Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تا دو هفته آینده گزارشی را از ترک فعل‌ها در فدراسیون فوتبال در مورد حذف سه باشگاه فوتبال کشورمان از لیگ قهرمانان آسیا به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه می‌کند. احمد راستیه مردم نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز حواشی صورت گرفته در حوزه فدارسیون فوتبال و به ویژه حذف باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان از لیگ قهرمانان آسیا با حضور سجادی وزیر ورزش و نمایندگان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به جز سه باشگاه ایرانی، باشگاه‌های دیگری هم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده‌اند، اما آنطور که در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده مابقی باشگاه‌ها توسط فدراسیون‌های فوتبال و کشور خودشان به دلیل عدم تکمیل مدارک و مستندات خواسته شده حذف شده‌اند، اما سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر توسط AFC از لیگ قهرمانان آسیا حذف شته‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت:‌در نهایت تصمیم و جمع‌بندی کمیسیون براین شد تا وزارت ورزش و جوانان تا دو هفته آینده به صورت مکتوب گزارشی را از ترک فعل‌های صورت گرفته در فدراسیون فوتبال در مورد حذف سه باشگاه فوتبال کشورمان از لیگ قهرمانان آسیا به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه کند.

منبع: فارس

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: فوتبال فوتبالیست فوتبال آسیا فوتبال ایران لیگ قهرمانان آسیا کمیسیون فرهنگی مجلس سه باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبشهت ماه) مجلس و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول شماره ۱۲ با عنوان «هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی موضوع ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: طبق محاسبات ما در زمان تصویب بخش اول بودجه مقرر شد که یک درصد هزینه‌های شرکت‌های دولتی برای مسائل فرهنگی هزینه شود که اعتبار آن بالغ بر ۲۸ همت می‌شد، اما دولت در جداول ۳۶ همت را برای توزیع آورده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با همکاری کمیسیون فرهنگی اصلاحاتی را در این جداول اعمال کرد که یکی از این اصلاحات، اختصاص منابع بیشتری به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم و بهداشت و درمان بود.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: امسال برای اولین‌ بار بودجه در مرحله اول به شکلی تصویب شد که کسی نمی‌تواند بودجه حوزه فرهنگ را پرداخت نکند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۱۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت