Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال به جای آن که پاسخ ابهامات را بدهد، شروع به اهانت کرده و متاسفانه چون انگار تصور می کند نظارتی از طرف هیچ نهادی روی کار فدراسیون وجود ندارد، به خودش اجازه داده صفت های خود و روسایش را به منتقدین نسبت بدهد. این یادداشت در پاسخ به اهانت های شب گذشته حسین شریفی نوشته شده و آخرین پاسخ به این پدیده جدید فوتبال است و اهانت و تهمت بعدی او قطعا پیگیری قضایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه طرفداری این حق را برای خود محفوظ می داند...

حسین شریفی که در رادیو شبیه منتقدین کار می کرد و خودش را منتقد جا زده بود، همین که در فدراسیون فوتبال پست گرفت، نقادی یادش رفت و حالا به منتقدین اهانت می کند و تهمت می زند. گاهی اوقات شک می کنیم مبادا تمام آن نقدهای رادیویی برای رسیدن به میز و صندلی بوده باشد وگرنه نمی شود که یک نفر در رسانه منتقد باشد و حتی از بیمه و بازنشستگی رییس سازمان لیگ ایراد بگیرد اما همین که پایش به فدراسیون رسید سند تخلف آشکار رییس و نایب رییس فدراسیون فوتبال را نبیند و به منتقدین توهین کند.

به گزارش طرفداری، در حالی که رسانه های ورزشی همچنان منتظر هستند فدراسیون فوتبال توضیح بدهد به چه دلیل حمیدرضا مهرعلی 31 هزار و 430 یورو هزینه سفر شهاب عزیزی خادم، غلامرضا علیخانی و عبدالرضا موسوی به آلمان را به شکل غیر قانونی از حساب شرکت دی اچ اف پرداخت کرده تا امروز شاهد آبرو ریزی در فوتبال باشیم و شرکت بالادستی شرکت آلمانی به فدراسیون نامه بزند و با ارائه سندی که خجالت آور است (لیست هزینه های آقایان در آلمان ضمیمه نامه بود) پولش را از فدراسیون بخواهد، سخنگوی فدراسیون به جای پاسخگویی به پرسش رسانه ها در گفتگو با خبرگزاری ایرنا شروع به اهانت و تهمت به منتقدین کرده و حرف های خنده داری را مطرح کرده که یک به یک جای پرسش دارد.

سه روز پیش هم خبرگزاری فارس از فدراسیون فوتبال پرسیده بود پشت پرده حمایت عزیزی خادم از قرارداد با شرکت اسراییلی چیست؟ که این سوال هم همچنان بی پاسخ مانده است. عزیزی خادم اگر جواب نمی دهد، سکوت اختیار می کند اما رویه سخنگو تفاوت دارد و او به جای سکوت، تهمت می زند.

حسین شریفی در رادیو تهمت می زد و دروغ می گفت؟

حسین شریفی که قبل از حقوق بگیر شدن در فدراسیون فوتبال، منتقد بوده و در رادیو به حدی نقد می کرده که حتی حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ را کارگر معدن خواف معرفی کرده بوده، حالا که از فدراسیون حقوق می گیرد، می گوید؛

در ۱۰ ماه گذشته که فدراسیون فوتبال جدید مستقر شده است خیلی ها به دنبال ایجاد حاشیه بودند و در این مدت از هیچ تلاشی دریغ نداشتند. برخی از آنهایی که منافعشان به خطر افتاد یا دستشان از بسیاری از مسایل کوتاه شد به شیوه های مختلف سعی در فرافکنی، افترا، دروغ و تهمت داشتند.

قبل از هر چیز باید سوال کرد طبق منطق سخنگوی فدراسیون، آیا آن زمان که حسین شریفی از سازمان لیگ انتقاد می کرد منافعش قطع شده بود؟ نمی شود که نقد او از روی خیرخواهی بوده باشد و نقد دیگران از روی بد ذاتی؟ ضمنا لازم است حسین شریفی بگوید کدام نقد رسانه طرفداری دروغ و تهمت و افترا بوده؟ حضور اشکان شاهپوری در جلسه رسمی با کاردار سفارت؟ وارد کردن طراح سوپر مارکت به قرارداد آل اشپورت؟ مذاکره با شرکت مشکوک هنگ کنگی و بلژیکی جا زدن شرکتی که در هنگ کنگ ثبت شده؟ بی پاسخ گذاشتن نامه ای که در آن به صراحت ذکر شده بود یک دستگاه VAR مورد تایید فیفا در ایران است و نیاز نیست سیستم بخرید یا اجاره کنید؟ همسفر و همسفره شدن با علیرضا حائری پناهنده سیاسی مقیم لندن در لیتوانی؟ بردن افراد متفرقه به سفرهای تیم های ملی فوتبال و فوتسال؟ ورود مریدان جادوگر بدنام کرج به تشکیلات فوتبال؟ فقدان شفافیت مالی در فدراسیون که صدای اعضای مستقل هیات رییسه را هم در آورده؟ دخالت های بیجای مشاوران شهاب عزیزی خادم که باعث اعتراض و استعفای احمدرضا براتی شد؟ صحت گزارش دو شب قبل طرفداری هم که اثبات شد و مدیرعامل توسعه بازرگانی برنا تایید کرد گزارش طرفداری جعلی نبوده و فدراسیون با تخلف مهرعلی هزینه سفر عزیزی خادم و همراهانش  را به یکی از شرکت های تابعه آنها بدهکار است. (اینجا بخوانید)

فدراسیون با شرکت مشکوک هنگ کنگی قرارداد بست؟

با این که شهاب عزیزی خادم هنوز هم با آه و حسرت از منتفی شدن توافق انجام شده با شرکت مشکوک هنگ کنگی حرف می زند، سخنگو در ادامه افاضاتش، می گوید:

 این افراد در ابتدای امر به موضوع VAR ایراد گرفتند، در این مسیر به آنچه می خواستند برسند، نرسیدند و ترفندهای مختلف را در پیش گرفتند.

جان؟ نرسیدند؟ یعنی الان اسباب بازی هنگ کنگی از طریق دینا گروپ وارد ایران شده؟ یا شهاب عزیزی خادم دروغ می گوید که جلوی عقد قرارداد با شرکت هنگ کنگی گرفته شده یا حسین شریفی از همه جا بی خبر است. رسانه طرفداری از همان ابتدا اعتقاد داشت عقد قرارداد با شرکت مشکوک هنگ کنگی که ست تاپ باکس را به جای سیستم کمک داور ویدیویی جا زده، اشتباه است و فدراسیون نباید با شرکتی که با یک دلار هنگ کنگ به ثبت رسیده، قرارداد ببندد و پای افراد وابسته به رژیم تل آویو را به فوتبال ایران باز کند. رسانه طرفداری غیر از این هیچ نیت دیگری نداشت و هرگونه تهمت به این رسانه پیگرد قانونی دارد. رسانه طرفداری همین حالا هم به قرارداد با شرکتی که امریکایی است و روسی معرفی شده معترض است و قطعا پس از تکمیل تحقیقات ابتدایی، گزارش کاملی در خصوص رویه غلط فدراسیون و شرکتی که به نظر می رسد بدون طی شدن روال قانونی جایگزین شرکت مشکوک هنگ کنگی شده، می نویسد.

منافع ملی را چه کسی به خطر انداخت؟ طرفداری با شیاد و کلاهبردار همسفر شد؟

سخنگوی فدراسیون که به درجه توجیه گری اعظم رسیده، در ادامه درباره اساسنامه گل واژه تولید می کند و می گوید: 

همین افراد وقتی تیرشان به سنگ خورد به دنبال اساسنامه بودند و تا به قول خودشان چنین و چنان شود. همین ها در گام بعدی از شرکت های بیگانه ای نام بردند تا منافع ملی را تحت الشعاع قرار دهند.

منافع ملی را کسانی تحت شعاع قرار دادند که رفقای شان را به سفرهای خارجی بردند و با یک شیاد کلاهبردار که دنبال باج خواهی و اخذ غرامت از فوتبال ایران است در لیتوانی هم سفر و همسفره شدند و عکس های شان با این مدعی خسارت چند میلیون یورویی از فوتبال ایران موجود است. اگر یادتان نیست این لینک داخل پرانتز را حتما باز کنید و بخوانید (شاکی 3/5 میلیون یورویی فوتبال ایران شناسایی شد؛ رفیق صمیمی عزیزی خادم، همکار قدیمی مهرعلی + عکس)

علیه منافع ملی کسانی اقدام کرده اند که پای یک رمال بی مقدار که خودش و همسرش جادوگری می کنند و طلسم می نویسند را دوباره به فوتبال ایران باز کردند. درباره شرکت بیگانه هم نمی دانیم منظورشان کدام شرکت است؟ مگر بیگانه تر از سیمپلی لایو هم داریم که فدراسیون وکیل مدافع اش شده و به خاطرش از طرفداری شکایت کرده؟ فدراسیون در حمایت از یک شرکت بیگانه، در بیانیه سراسر اهانت آمیزش به طرفداری تهمت زده و سپس از یک رسانه داخلی در حمایت از یک شرکت خارجی شکایت کرده، آن وقت شریفی می گوید منتقدین با شرکت های بیگانه منافع ملی را تحت شعاع قرار دادند. اگر ناراحت نمی شوید منافع ملی را کسانی به خطر انداختند که مهدی مهدوی کیا را به بازی عادی سازی رابطه اسراییل و کشورهای منطقه فرستادند. کسانی که با چماق تعلیق مردم را می ترسانند و با این دروغ بزرگ که تیم ملی جام جهانی را از دست می دهد، دست به تشویش ذهن مردم می زنند و افکار عمومی را نگران می کنند. همان ها که خوب می دانند اگر اساسنامه اصلاح نشود، خودشان باید بروند اما ماندن خودشان را به تیم ملی گره می زنند و می گویند اساسنامه اصلاح نشود، تیم ملی را از جام جهانی کنار می گذارند!

دوستان با چه رویی به رسانه برمی گردند؟

حسین شریفی که احتمالا زبانم لال خودش قبل از آن که سخنگوی فدراسیون شود، درروغ پرداز بوده و دنبال منافع خودش می رفته و ناجوانمردانه افکار عمومی را تحت تاثیر قرار می داده، حالا همین تهمت ها را به رسانه های منتقد می زند و می گوید:

تمام این ها از واقعیت به دور است و این مساله در ادامه دروغ پردازی همان افرادی است که به دنبال منافع خود هستند و در این راه با استنادهای ناجوانمردانه سعی دارند افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهند.

ناجوانمردانه تر از این هم مگر داریم که در اردوهای ملی ول بگردیم و  هر روز سر تمرین تیم ملی بانوان باشیم و اسم مان را به زور در لیست مسافران سفر بانوان به جام ملتها بگنجانیم و سوژه خنده همکار و غیر همکار شویم و آن وقت بقیه را ناجوانمرد بنامیم؟ البته حسین شریفی که اهل این کارها نیست و این وصله ها به او نمی چسبد اما بد نیست به دوستانش که به آدم های فیک پول می دهند در اینستاگرام به منتقدین تهمت بزنند و به دروغ همه را به باج خواهی متهم کنند و بعد اسکرین شات صفحه ای که 50 فالوور دارد را از طریق یک معلوم الحال که نماد اخاذی و باج خواهی از اهالی ورزش است، در گروه بچرخانند تذکر بدهد دست از این رویه کثیف بردارند و به روزی فکر کنند که دوره حقوق گرفتن شان در فدراسیون تمام شود. آن وقت با چه رویی می خواهند به رسانه برگردند؟ 

حسین شریفی چرا فکر می کند در ازای حقوقی که از فدراسیون می گیرد حتما باید به منتقدین تهمت بزند و اهانت کند؟ او که صدای خوبی دارد می تواند همین حقوق را از رادیو هم بگیرد. حسین شریفی چرا یادش رفته اگر میز سخنگویی فدراسیون وفا داشت که به نفر قبلی وفا می کرد و به شریفی نمی رسید. او با چه رویی می خواهد به رسانه برگردد؟

نکن، چوپان دروغگو نباش، پینوکیو نشو!

... و اما می رسیم به جذاب ترین بخش مصاحبه؛ آن جا که قرار است حسین شریفی بگوید ماجرای 31 هزار و 430 یورویی که حمیدرضا مهرعلی از حساب یک شرکت برای سفر رییس فدراسیون و همراهانش به آلمان خرج کرده، چیست؟ سخنگوی فدراسیون به جای پاسخگویی به این پرسش، از شرکتی که طلب شرکت زیر مجموعه اش را خواسته، طلبکار می شود؛

 در خصوص شرکتی که عنوان می شود باید بگویم نامه مورد اشاره دیروز به فدراسیون فوتبال رسیده و امروز در اختیار ما بود. این نامه در دپارتمان حقوقی، حراست و بخش نظارتی مورد بررسی قرار گرفت و باید بگویم این شرکت هیچ مراوده مالی با فدراسیون فوتبال نداشته است. آنها  به نمایندگی از شرکتی دیگر مدعی العموم شده اند که آن شرکت ماهیت مستقلی دارد. این هزینه هایی که از آن صحبت می شود تنها یک شایعه و فرافکنی است.  مراجع ذیصلاح در وزارت صمت نیز باید از کیان خود دفاع کنند چرا که این حق را برای خود محفوظ می دانیم که ادعای واهی این شرکت را مورد پیگیری قانونی قرار داده و با مسببان این رفتار ناشایست و به دور از اخلاق برخورد کنیم و تا لحظه آخر پای شکایت خود هستیم و امروز این مساله در درپاتمان حقوقی و حراست فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گرفت. 

تا به امروز هیچ سندی که با ادعای مطرح شده مطابقت داشته باشد وجود ندارد و آنچه آنان مطرح می کنند چند ده برابر واقعیتی است که وجود دارد. 

 اما ساعتی پیش مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی برنا در گفتگو با اخبار ورزشی تلویزیون اعلام کرد نه نامه جعلی است و نه طلب آنها از فدراسیون فوتبال دروغ بوده و حتی قویا تاکید کرد مهرعلی تخلف کرده و فدراسیون باید این پول را به آنها بپردازد. حالا دوست داریم حسین شریفی به ما بگوید برای او واقعا زشت نیست که ادعا کند این شرکت ادعای واهی مطرح کرده و حتی وزارت صمت را تهدید کند و به یک روز نکشیده معلوم شود اصلا راست نگفته است؟ حسین شریفی مگر چقدر حقوق می گیرد که از خودش چوپان دروغگو و پینوکیو می سازد؟ چه کسی گفته سخنگو باید تهدید کند و تهمت بزند؟ ما حسین شریفی شاغل در رادیو را دوست داشتیم (نه این حسین شریفی که دائم التوجیه و دائم التوهین شده) و امیدواریم دست از این رویه اش بردارد. 

با آبروی حراست فدراسیون بازی نکنید

حسین شریفی اگر به فکر خودش نیست، به فکر آبروی حراست فدراسیون باشد. می گویند رییس حراست فدراسیون امروز با این اطمینان که نامه رسیده به فدراسیون جعلی است، با توپ پر به شرکت توسعه بازرگانی برنا رفته و آنجا تازه متوجه شده هم نامه واقعی است و هم فدراسیون بدهکار است. برای او زشت نیست که رییس حراست فدراسیون فوتبال را با این ادعا که نامه جعلی است به دفتر شرکت توسعه بازرگانی برنا بفرستد و مدیر حراست فدراسیون با توپ پر به جلسه برود و آنجا متوجه شود نامه جعلی نیست و فاکتورهای ارسالی واقعی است و فدراسیون به خاطر تخلف مهرعلی به این شرکت بدهی دارد؟ حراست فدراسیون و بخش حقوقی فدراسیون باید حرمت داشته باشد. آن از غلامرضا رفیعی که به قول احمدرضا براتی در هر کاری دخالت می کند و حرمت بخش حقوقی فدراسیون را از بین می برد و این هم از شهاب عزیزی خادم و حسین شریفی که با اطلاعات غلط، حمیسی را به جلسه می فرستند و باعث می شوند مدیران شرکت طرف حساب فدراسیون تصور کنند حراست فدراسیون یا از همه جا بی خبر است یا عامدانه خودش را به نا آگاهی می زند.

رسانه طرفداری با پوزش از مخاطبان خود که شاید این بحث از حوصله شان خارج باشد، برای آخرین بار از حسین شریفی می خواهد دست از این رویه اهانت بردارد و وقتی حرفی برای گفتن ندارد، به جای اهانت و تهمت، سکوت کند.

 

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد جلسه فوری مجلس برای بررسی حذف سرخابی ها از آسیا است نه سفر اینفانتینو! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس فوری؛ سردار آزمون گزینه اصلی یوونتوس برای جانشینی فدریکو کیه زا ایجنت توانزبه: ظاهرا تعصب جرارد روی لیورپول در عدم استفاده از اکسل تاثیر گذار بود دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در بازی منچستریونایتد - استون ویلا مشخص شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شرکت مشکوک هنگ کنگی سخنگوی فدراسیون فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم قرارداد با شرکت حراست فدراسیون رسانه طرفداری حسین شریفی فوتبال ایران منافع ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون در حاشیه مراسم استقبال از اعضای تیم ملی فوتسال پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ اظهار داشت: پتانسیل فوتسال کشورمان در این مسابقات نشان داده شد و امیدواریم در جام جهانی فوتسال در ازبکستان در شهریور ماه باعث شادی مردم شویم و سطح فوتسال و استعدادهای‌مان را به دنیا نشان دهیم. تیم‌های منطقه کافا که خودمان عضو هیئت رئیسه آن هستیم، پیشرفت قابل توجهی به واسطه سرمایه‌گذاری روی فوتبال و فوتسال کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۴ تیم از کافا به جام جهانی فوتسال راه پیدا کرده‌اند که جای خوشبختی برای ما خواهد بود. فوتسال ایران باعث رشد چشمگیر این منطقه شده است. مربیان ایرانی در کشور‌های مختلف از جمله افغانستان حضور دارند و این نشان می‌دهد فوتسال روند رو به رشدی را دنبال می‌کند.

ممبینی درباره آخرین وضعیت حامیان مالی تیم‌های ملی فوتبال گفت: مشکلات ما بودجه‌ای است که فدراسیون باید در اختیار بگیرد. فضای فوتبال به شکلی است که باید اسپانسری را بالا ببریم. تا زمانی که بحث حق پخش تلویزیونی حل نشود، شاید اسپانسر‌ها نیز رغبتی برای جلو آمدن نداشته باشند. در دولت جدید و البته در مجلس اتفاقات خوبی می‌افتد و وزیر ورزش مدام پیگیری می‌کند. امیدوارم با گرفتن حق پخش برای فدراسیون و باشگاه‌ها روند رو به رشدی برای فوتبال‌مان داشته باشیم.

دبیرکل فدراسیون درباره پاداش‌های در نظر گرفته شده برای اعضای تیم ملی فوتسال گفت: در طول برگزاری مسابقات یکسری پاداش‌ها که شاید چشمگیر نباشد به بازیکنان دادیم. فردا جلسه‌ای داریم تا میزان پاداش‌ها را با رعایت یکسری پروتکل‌ها بیشتر کنیم. این بحث برای کلیه تیم‌های ملی است. تیم ملی بانوان زیر ۱۸ سال قهرمان کافا شده و فوتبال ساحلی نیز به مقام سوم جهان دست یافته است. همه این‌ها باعث شده است که راهکاری داشته باشیم تا بتوانیم زحمات بازیکنان را جبران کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت استفاده از سیستم‌های VAR در فوتبال ایران اظهار داشت: تا یکسری اتفاقات نیفتد، نمی‌توانیم خیلی اطلاعات بدهیم. یک شرکت چینی به شرکت‌های مورد تأیید فیفا، اضافه شده است و شاید به خاطر مراودات‌مان با این کشور بتوانیم تسهیلاتی داشته باشیم.

ممبینی درباره ادعای وحید شمسایی مبنی بر عدم داشتن قرارداد با فدراسیون فوتبال گفت: شاید به لحاظ اداری برخی قرارداد‌ها مانده باشد، اما مشکلی نیست و حتماً امضا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد