Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این جشنواره که آیین اختتامیه آن عصر سه شنبه برگزار شد، یعقوب شاددل در بخش گزارش مقام  اول  و نعمت محسن‌زاده در بخش خبر مقام دوم را از آن خود کردند.

سرهنگ علی لطفی رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل در این آیین گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی از هویت سازترین جشنواره در حوزه اصحاب و رسانه بوده که استان اردبیل هم همزمان با تهران یکی از استانهای پیشرو در برگزاری هفتمین دوره آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: امید، نشاط و سبک زندگی اسلامی، توان داخلی، خود اتکایی و مانع زدایی، امنیت پایدار، دشمن شناسی، الگوسازی و مطالبه کار آمدی، مدیریت بر فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی، روحیه جهادی و انقلابی و دفاع مقدس و جبهه مقاومت محورهای این جشنواره است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل اضافه کرد: آثار ارسالی هر سال نسبت به سال‌های گذشته از لحاظ کمی و کیفی ارتقا یافته که بیانگر استقبال اهالی رسانه استان از این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه  اصحاب رسانه استان در بحث رشد محتوای و تعالی قلم در سطح کشوری زبانزد است، بیان کرد: رسانه‌ها علاوه بر رسالت اطلاع‌رسانی نقش بسزایی در انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل با تاکید بر تقویت تولیدات رسانه‌ای در زمینه تبیین، توسعه و نهادینه‌سازی مواضع گفتمان انقلاب اسلامی اضافه کرد: از جمله اهداف برجسته جشنواره خنثی نمودن توطئه‌های رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی است.

لطفی با بیان اینکه استعمار و استکبار با استفاده از قدرت رسانه‌ای خود در تلاش برای تسط به سایر کشورها است، ادامه داد: ارتقای سواد اهالی رسانه و تعهد و تخصص این قشر ضروری است تا نظام سلطه و بدخواهان ملت‌ها بویژه نظام اسلامی ایران به اهداف شوم و پلید خود نرسند.

در این جشنواره در بخش مستند تلویزیونی خانم مریم صبوری رتبه برتر،در بخش مستند خبری تصویری خانم آذین مجیدزاده رتبه برتر،در بخش گزارش خبری تصویری خانم کبری عزیزی رتبه برتر،در بخش کلیپ فرشاد جلوه ده رتبه برتر،در بخش انیمیشن میلاد محمدی رتبه برتر،در بخش موشن گرافیک علی اصغر سرباز رتبه برتر،در بخش عکس مهدی همتی رتبه سوم،محمد دشتی رتبه دوم و احمد زعفری رتبه اول را کسب کردند.

در بخش کاریکاتور لیلی سلیمی رتبه سوم،یلدا هاشمی نژاد رتبه دوم و رسول حاجی زاده رتبه اول  و در بخش اینوگرافیک شیدا مظفری رتبه برتر را کسب کردند.

همچنین در بخش یاداشت فرهاد یوسفی شایسته تقدیر،محمد زینالی رتبه سوم،خانم کبری سعادتی رتبه دوم و شیوا بیان رتبه اول را کسب کردند.

دربخش خبرخانم سمیه دادرس رتبه سوم،نعمت محسن زاده رتبه دوم و حامد قادری رتبه اول شدند.

در بخش گزارش خانم زهرا رضازاده  و کبری سعادتی مشترکا رتبه سوم،توحید مهدوی رتبه دوم و یعقوب شاددل رتبه اول را کسب کردند.

در این جشنواره همچنین در بخش گفتگو خانم زهرا رضازاده  و خانم مریم محرمی مشترکا رتبه سوم ،خانم مریم رضایی رتبه دوم و مهران عقلمند رتبه اول را از آن خود کردند.

این جشنواره با ارایه بیانیه  ای از سوی هیئت داروان به نام های سیفعلی موسی زاده؛علیرضا حسین نژاد و شهرام محمدی به پایان رسید.

برچسب‌ها مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه جشنواره اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه جشنواره اردبیل رتبه برتر در بخش استان اردبیل کسب کردند رسانه استان رتبه اول رتبه دوم رسانه ای رتبه سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید

ایسنا/اردبیل مسابقات لیگ برتر فوتسال استان با قهرمانی ساوالان اردبیل به پایان رسید.

صمد نوتاش، هشتم اردیبهشت در حاشیه مراسم قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال استان از اتمام این مسابقات در مشگین شهر خبر داد و گفت: تیم ساوالان اردبیل مقام قهرمانی این دوره را کسب کرد.

نوتاش ادامه داد: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت با ۶۶ بازی برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این مسابقات تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد نائب قهرمان شد.

مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیأت فوتبال استان و پیشکسوتان و جمعی از مسئولان در مشگین شهر برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور