Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@07:15:15 GMT

برگزاری دومین یادواره رفیق خوشبخت ما در کردستان

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۶۷۵۱

برگزاری دومین یادواره رفیق خوشبخت ما در کردستان

ایسنا/کردستان مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان از افتتاح دومین یادواره رفیق خوشبخت ما در بهمن ماه سال جاری در کردستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

پیام جلالی امروز(سه شنبه_۲۱دی)اظهار کرد: یادواره رفیق خوشبخت ما در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی همچون سال گذشته در کردستان همزمان با سراسر کشور در بهمن ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته همزمان با اولین سالگرد شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی، اولین یادواره رفیق خوشبخت ما در کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد که با مشارکت و استقبال خوب جوانان، نوجوانان و دانش‌آموزان مواجه شد و سال جاری به منظور تداوم این مسیر، هلال احمر کردستان در نظر دارد همزمان با سراسر کشور برنامه هایی در راستای اهداف و شعارهای هلال احمر، خدمات داوطلبانه، مسئولیت‌پذیری، مردمداری و اخلاق مداری خداپسندانه با شعار محوری «بسیج توان انسانیت برای کرامت انسانی» در بهمن ماه اجرا نماید. 

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان کرد: این جشنواره با مشارکت اعضا در اجرای برنامه های غنی و کارآمد که موجب گسترش چتر گفتمان انقلاب اسلامی و پرورش جوانان مومن و توانمند است با رویکرد فرهنگی، هنری، ادبی و بررسی سبک زندگی شهید"سردار سلیمانــی" در راستای اهداف جمعیت برگزار می شود.

وی عنوان کرد: جشنواره رفیق خوشبخت ما، فرهنگ از خودگذشتگی و فداکاری شهید سلیمانی نسبت به سایر اقشار جامعه و همدلی با اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده در حوادث را نشان میدهد که ما را به مردم‌داری، مسئولیت پذیری اجتماعی و تعهد کاهش آلام بشری و کرامت انسانی می پندارد.

جلالی خاطرنشان کرد:این جشنواره دارای بخشهای متنوعی اعم از شعر، دلنوشته، فیلمنامه، پوستر، موشن گرافیک، انیمیشن و ... است که در زمان اعلام شده اعضا می توانند جهت شرکت در جشنواره آثار خود را به دبیرخانه جمعیت هلال احمر ارسال نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی رفیق خوشبخت ما سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هلال احمر جمعیت هلال احمر یادواره رفیق خوشبخت ما همزمان با سراسر کشور هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر در پی وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۱۲ استان طی چهار روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق تحت تأثیر سیل و آب‌گرفتگی در کشور اظهار کرد: از چهارم اردیبهشت تا صبح امروز در ۵۶ شهرستان از ١٢ استان شامل اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد خدمات امدادی مربوط به سیل و آب‌گرفتگی ارائه شد.

وی با بیان اینکه امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی در این استان‌ها در آماده‌باش کامل قرار داشتند، افزود: در این مدت زمان، به ۳۰۷۱ نفر امدادرسانی شد که از این تعداد ۱۹۱ نفر اسکان اضطراری و ۱۲۲ نفر نیز به مناطق امن انتقال داده شدند، همچنین امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۸۷ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۱۸۰ تیم عملیاتی، شامل ۶۹۰ امدادگر در این مأموریت‌ها مشارکت داشتند، گفت: در این چهار روز ۸۷ عملیات امدادی به اجرا درآمد و در جریان آن ۲۵ تخته چادر، ۴۲۱ تخته پتو، ۲۴۶ تخته موکت، ۵۹۱ کیلوگرم نایلون، ٢٣٠ بسته غذایی، ۳۵۶ قوطی کنسرو، ۱۹۴ قرص نان و ۵۴۰ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

کد خبر 748317

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان