Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- سرهنگ حسن حیدری رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: پس از وقوع چند مورد درگیری، نزاع‌های فردی و دسته جمعی، تخریب اموال عمومی، درگیری با ماموران و ... بررسی موضوع و دستگیری شروری که در این اتفاقات دخیل بود، در دستور کار قرار گرفت.

ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کار‌های اطلاعاتی دریافتند که در بسیاری از این اتفاقات یکی از اراذل و اوباش شناسنامه دار معروف به "کامی سیسرک" دخیل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می‌داد که این فرد جزو خرده فروشان سابقه دار و حرفه‌ای مواد مخدر بوده که پس از اخذ مرخصی از زندان و پایان مدت آن فراری شده و مجدداد خود را معرفی نکرده است.

با جمع بندی این اطلاعات ماموران کار‌های اطلاعاتی خود را آغاز و پس از یک هفته تعقیب و مراقبت و رصد شبانه روزی مخفیگاه وی را در شهرک حکمت آباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را که با ماموران درگیری پیدا کرده بود، دستگیر کردند.

شرور دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد و یک تیغه سلاح سرد نیز از این شخص کشف و یک دستگاه خودرو زانتیا نیز توقیف شد.

هشدار پلیس فتا درباره دانلود نرم‌افزار همراه بانک

سرهنگ علی کسانی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: دانلود نرم‌افزار‌های همراه بانک را تنها را از سایت‌های اصلی بانک انجام دهید و به هیچ وجه برای خرید شارژ، انتقال وجه و یا هرگونه تراکنش مالی از طریق جستجو در سایت‌ها استفاده نکنید.

با توجه به پیشرفت فناوری امروزه بسیاری از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری و با استفاده از روش‌های گوناگون همانند اینترنت بانک، همراه بانک و... قابل دریافت است.

در پی گسترش خدمات غیرحضوری برخی افراد سودجو اقدام به فریب کاربر و کلاهبرداری از افراد می‌کنند؛ بنابراین ضرورت دارد افراد همراه بانک را از منابع نامعتبر دانلود نکنند و با انجام این کار در دام کلاهبرداران گرفتار می‌شوند.

مجرمان سایبری با طراحی همراه بانک‌های جعلی که بدافزار هستند و با قرار دادن این نرم‌افزار‌ها در منابع نامعتبر مبادرت به دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن همراه، کارت، سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان می‌کنند.

شهروندان با اقداماتی از جمله مجهز کردن تلفن همراه خود به نرم‌افزار‌های ضد بدافزار معتبر و به روزرسانی رسانی مستمر آن‌ها و سیستم عامل و مرورگر‌های وب و سایر نرم‌افزار‌های گوشی تلفن همراه خود و همچنین عدم ذخیره اطلاعات هم‌مانند رمز اول و دوم و کلمه عبور سامانه بانکی و تاریخ انقضا و ccv بر روی تلفن همراه در جهت کلاهبرداری پیشگیری کنند.

با توجه به شیوه‌های نوین کلاهبرداری سارقان اینترنتی در انجام اعمال مجرمانه و خرابکارانه باید هم‌استانی توجه کنند دانلود نرم‌افزار‌های همراه بانک را تنها را از سایت‌های اصلی بانک انجام دهند و به هیچ وجه برای خرید شارژ، انتقال وجه و یا هرگونه تراکنش مالی از طریق جستجو در سایت‌ها استفاده نکنید.

کاربران باید اپلیکشن‌های مالی و بانکی خود را تنها از طریق وب‌سایت‌های بانک‌های مورد نظر دانلود و نصب کنند و به تبلیغات درج شده در منابع غیررسمی توجه نکنند و ورود به سامانه همراه بانک خود را به هیچ عنوان در اختیار افراد غیر قرار ندهند و این رمز‌ها را در فاصله زمانی تغییر داده و از انتخاب رمز‌های ساده و قابل حدس نظیر سال تولد شماره شناسنامه و... خودداری کنند، چون این رمز‌ها به راحتی توسط کلاهبرداران شکسته می‌شود.

یک واحد دندانپزشکی غیر مجاز در اسلام آبادغرب پلمب شد

گزارشات و شکایات مردمی از یک واحد دندانسازی و دندانپزشکی واقع در محل میدان امام خمینی (ره) به دست شبکه بهداشت اسلام آبادغرب رسید.

کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب جهت نظارت و بررسی به این دندانپزشکی مراجعه کردند.

پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این شخص مجوز‌های لازم را ندارد و به صورت غیرقانونی در کار پزشکی دخالت کرده است.

پرونده این شخص به معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تحویل گردیده و در حال بررسی بیشتر است.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فتا دستگیری دانلود نرم افزار نرم افزار نرم افزار ها همراه بانک تلفن همراه سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه به کانادا هشدار داد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تاس، اولگ استپانوف سفیر روسیه در کانادا جمعه گفت: ترجیح می‌دهم که در مورد اقدامات بعدی کانادا پیشگویی نکنم. اما ما برای هر سناریویی اقدامات تلافی‌جویانه داریم.

وی در مورد واکنش احتمالی مسکو به مصادره دارایی‌هایی روسیه در کانادا اظهار کرد: در حوزه کیفیت و سطح روابط دیپلماتیک هیچ چیزی را نمی‌توان رد کرد. همه گزینه‌ها روی میز است.

در همین حال، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه در مصاحبه با روزنامه ریانووستی در رابطه با اقدامات احتمالی کشورهای گروه هفت برای مصادره دارایی‌های روسیه گفت که واکنش مسکو به مصادره دارایی‌هایش توسط کشورهای گروه هفت، می‌تواند شامل اقدامات متقابل اقتصادی و دیپلماتیک باشد.

به نوشته ریانووستی، ایالات متحده و متحدانش حدود ۳۰۰ میلیارد دلار از دارایی‌های بانک مرکزی روسیه را به عنوان بخشی از تحریم‌های مرتبط با اوکراین مسدود کرده‌اند که بیشتر آنها در اتحادیه اروپا نگهداری می‌شوند.

واشنگتن مدت‌هاست که از مصادره دارایی‌های روسیه حمایت می‌کند تا این پول در حمایت از رویارویی نظامی اوکراین با روسیه، به کی‌یف تحویل داده شود.

قانون موسوم به REPO که قانونگذاران واشنگتن آن را به تازگی همراه با بسته کمک نظامی ۶۱ میلیارد دلاری برای اوکراین تصویب کردند، به جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده اجازه داد تا وجوه روسیه که در بانک‌های آمریکایی نگهداری می‌شد را مصادره کرده و به کی‌یف تحویل دهد.

بیش از ۶ میلیارد دلار از ۳۰۰ میلیارد دلار دارایی مسدود شده روسیه در بانک‌های ایالات متحده است. سناتور آمریکایی رند پل که نسبت به این پیشنهاد بدبین است، اوایل سال جاری هشدار داد که این اقدام، آغاز یک جنگ اقتصادی خواهد بود.

مقام‌های چندین کشور غربی به‌ویژه ایالات متحده و بریتانیا، بر مصادره کامل دارایی‌های روسیه با وجود نگرانی‌های گسترده مبنی بر اینکه این امر مبنای قانونی ندارد، اصرار دارند.

دیگر خبرها

  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • روسیه به کانادا هشدار داد
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!