش حداقل دستمزد به‌جای حق مسکن/ پیشنهادی بررسی می‌شود که کارگران پس از ۵ سال کار دائمی شوند
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!